Loading...
nl

Jij hebt last van het boze oog

Anne
Anne feb 11 '08
Ik herhiner me plotseling een stukje uit me droom die ik vanacht of gister heb gehad. Terwijl toen ik wakker werd er niks van wist.

Jij hebt last van het boze oog... dat is wat er net in me op kwam met beelden erbij en gevoelens.
Ik heb gedroomd dat ik tegen iemand vertelde dat ik gevoelens van andere mensen kan overnemen en moet huile soms maar dat het niet mijn tranen zijn en me kut kan voelen enzo.
Toen zei die gene tegen mij Jij hebt last van het boze oog. En hij meende het en was een beetje bang achtig.
Verder herhinner ik me een donkere man.
Delen:
Anne
Anne feb 12 '08
Heeft niemand een idee wat mijn droom kan betekene..of dat ik juist moet opassen opletten??
Groetjes aNNe
admin
admin feb 12 '08
Het is voor mij nogal onduidelijk Anne.
Het boze oog komt uit een oud bijgeloof en helaas staat daar niets van in boeken.
Ik kom niet verder dan dat iemand jou benijd om iets, jaloers is om iets. Misschien heb je daar op de een of andere manier last van?
Volg gewoon lekker je intuïtie!
Anne
Anne feb 12 '08
Misschien moet ik er wat meer over vertellen.
Die man die ik in me droom zag die ken ik...nouwja kennen is een groot woord maar ik kom hem soms tegen en we zegen gedag. Ik kreeg bij hem altijd een sterk gevoel dat hij sterk is op spiritueel gebied.

Maar die man zegt dus in me droom Jij hebt last van het boze oog.
Ik heb tegen die man verteld in me droom over die gevoelens enzo en toen zei hij dat.. maar hij zei het bangachtig ,maar ook of die het leuk vond.

Maar het zit me niet zo lekker met die man en ik vertrouw het niet zo allemaal nu ik deze droom heb gehad.
Beschermengel
Beschermengel feb 12 '08


Ja ik zou ook zeggen ,volg je gevoel ..als het niet goed is, dan niet met de man in zee gaan!
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 13 '08
Ik zou zeker niets met die man doen. Want die man staat voor een gedeelte van jezelf. In dit geval is het een onbekende maar intrigerende kant in jezelf. Deze kant van jezelf verteld je nu, dat je nog niet kan vertrouwen wat je ziet (boze oog = onjuist zien), maar in zijn gevoel zit ook dat hij het toch een beetje leuk vond. Dat komt omdat jouw onbekende kant, nu toch een beetje aandacht krijgt.

Dus denk bij deze droom niet echt aan die man, want die heeft er verder niets mee te maken.

Ik hoop dat je er wat mee kunt.
admin
admin feb 13 '08
Ah, nu vertel je meer :)
Boos oog is niet onjuist zien Nims.
Boos oog staat voor afgunst, jalouzie.
Ik vermoed dat deze man in de droom bedoelt dat jij de gave hebt om dingen te zien en (als ik me niet vergis heb jij een tijd geleden over boze ogen geschreven)noemt je onderbewuste het misschien daarom het boze oog.
Ik denk net als Nims dat jij van deze man weinig te vrezen hebt.
(in de droom dan, in real life ken ik de beste man niet).
admin
admin feb 14 '08
Dit al gelezen Anne?

Dit stond bij de topic lelies, Liesanne heeft het gevonden.

Plant Lelies in de tuin om het kwaad en geesten bij het huis weg te houden. Ze beschermen tegen het Boze Oog en houden ongewenste gast en op afstand. Lelies zijn ook een goed tegenmiddel tegen Liefdesbezweringen, voor dit doel moet een verse Lelie meegedragen worden. Dit verbreekt liefdesbezweringen die tegen een specifiek persoon zijn uitgesproken. Om aanwijzingen te krijgen over de dader van een bepaald misdrijf dat in het afgelopen jaar is gepleegd, begraaf je een oud stuk leer in een leliebed. De eerste witte lelie van het seizoen die gevonden wordt zal kracht geven aan de vinder.
admin
admin feb 14 '08
Anne
Anne feb 14 '08
Nims,

''Deze kant van jezelf verteld je nu, dat je nog niet kan vertrouwen wat je ziet (boze oog = onjuist zien)''

Daar ben ik het niet mee eens. Mijn gevoel is juist de laatste tijd sterk toegenomen en 1 ding is zeker in me leven dat ik kan vertrouwen op wat ik voel. Dus kom niet zegen dat ik er niet op kan vertrouwen want daar ben ik het niet mee eens. Je bent mij niet dus je weet het niet.

Verder denk ik dat dit droom meer een waarschuwing is en dat ik het wel letterlijk moet nemen en met die man moet oppassen.
Anne
Anne feb 14 '08
Karin,

Het klopt dat ik tijd geleden over het boze oog een tekst had neergezet.
Maar wat ik al net aan nims schreef is dat ik denk dat die droom een soort waarschuwing is.
Dat ik voor die man moet uitkijken..maar niet alleen voor hem voor andere mensen ook omdat ik toch snel gevoelens van andere mensen kan overnemen..zou ik voor sommige een makkelijke prooi kunnen zijn.

Ik kijk bijv iemand aan in de stad maar ik kijk die gene voor een paar seconde diep aan ik weet precies hoe die gene zich voelt enzo dus heb ik contact met die gene..
Als het nou iemand zou zijn die slechte bedoelingen zou hebben dan kan die gene misschien wat op me afsturen of wat met me doen of wat dan ook.
Dat is wat ik voor gevoel kreeg bij deze droom.
En ook omdat ik een paar weken gelede met iemand hierover heb gepraat dat ik gevoelens overneem die gene zei nog tegen me je moet er mee oppassen..
admin
admin feb 14 '08
Anne, er zijn zo enorm veel mensen die ook gevoelig zijn en net als jij zich kunnen invoelen in anderen.
Ik denk niet dat je bang moet zijn voor het "doorsturen" van slechte dingen.
Ga eens wat boeken zoeken over HSP mocht je dat nog niet gedaan hebben, wellicht kun je daar voor jezelf wat angst mee wegnemen.

Liefs,
Anne
Anne feb 15 '08
Karin,

Ik heb al veel gelezen maar dat is pas nadat ik al veel heb meegemaakt.
Ik heb wel degelijk dingen meegemaakt zoals het overnemen van slechte dingen ''entiteiten'' omdat ik de gevoelens van die persoon soort van over nam. Ik ben er niet bang voor maar ik weet wel dat het kan. Maar ik weet dit allemaal nog niet zo heel lang dat ik dat kan en doe onbewust enzo. Sinds ik het weet dat ik dat doe ben ik er wel voorzichtiger mee met mensen aankijken.. Je kan mensen aan kijken en aankijken. Maar ik kijk mensen altijd heel diep aan dat gaat soort van automatisch en daarom moet ik er goed mee opletten.

groetjes aNNe
admin
admin feb 16 '08
Dat lijken me inderdaad nare ervaringen Anne.
Ik ben er niet mee bekend, ik hoop voor jou dat je een manier kunt vinden waardoor je hier wat makkelijker mee om kan gaan.

Ik weet dat er slechte entiteiten zijn, maar volgens mij zijn die banger voor mij dan ik voor hen :D

In licht en liefde Anne!
Anne
Anne feb 16 '08
Ja dankje karin. Het komt wel goed ik vind wel een manier of wat dan ook. Het word me allemaal stukje bij stukje duidelijker dus heb het vertrouwen erin dat het goed komt :)
xXx aNnE

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki