Hoi allemaal,
ik zou nog vertellen over mijn reiki II inwijding van vandaag.
Nou, ik kan heel kort zijn. Ik voel nooit zoveel bij inwijdingen. Ik denk te veel na denk ik. Het voelt wel heel goed, ik ben heel blij dat ik het gedaan heb. Ik ben supergelukkig en kijk een beetje verbaasd om me heen naar de wereld die er toch heel anders uitziet. Koud en hard, terwijl ik zoveel warmte en liefde vanbinnen voel.
De komende 3 weken vindt er weer een ontgifting plaats, dus waarschijnlijk zal ik wat minder aanwezig zijn, en wat meer in mezelf. Voelen.
Ik ben heel erg bevestigd vandaag. Dat was heel erg fijn, tuurlijk, het is een egoding. Maar het was fijn om te horen dat ik enorm gegroeid ben, dat de energie flink stroomt, zelfs zonder het krachtsymbool (ik heb hem nog niet eens durven gebruiken) en dat ik wat ik voel bij behandelingen kloppende en relevante informatie is die ik kan gebruiken om iemand verder te helpen. Mooi dat ik instinctief goede dingen heb gedaan. En het gaafste was dat toen ik de afstandsbehandeling ging proberen dat dat gewoon lukte, echt geweldig! Het is zo iets bijzonders, dat je met de reiki-energie mag werken, zo mooi!
Ik kan het echt iedereen aanraden om het ook te gaan doen.
Nou, fijne avond iedereen, ik ga lekker een kopje thee drinken!