Loading...
nl

Belangrijk! Deze website en het forum gaan verhuizen!

LPChip
LPChip aug 16 '06
Dat is wel jammer. Als je het ook voor elkaar kan krijgen dat de posts gedeelt worden, dan zou het beter zijn, want ik weet nu al dat ik ga vergeten om het engelse gedeelte te checken :p

Het zou makkelijker zijn als je gewoon een taal kan installeren, zoals bij phpBB.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 16 '06
Helaas zit meertaligheid niet in ubb. Daarnaast spreek jij al die talen toch niet, dus zal ik ook moderators in die verschillende talen moeten zoeken oid. Dus ja ach. We zien wel waar het heengaat he :).
LPChip
LPChip aug 17 '06
Engels is voor mij geen probleem, het switchen tussen de fora wel :p Niet dat ik het niet wil, maar ben bang dat ik dat vergeet.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 18 '06
Jij spreekt toch helemaal geen arabisch?
LPChip
LPChip aug 18 '06
Nee, al ken ik wel iemand die dat wel kan :p Maar wat wil je daarmee zeggen? :rolleyes:
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 18 '06
Dat jij waarschijnlijk toch niet op het arabische forum zal komen. Dus blijf lekker in het nederlands, en mss engels.
Ayasha
Ayasha aug 18 '06
ik denk dat je de moderators die je op het nederlandse forum hebt ook op het engelse kan zetten, het is tenslotte toch onze tweede taal? :)
Maar ik vraag me inderdaad af hoe je in hemelsnaam mensen voor die andere forums gaat vinden... :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 18 '06
Tja dat weet ik ook niet, maar eigenlijk heb ik het idee dat ik me er ook totaal geen zorgen over hoef te maken. Ik had niet eens verwacht dat we 167 leden (en er komen nog steeds bij) zouden krijgen. Het is gewoon ongeloofelijk :).
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 19 '06
 Quote:
Origineel van LPChip:
Een nieuw engels forum en deze verhuizen...

Betekend dat 2 logins?
Ik ben er bang voor. Ik kijk of je leden kan delen over meerdere fora, en zie dit gepost door de maker van UBB:
 Quote:

It is possible, in theory, to share a common Members directory.... however, there are many potential problems.

First, there can be no shared forum numbers between the two boards, and both boards must know the forums of the other, including security settings. This is because the list of forums a user can access is stored in his profile and in the metadata files, and it may be updated to reflect reality by each instance of the board.

User post histories would be inaccurate, as they would be combined from both boards rather than just one board. Trying to search for posts by a user could be a very troublesome process, and the control panel rebuilds would only make matters worse...
LPChip
LPChip aug 19 '06
Kun je niet meerdere skins/talen maken waaruit je kan kiezen?

Hier!

Languages
Edit all language files
Activate/deactivate languages available to users


Als je dit combineert met een skin voor die taal, dan kun je toch gewoon alles op 1 forum houden?
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 20 '06
Helaas kun je bij ubb geen language file per skin kiezen. Ik kan wel de taal wijzigen, maar dat geld dan voor het hele board. Je moet gewoon niet zeuren :p .
LPChip
LPChip aug 20 '06
En dat is ook niet profiel gebonden?

Sorry Nims, Ik houd nou eenmaal van zeuren :p
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 20 '06
Het is ook niet profiel gebonden. Je moet het gewoon doen met wat je hebt :p
LPChip
LPChip aug 20 '06
Tsjah... Dan houdt het op hì¨.
????
???? aug 21 '06
He Julien, ik heb het allemaal gelezen. Dank je wel! Wel veel maar heel interresant. Ik zal het ongetwijfeld nog wel een paar keer lezen om er zeker van te zijn dat ik het allemaal goed heb begrepen. Maar als dit allemaal zo geschied dan gaan we een mooie toekomst tegemoed.
Ik ben altijd al erg nieuwsgierig geweest naar wat er na de dood is, maar daar zal ik als dit uitkomt misschien niet meer achter komen. Of heb ik het toch verkeerd begrepen?
We zien wel....go with the flow.

liefs,

Sylli
Ayasha
Ayasha aug 21 '06
ach ach NiMS op zijn best :+
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 21 '06
 Quote:
Origineel van sylli:
He Julien, ik heb het allemaal gelezen. Dank je wel! Wel veel maar heel interresant. Ik zal het ongetwijfeld nog wel een paar keer lezen om er zeker van te zijn dat ik het allemaal goed heb begrepen. Maar als dit allemaal zo geschied dan gaan we een mooie toekomst tegemoed.
Ik ben altijd al erg nieuwsgierig geweest naar wat er na de dood is, maar daar zal ik als dit uitkomt misschien niet meer achter komen. Of heb ik het toch verkeerd begrepen?
We zien wel....go with the flow.

liefs,

Sylli
Hey Sylli, graag gedaan! We gaan zeker een mooie toekomst tegemoet. Wel is het zo, dat we er wel hard voor moeten werken. En wat er na de dood komt? De dood is niets anders dan een overgang van de ene dimensie naar de andere ;).

Gewoon af en toe op je gemak lezen. Ik hoop dat meer mensen dit zullen doen. :D.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki