Loading...
nl

2 extra fora, mijn verhaal en informatie en kennis

JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 3 '06
Hoi allemaal,

Op mijn vakantie heb ik even Internet in mijn hotel. Gelijk heb ik een PM van kath gelezen over een voorstel om 2 extra fora toe te voegen. Dit heb ik dus maar even direct gedaan. Veel plezier ermee! Mijn vakantie is super leuk. Als ik de 700 foto's heb uitgezocht, zullen jullie wel eventjes wat kunnen zien van de foto's. Groetjes Julien.
Delen:
Ayasha
Ayasha aug 3 '06
dankje, nims, mag ik hier uit verstaan dat je pas na twee weken door hebt dat je ook op I-net kan op je hotel? :p :p
LPChip
LPChip aug 3 '06
Haha, misschien komt het wel dat hij van het ene hotel naar het andere reist, en daardoor niet steeds de mogelijkheid heeft op zulke luxe :)
Ayasha
Ayasha aug 4 '06
 Quote:
Origineel van LPChip:
Haha, misschien komt het wel dat hij van het ene hotel naar het andere reist, en daardoor niet steeds de mogelijkheid heeft op zulke luxe :)
ooh dat wist ik helemaal niet!
Sorry Nims :D
????
???? aug 7 '06
Hoi Nims,

is het mogelijk om er een fora aan toe te voegen waarin we links naar andere interessante site's kunnen plaatsen?

Ik kom er zat tegen op internet die zeker de moeite waard zijn om eens te bekijken.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 9 '06
No problem Kath!

Silly: Ik maak wel een sticky topic aan onder overige zaken. Dan kan iedereen daarin reageren met een leuke link. Ik vind het zelf iets ver gaan om daar een heel forum voor aan te maken :).
????
???? aug 9 '06
Ook goed...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki