Hoi Yvonne,
Blijkbaar is jouw foto nog niet gelezen en ben ik weer even in de stemming (of eigenlijk heb ik weer eens een beetje tijd) om een foto te lezen. Het is onder voorbehoud, dus als er iets niet klopt, don't shoot the messenger
. Ik hoor wel graag wat er wel of niet klopt.
Je bent erg jong van geest en voelt je ook een stuk jonger dan dat je daadwerkelijk bent (no offense
). En dat terwijl je een hele oude ziel hebt meegrbracht. Leuke combinatie dus, waar veel mensen zich erg prettig bij voelen.
Je bent een makkelijke prater en vindt het bijvoorbeeld helemaal niet erg om ergen alleen naar toe te gaan. Je bent niet bang voor onbekende mensen of situaties.
Je bent niet vaak chagerijnig. Je hebt soms wel een flinke baal-bui, maar ja, wie heeft dat niet. Over het algemeen ben je gewoon vrolijk en opgewekt.
Dit is wel gek, maar ik heb iets met clowns bij je. Alsof je zelf wel eens een clown speelt, of dat jij iets hebt met clowns wat niemand anders heeft. Ik zie jou echt geschminkt voor me. Misschien een talent waar jij goed in kunt zijn? Of misschien al bent?
Je bent serieus ingesteld, en houdt niet van half werk. Hoewel dingen afmaken toch wel eens lastig voor je is, als er namelijk weer iets voorbij komt, dat nog leuker is om te doen, dan begin je daar gewoon mee
. Toch is het niet zo, dat het dan erg is, want jij zal niets laten liggen waar een ander last van heeft.
Je bent erg netjes, en dan bedoel in niet schoonmaken, maar in de zin van normen en waarden. Je doet niet gauw iets dat niet hoort.
Je kent jezelf trouwens behoorlijk goed, en hebt al flink de nodige soul-searhing gedaan om dit te bereiken. Ik zie iemand die erg goed tevreden is met zichzelf, en eigenlijk bezig is met de ander. Heel goed om te zien! Altijd prettig om meer helpers op Merudi te hebben
. Als je daar zin in hebt natuurlijk
.
Wat betreft je gaves, zou ik je aanraden om je vleugelchakra eens goed te gaan gebruiken, en hier veel meer mee te doen. Je hebt namelijk de potentie om hier veel mee te gaan doen. Een zielenkoppeling is daar een belangrijke mogelijkheid voor.
Goed dit was mijn lezing. Ik hoor graag of hij wel of niet klopt.
Groetjes Julien.