Dat denk ik niet. Lichamelijk mannelijk en vrouwelijk is niet een vaststaand gegeven. Ook staat het niet vast of je iedere keer een mens wordt, en ook niet op deze planeet. Je kan best een dier op een andere planeet worden.
Hoe kan een ziel zich splitsen? Stel dat ik dood ben, dan ben ik een ziel zonder lichaam, en dan ga ik weer incarneren, en dan ben ik ineens 2 wendys
De ziel is gesplitst op het moment dat je geboren bent. Dit gesplitste deel wordt je geest genoemd. Als je dood bent, dan ben je een geest zonder lichaam, maar die geest maakt nog steeds deel uit van de ziel.
Vergelijk het met een doosje lucifers waarin 7 lucifers zitten.
Deze lucifers horen bij elkaar omdat ze in het zelfde doosje horen, maar ze zitten lang niet altijd in dat doosje. Als ze uit het doosje zijn (geincarneed) dan horen ze nog steeds bij die 7. Als ze overlijden gaan ze weer terug in dat doosje. Het worden er dus nooit meer dan 7, en ook niet minder.
Wat ik me wel besef is dat er altijd minimaal een, aan een kant van het doosje zit. Er is er altijd eentje geincarneerd, of altijd eentje in het hiernamaals. Dit om de verbinding met deze dimensie in stand te houden. De verbinding moet wel open blijven.
Dat is denk ik de reden dat een zielengroep nooit ergens compleet (met zeven dus) is, om te voorkomen dat ze in één keer op hetzelfde moment uit een dimensie kunnen worden verwijderd.
Daarmee denk ik dus ook direct dat het helemaal niet de bedoeling is, dat ze samenkomen, maar juist verspreid moeten blijven.