Loading...
nl

De nieuwe uri geller

Lena
Lena feb 26 '08
karin,ben zelf ook expres niet over een openstaande vraag van mij in topic hervormen van liesanne begonnen.
Altijd maar aan andere denken, klaarstaan, werken, liefhebben, en ja waar kom jij dan???

Zorg goed voor jezelf en ik hoop dat er iemand heel lief is voor jou de komende tijd is. Zodat je weer kan opbloeien en herboren terug komt.

Nu een dikke knuffel van mij!
es
es feb 26 '08
Ik heb je een pb-tje gestuurd Karin, ik hoor wel van je. Ik zal later op de avond nog een keer checken of je geantwoord hebt.

Groetjes, Esther
Enrique
Enrique mrt 3 '09

Hi,

is er iemand die mij kan helpen?

Ik zoek een opname op video, cd, dvd of computer van de aflevering van Uri Geller van 27 februari. Een vriend van mij heeft'm gemist en ik heb de opname die ik gemaakt had verknoeid http://nlforum.merudi.net/images/icons/merudi/cry.gif.

Is er iemand die me kan helpen?

Hartelijk bedankt voor jullie reactie..

Enrique Pastoor
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 3 '09
Ik zou hier even kijken:
http://www.sbs6.nl/web/show/id=309214/langid=43/page=2

Alle acts en truuks.
admin
admin mrt 5 '09
Het zijn illusionisten. De naam zegt het al.

Net als die recordpoging adem inhouden van David Blaine bij de Oprah show. 17 minuten ofzo, helemaal onder water in de studio. Was dat zo?

Slechts een enkeling viel op dat na de recordpoging zijn hoofdhaar nog steeds kurkdroog was.
Emuca
Emuca mrt 5 '09
Ik kijk het wel elke week, lekker lachen om Uri. Alleen Yelle vind ik interessant om te zien. De rest vind ik een beetje te doorzichtig.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 5 '09
Ik vind vincent echt geweldig. Alleen maar om Uri te stangen en aan te geven hoe nep die show is. Die gast kan niets, maar staat in de finale. Ik ben fan van hem laugh.
Emuca
Emuca mrt 5 '09
Inderdaad... Mijn vriendin waren vanaf het begin al overtuigd van zijn finaleplek, die van the mask en van Yelle... :3 Et voila.
koenewoen
koenewoen mrt 5 '09
Daar ik in belgië woon kan ik deze show helaas niet zien. Maar heb een paar aflevering bekeken via internet. Ik vindt het wel een goeie show. Natuurlijk zijn het illusionisten, maar tis toch vermakelijk om naar te kijken. Ik hoop dat Yelle morgen mag winnen.
koenewoen
koenewoen mrt 7 '09
Heb zojuist gekeken naar de finale, en ben blij dat Yelle het gehaald heeft! Proficiat Yelle! <)
Helma
Helma mrt 7 '09
Gisteren heb ik even - voor het eerst - gekeken. Ik persoonlijk vond het een walgelijke vertoning. Die Patty Brard, die flink over de houdbaarheidsdatum heen is, vind ik effe niet zo tof. De hele zooi is van A tot Z geénsceneerd, en ik heb er niks mee.

Nu moet ik toegeven dat ik bijvoorbeeld Yelle niet aan het 'werk' heb gezien, maar vooral het slot van de show kwam mij over alsof de nieuwe Messias naar Nederland was gekomen. Bovendien bemerkte ik een duidelijk spanningsveld tussen Tooske en Uri wat presenteren betreft. Wat een aanfluiting voor de nederlandse televisie.

Ondertussen zapte ik naar een film met Borat: ook dat was doorspekt van ranzigheid, maar ik heb tenminste gelachen laugh

Nou, brand maar los!
Beschermengel
Beschermengel mrt 7 '09

Ben lekker vroeg naar bed gegaan.. smileik hou daar helemaal niet van. ( net als jij smile)
koenewoen
koenewoen mrt 7 '09
Hier kan je de act zien van Yelle met de bowlingbal.

http://www.sbs6.nl/web/show/id=309214/langid=43/media=61604/page=2
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske