Loading...
nl

De vreemde begrafenis

admin
admin feb 21 '08
Ik ben het in zoverre met engeltje eens dat het tijd wordt dat iets gaat "zien", maar naar mijn mening heeft dat niets met helderziendheid te maken. dat iemand sterft in een droom betekent niet dat die persoon of evt. een ander persoon zou kunnen sterven.
Er zijn verschillende uitleg-mogelijkheden.

Maar even serieus Nims, ik "proef" een beetje dat als het antwoord je niet bevalt, je het ook gelijk naast je neerlegt.
Dat is prima natuurlijk, maar dat wil niet zeggen dat het antwoord niet goed is.
Waarmee ik ook niet wil zeggen dat ik de waarheid in pacht heb, maar ik zit er toch niet zover naast volgens mij..

liefs,

Karin
gast
gast feb 21 '08
Karin misschien heeft het met zijn intuïtie te maken. Dat is immers de vrouwelijke kant. En aangezien de ratio nogal eens de overhand neemt.......
admin
admin feb 21 '08
Heb je het symbool wat ik onder de uitleg geplakt heb gezien?
Mannelijk en vrouwelijk, beiden in balans.
gast
gast feb 21 '08
Waar bedoel je Karin?
admin
admin feb 21 '08
Ik heb even teruggekeken, maar ik zou zweren dat ik een yin en yang symbool onder de droom had geplakt.
Ik zag net dat mijn avatar ook verdwenen was...
Ik hou je niet voor de gek, maar ik weet zeker dat ik die geplakt heb. :)
gast
gast feb 21 '08
Maar wat wilde je er mee zeggen; dat hij in balans is of in balans moet komen?
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 22 '08
 Origineel bericht van: Karin

Maar even serieus Nims, ik "proef" een beetje dat als het antwoord je niet bevalt, je het ook gelijk naast je neerlegt.
Dat is prima natuurlijk, maar dat wil niet zeggen dat het antwoord niet goed is.
Waarmee ik ook niet wil zeggen dat ik de waarheid in pacht heb, maar ik zit er toch niet zover naast volgens mij..

Sorry Karin, maar volgens mij is het meer mijn antwoord of mijn reactie die jou niet bevalt. Dat ik niet in staat ben om jouw reactie te plaatsen in mijn belevingswereld, en daarom niet weet wat ik ermee moet, wil niet zeggen dat ik het naast me neer gelegd heb. Ik heb daarentegen meer met de uitleg van liesanne, maar dat wil ook niet betekenen dat dat dan meteen zou moeten kloppen.

Ik heb je nergens gezegd dat jouw antwoord niet goed is. Lees mijn reacties maar terug. Ik zei alleen dat het niet juist over kwam.
 Origineel bericht van: nims
Ik weet het niet zo goed deze uitleg. Komt niet helemaal juist over.


Waarom moet je nou op deze manier reageren Karin?
gast
gast feb 22 '08
Waar zie jij de uitleg van liesanne? Mis ik iets?
admin
admin feb 22 '08
Nims, ik heb helemaal geen moeite met jouw reactie, hoe kom je daar nou bij?
Je zal de reactie van beschermengel bedoelt hebben, het is toch prima als je daar meer bij voelt?
Ik heb NIET gezegd dat jij zegt dat het antwoord niet goed is.

Waarom ik zo reageer?Is er iets geks aan die opmerking dan? Volgens mij is die helemaal correct. Die opmerking had ik al toegelicht Nims, even teruglezen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 22 '08
Ik bedoelde inderdaad beschermengel :). Maar wat ik bedoelde was jouw aanname dat ik jouw uitleg maar meteen naast me neergelegd heb omdat hij me niet bevalt. En dat is gewoon niet zo. Ik heb jouw uitleg zeker niet naast me neergelegd en ook heel serieus gelezen.
liesanne
liesanne feb 22 '08
liesanne
liesanne feb 22 '08
 Origineel bericht van: Karin
Ik heb even teruggekeken, maar ik zou zweren dat ik een yin en yang symbool onder de droom had geplakt.
Ik zag net dat mijn avatar ook verdwenen was...
Ik hou je niet voor de gek, maar ik weet zeker dat ik die geplakt heb. :)


Dit had ik afgelopen weekend ook: twee afbeeldingen ergens geplaatst en die waren de volgende dag verdwenen......

???
Beschermengel
Beschermengel feb 22 '08



OOh wat een mooi plaatje!

Ja daar had ik ook last van ....niet alle plaatjes kun je plaatsen ..soms moet je ze eerst op je computer zetten en dan lukt het vaak wel.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 22 '08
Veel websites staan het niet toe, dat plaatjes van hun worden doorgelinkt. Om het goed te testen, moet je eerst je "cache" legen, om te zien of het nog werkt. Anders haalt hij het plaatje uit je cache, en doet hij het bij jou wel, maar bij de rest niet. Dat is de reden dat plaatjes verdwijnen, omdat ze na een tijdje weer uit je Browser-cache verdwijnen.
admin
admin feb 22 '08
Zal best maar dat is nog geen verklaring voor foto´s, die zijn toch echt van mezelf.
En ik upload via photobucket.
Wel heb ik mijn berichtenbox geleegd en alle cookies verwijderd, misschien moest ik de computer gewoon schoonmaken.
Beschermengel
Beschermengel feb 22 '08


Ja is wel raar!....deze foto in wel snoezig zeg! haha een heksepoes.
linkie
linkie feb 26 '08
hey nims,
boeiende droom!
Zoals karin ook al aangeeft denk ik dat het een droom voor jezelf is....

(dromenenceclopedie:)
TV kijken kan te maken hebben met het beter moeten onderhouden van contacten met anderen en het indelen van je tijd.....Ook is belangrijk wat je precies op die TV zag, om het goed te kunnen uitleggen.

Ik vind dat indeze context heel lastig. Misschien kun je het zelf wel een plekje geven.
liefs Kalinka



PS:
In mijn pbtje aan jou verwijs ik trouwens niet naar deze droom maar naar die waarbij ik jouw laatst over de MSN sprak; 5 oktober, blauwe sokjes en de duif....die zal ik zo nog als topic plaatsen voor reacties van andere.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki