Loading...
nl

De hand uit de kist

Beschermengel
Beschermengel feb 3 '08
Dit is de droom die ik na de loslopende Olifanten kreeg.

Ik was aan het dansen, ik zag opzij een kist staan maar er stak een hand uit..een lange hand met rode nagels, het leek een beetje op een heksehand een beetje oude maar toch verzorgde hand.

Ik pakte de hand ( het was een rechterhand) en dansde door, de hand rekte gewoon mee, toen ik naar de kist keek zag ik een gezicht die lachte naar mij, het was een oude vrouw maar toch een kinderlijk gezicht.

Ik pakte haar als een baby uit de kist en liep naar de uitgang, toen viel al mijn kleding van mijn lijf, dus liep gewoon in mijn blootje verder..ik voelde de wind op mijn lijf..ik had echt helemaal niets meer aan, toen werd ik wakker.
Delen:
admin
admin feb 5 '08
Heksen?
Mijn straatje!

Ben er mee bezig.

Beschermengel
Beschermengel feb 5 '08


Haha...leuk!!

Oke ik hoor het wel van je, bedankt alvast!
admin
admin feb 9 '08
Engeltje...

Deze droom is van hetzelfde kaliber als de olifanten.
Jij bent echt een bijzonder mens!
Ik kan me bij deze droom niet aan het gevoel onttrekken dat er op de een of andere manier een link is tussen jou en mij.
Ik vermoed dat je over mij hebt gedroomd, maar hoe en in welke context ik dat moet zien daar krijg ik mijn vinger niet achter.
Het is net of jij me uit de kist trekt, niet vanwege die heksenhand hoor! :D
Maar meer door jouw reactie laatst toen ik je vroeg of ik je mocht adopteren.
Gek hé, maar ik kan het niet anders zien en denk dat ik het dan ook maar zo moet laten.

Beschermengel
Beschermengel feb 9 '08


Ja he inderdaad.. als ik kijk naar je foto ( als je dat bent ) lijk je er best wel op in mijn droom.
En ik moet ook toegeven dat er een link is ..ik voel me op een of andere manier ook aangetrokken tot jou ( ik weet ook niet waarom. Ik heb dit niet vaak hoor moet ik zeggen..ik heb dit pas 1 keer meer gehad. En ik ben te weten gekomen dat ze inderdaad in mijn vorig leven mijn kind is geweest.


Dat is een heel sterk gevoel, ik heb dit beslist niet veel hoor.
Nou ja ik ben blij dat jij het ook voelt ( een link ) ik vindt het wel grappig!

Bedankt he!
admin
admin feb 10 '08
Mooie engel Engel!
Ja het is echt mijn hoofd :)

liefs,
sefewet
sefewet feb 19 '08
cool nu ik dit zo zie :Pallemaal met jullie 2, ik ben benieuwd wat voor team jullie worden :D.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki