Loading...
nl

Foto van Vlinder

Vlinder
Vlinder jan 27 '08
[img][/img]

Lieve allemaal, ik ben erg benieuwd wat jullie kunnen zeggen over mijn foto...
Lieve groetjes Vlinder Yvonne
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 7 '08
Hoi Yvonne,

Blijkbaar is jouw foto nog niet gelezen en ben ik weer even in de stemming (of eigenlijk heb ik weer eens een beetje tijd) om een foto te lezen. Het is onder voorbehoud, dus als er iets niet klopt, don't shoot the messenger :D. Ik hoor wel graag wat er wel of niet klopt.

Je bent erg jong van geest en voelt je ook een stuk jonger dan dat je daadwerkelijk bent (no offense ;)). En dat terwijl je een hele oude ziel hebt meegrbracht. Leuke combinatie dus, waar veel mensen zich erg prettig bij voelen.

Je bent een makkelijke prater en vindt het bijvoorbeeld helemaal niet erg om ergen alleen naar toe te gaan. Je bent niet bang voor onbekende mensen of situaties.

Je bent niet vaak chagerijnig. Je hebt soms wel een flinke baal-bui, maar ja, wie heeft dat niet. Over het algemeen ben je gewoon vrolijk en opgewekt.

Dit is wel gek, maar ik heb iets met clowns bij je. Alsof je zelf wel eens een clown speelt, of dat jij iets hebt met clowns wat niemand anders heeft. Ik zie jou echt geschminkt voor me. Misschien een talent waar jij goed in kunt zijn? Of misschien al bent?

Je bent serieus ingesteld, en houdt niet van half werk. Hoewel dingen afmaken toch wel eens lastig voor je is, als er namelijk weer iets voorbij komt, dat nog leuker is om te doen, dan begin je daar gewoon mee :). Toch is het niet zo, dat het dan erg is, want jij zal niets laten liggen waar een ander last van heeft.

Je bent erg netjes, en dan bedoel in niet schoonmaken, maar in de zin van normen en waarden. Je doet niet gauw iets dat niet hoort.

Je kent jezelf trouwens behoorlijk goed, en hebt al flink de nodige soul-searhing gedaan om dit te bereiken. Ik zie iemand die erg goed tevreden is met zichzelf, en eigenlijk bezig is met de ander. Heel goed om te zien! Altijd prettig om meer helpers op Merudi te hebben ;). Als je daar zin in hebt natuurlijk :D.

Wat betreft je gaves, zou ik je aanraden om je vleugelchakra eens goed te gaan gebruiken, en hier veel meer mee te doen. Je hebt namelijk de potentie om hier veel mee te gaan doen. Een zielenkoppeling is daar een belangrijke mogelijkheid voor.

Goed dit was mijn lezing. Ik hoor graag of hij wel of niet klopt.

Groetjes Julien.
Vlinder
Vlinder feb 9 '08
Hai Julien.

Ik zal je lezing beantwoorden...

Je bent erg jong van geest en voelt je ook een stuk jonger dan dat je daadwerkelijk bent (no offense )..... Dit klopt.....En dat terwijl je een hele oude ziel hebt meegrbracht. Leuke combinatie dus, waar veel mensen zich erg prettig bij voelen. Helemaal juist...

Je bent een makkelijke prater en vindt het bijvoorbeeld helemaal niet erg om ergen alleen naar toe te gaan. Je bent niet bang voor onbekende mensen of situaties. Ook dit heb je goed...

Je bent niet vaak chagerijnig. Je hebt soms wel een flinke baal-bui, maar ja, wie heeft dat niet. Over het algemeen ben je gewoon vrolijk en opgewekt. Dit klopt ook.....

Dit is wel gek, maar ik heb iets met clowns bij je. Alsof je zelf wel eens een clown speelt, of dat jij iets hebt met clowns wat niemand anders heeft. Ik zie jou echt geschminkt voor me. Misschien een talent waar jij goed in kunt zijn? Of misschien al bent? Helaas dit kan ik niet plaatsen....

Je bent serieus ingesteld, en houdt niet van half werk. Hoewel dingen afmaken toch wel eens lastig voor je is, als er namelijk weer iets voorbij komt, dat nog leuker is om te doen, dan begin je daar gewoon mee . Toch is het niet zo, dat het dan erg is, want jij zal niets laten liggen waar een ander last van heeft... Goed Joh, klopt ook....

Je bent erg netjes, en dan bedoel in niet schoonmaken, maar in de zin van normen en waarden. Je doet niet gauw iets dat niet hoort. Helemaal correct...

Je kent jezelf trouwens behoorlijk goed, en hebt al flink de nodige soul-searhing gedaan om dit te bereiken. Ik zie iemand die erg goed tevreden is met zichzelf, en eigenlijk bezig is met de ander. Heel goed om te zien! Altijd prettig om meer helpers op Merudi te hebben . Als je daar zin in hebt natuurlijk . Ik ben blij dat ik jullie forum heb gevonden....

Wat betreft je gaves, zou ik je aanraden om je vleugelchakra eens goed te gaan gebruiken, en hier veel meer mee te doen. Je hebt namelijk de potentie om hier veel mee te gaan doen. Een zielenkoppeling is daar een belangrijke mogelijkheid voor. Dank je voor deze ervaring.... en inderdaad het lukt me om met mijn vleugelchakra energie te geven en te ontvangen.... erg mooi... ben erg benieuwd wat er nog meer gaat komen....

Lieve Julien, je bent erg goed in het lezen van de foto"s.... ga zo door...Complimenten!!!
Groetjes Yvonne
admin
admin feb 9 '08
Ik lees nooit foto´s Yvonne, maar iedere keer als ik jouw foto voorbij zie komen denk ik..lief!
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 9 '08
Hey Yvonne,

Bedankt voor je reactie! Ik hoop dat je de volgende ochtend toch nog een beetje energiek was. Bedankt dat je je voor mij hebt opengesteld. Heel leuk dat je de zielenkoppeling nu direct zelf ook kunt toepassen. Ik ben ook erg benieuwd wat er nog meer gaat komen.

Groetjes Julien.
Vlinder
Vlinder feb 13 '08
Lieve Karin,

Wat lief van je.... doet n mens goed...

Lieve groetjes Yvonne

Heey Julien,

Een erg mooie ervaring... die ik nu met meer mensen kan delen... je hebt me weer een stukje laten groeien... thanxxxx

Lieve groetjes Yvonne
Angel_lover
Angel_lover feb 21 '08
Hoi vlinder ,

haha tja jou foto lezen zou ik mss in voordeel zijn omdat ik je aardig kent haha, maar de reden dat ik eigenlijk reageerde wat nl het stukje van nims:

Dit is wel gek, maar ik heb iets met clowns bij je. Alsof je zelf wel eens een clown speelt, of dat jij iets hebt met clowns wat niemand anders heeft. Ik zie jou echt geschminkt voor me. Misschien een talent waar jij goed in kunt zijn? Of misschien al bent?

Wat ik eigenlijk meer uit dat stukje uit haal is het volgende :

Clown staat voor vrolijkheid en mensen vermaken, je heb weinig nodig om mensen weer een lach op hun mond te doen verschijnen.
en kunt mensen heel goed laten vermaken met weinig dingen , net zoals een goede clown dat kan , maar ook een clown is altijd vrolijk maar ergens innerlijk voelen zich anders voordoen dan ze zijn.

heel veel liefs
Daan (Angel_lover)
Beschermengel
Beschermengel feb 21 '08

..................
Vlinder
Vlinder feb 21 '08
Ja als je het zo bekijkt.... hihi
Thanxxx
gast
gast feb 21 '08
Als kind al had ik een 'hekel' aan clowns. Ze doen zich anders voor dan ze zijn, hebben letterlijk een masker op.`

(ik weet, niet belangrijk in deze topic maar moest even reageren op de clown)

Je lijkt trouwens op een lerares die ik vroeger gehad heb. Je kan het niet zijn want we zijn bijna even oud.
Vlinder
Vlinder feb 22 '08
Hallo Gast,

Ieder mens heeft wel eens een masker op... dat is mens eigen... als je je er maar bewust van bent, dan prik je er zo doorheen hihi..

En nee ik ben nooit eerder lerares geweest...

Lieve groetjes Yvonne
gast
gast feb 22 '08
Tja menseigen! Wordt tijd dat evolutie en alle maskers vernietigt ;)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki