Ik weet niet of een ander naampje en een andere uitleg ook echt over iets anders gaat. Voor mijn gevoel zijn ze nl allemaal hetzelfde alleen door een andere persoon omschreven omdat die het vanuit hun perspectief en interpretatie ervaren lijkt het iets anders maar is het dus niet.
Als voorbeeld: Als je naar een vreemd land toe gaat en je komt terug dan zullen jou ervaringen toch net even anders zijn als een ander die er ook is geweest. En of je dat land dan Amerika, de Verenigde Staten of de USA noemt, het is en blijft één land.
Toch ben ik het hier helaas niet zo mee eens. Om een zielenkoppeling, je tweelingziel en zielengroep over dezelfde kam te scheren vind ik veel te makkelijk over komen. Om jouw vergelijking te volgen, zouden ze allemaal hetzelfde land zijn. Terwijl het in mijn ogen enorme verschillende plekken in dat land zijn, en daarom alleen al verschillend.
De enige manier voor mij om te begrijpen waarom jij het zo ziet is te vragen naar jouw definitie van wat je hierboven beschrijft. Dus Syl, als je zou willen? Wat is jouw definitie wat het mogelijk maakt dit alles, hetzelfde te laten zijn?