Loading...
nl

Foto Meoi Aislin

Meoi Aislin
Meoi Aislin feb 13 '08

Ik dus

Hoop dat jullie er wat uit kunnen halen..:)
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 13 '08
Wat ik eruit haal, is dat je best vaak een foto van jezelf wilt laten lezen ;).
Meoi Aislin
Meoi Aislin feb 14 '08
OK, laat maar dan
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 14 '08
Je bent nu toch niet teleurgesteld?
Vlinder
Vlinder feb 15 '08
Lieve Meoi Aislin,

Wat ik voel bij jouw foto is dat je het leven erg serieus neemt.. probeer meer te lachen want dat geeft je energie om de mindere tijden aan te kunnen en zo weer snel je balans terug kunt vinden...
ook voel ik boosheid... maar dit is uit diep verdriet wat je voelt... kom uit voor je pijn, kijk ernaar en wees niet boos op anderen... zij zullen op deze manier je niet begrijpen en dat wil je nu juist zo graag....

Je bent een heel mooi mens in je hart, heel gevoellig ook, soms weet je geen raad met je gevoel en lijkt het alsof je in een stroom beland bent waar je niet uit lijkt te kunnen geraken... je zoekt hulp buiten je maar kijk naar jezelf van binnen...

Alleen daar vind je rust...

Je bent een spiritueel meisje en dat zal zich gaan openbaren aan jou, maar heb geduld... leer eerst de lessen van je leven... leer jezelf te begrijpen....

Als je het moeilijk hebt... probeer te snappen waarom, welke les zit erin verscholen... het helpt om te praten met personen die je kunnen begrijpen, te schrijven of iets anders creatiefs te ondernemen... dan komt je gemoed tot rust en krijg je vanzelf je inzichten waar je weer een stapje verder mee kunt...

Ik wens je veel liefde, want dat heb je in je... kijk eens in de spiegel en zeg... "Ik HOU van mezelf!!!"

Lieve groetjes Yvonne
Meoi Aislin
Meoi Aislin mrt 13 '08
Hey Yvonne,

Het klopt precies wat je lees..
Ik voel me inderdaad verdrietig en boos.
Hoe ik daar goed mee om moet gaan weet ik niet.
Ik voel teveel tegelijk en weet niet hoe dit op een rijtje te zetten.

Gisteren weer gehoord dat mijn ex een nieuwe vriendin heeft. Ze is 15 en hij 22.
Ik voel me hierdoor helemaal verschrikkelijk, omdat zij dun en mooi is en ik voel mezelf dik en lelijk..

Liefs Meoi
es
es mrt 13 '08
Niet doen Meoi!!!! Jij bent prachtig zoals je bent!! En wat je noemt zijn slechts uiterlijkheden, en totaal niet belangrijk!
Je bent nog zo jong, hebt nog een heel leven voor je, met allemaal kansen en mogelijkheden! Dit is gewoon iets waar je doorheen moet, geef het tijd, vind de kracht in jezelf! Je hebt die jongen helemaal niet nodig, je hebt zelf alles wat je nodig hebt. En dan komt de rest vanzelf, echt waar!
Debiorah
Debiorah mrt 13 '08
Lieve Meoi! Te lang loop je al met dit probleem!
Het is tijd hieruit te breken, laat hem los!
Hij is het niet waard om jezelf te vergeten!

Ik heb destijds al jou en zijn foto gelezen, je weet denk ik nog wel wat ik toen ook al zei. Kom op meid laat jezelf niet verloren gaan!

Je bent een supermooie,intelligente en gevoelige meid.

Probeer iemand of iets te vinden die je kan helpen, ook al is het moeilijk om toe te geven, iedereen heeft wel eens hulp nodig.

Ik hoop dat het gaat lukken, en als je niemand in je omgeving hebt waar je mee kan praten probeer dan eens maatschappelijk werk of psychische hulp, ook dat is geen schande!
Anne
Anne mrt 14 '08
Lieve Meoi Aislin,

Zo te lezen en te voelen, voel je je nog steeds niet echt top.
Ik heb al een keer je foto gelezen. En contact met nims genomen om je te helpen.
Ik denk dat je een goed persoon kan zijn, en je goed kan voelen over jezelf. Als je dat wilt kan dat echt.
Het is alleen een kwestie van hoe je het precies moet aanpakken. Zoals debiorah hierboven beschrijft is het echt geen schande om psychische hulp te zoeken. Zoek iemand waarbij jij je op je gemak voelt. ;)
Door je verhaal te vertellen tegen iemand die je dan weer vragen erover stelt ga je op een andere manier aankijken tegen de dingen die zijn gebeurt/ die je voelt. Dit geeft je inzicht en maakt je een sterk persoon. Dan kom je erachter wat je eigenlijk echt wilt enzo.

Je kan jezelf afvragen over situaties die zijn gebeurt.. Waarom is dit gebeurt en wat voel je erbij...wat zou je anders willen zodat je je er beter bij zou voelen. En doe dan wat met deze antwoorden want die zijn belangrijk ;)

Wens je sterkte :)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420