Loading...
nl

De nieuwe uri geller

JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 24 '08
Misschien moet je je magnetisch veld eens laten controleren ;)
admin
admin feb 24 '08
Ja! Wij hadden een lepel die krom trok!
Mijn dochter zat gisteravond op de bank mee te kijken naar Uri, ze wilde graag een lepel dus had ze die gepakt en zat ze een beetje te wrijven. plotseling sprong ze van de bank en rende ze naar me toe, ze stond met een vuurrode snoet en traantjes in haar ogen met een kompleet kromgetrokken lepel... :|:|
Eerst dacht ik nog even, dat heeft ze zelf gedaan, maar haar reactie was zo, dat ik zeker weet dat dat niet het geval was. Ze stond te trillen op haar beentjes.
Toch wel heel leuk om mee te maken!
Dus toch niet alles is nep....
Debiorah
Debiorah feb 24 '08
Och dat arme snoetje! :)
HEt zal ook wel een rare gewaarwording zijn! Heeft ze nu ook angst om het weer te proberen? Ik denk ook niet dat Uri nep is, wel twijfel ik of anderen zijn gaves kunnen leren. Hij is toch door een lichtbol getroffen vroeger?
admin
admin feb 24 '08
In eerste instantie was ze zich en hoedje geschrokken, maar nu is ze helemaal blij, ze voelt zich een soort van superwoman!

Debiorah
Debiorah feb 24 '08
Hahaha! Prachtig en dat is ze toch ook!
admin
admin feb 24 '08
Dat is ze zeker! :D
inneke
inneke feb 24 '08
Ik wil de pret niet bederven...maar, is dat geen oud trucje? Wij deden dat als kind ook :/
admin
admin feb 24 '08
Nee, Inneke geen grapje en geen trucje.
Hier was ik al bang voor.. :)
Maakt niet uit, ik weet wat ik zag :)

inneke
inneke feb 24 '08
Ik bedoel dat je idd door over een lepel te wrijven deze krom kunt trekken.
JulienMoorrees
Klopt dat dit gebeurd, en eigenlijk is het een heel normaal natuurkundig truukje. Het zit namelijk als volgt.
Metaal zet uit als het warm wordt. Wanneer je dus aan 1 kant van een lepel gaat wrijven, dan zet die kant dus uit met gevolg dat hij krom trekt, omdat de andere kant, kouder is.

Maar ik kan me goed voorstellen dat je het een hele bijzondere gebeurtenis vindt, dus vooral van genieten :).
gast
gast feb 24 '08
Ach ja, en zo kunnen we alles verklaren. Maar dat is net zo met orbs, stemmen die je hoort, vreemde beelden die je ziet, en noem maar op. Omdat je niet weet hoe die ontstaan of waar die vandaan komen ga je er labeltjes aan hangen die er niet veel mee te maken hebben. Als je eenmaal weet hoe ze ontstaan, wat nog niet bij alles bewezen is, is het niet meer zo raar, abnormaal, of zoals je wilt paranormaal als dat je denkt.
JulienMoorrees
Alles verklaren kunnen we nog niet :). Dat zou wel mooi zijn, maar ja. Lepeltjes buigen kunnen we wel verklaren.
Kamizja
Kamizja feb 24 '08
Hm, zou de rest van de wereld het magnetisch veld niet eens aan mij aan kunnen passen??
(Kamizja neemt de makkelijke weg) ;-)
admin
admin feb 25 '08
Bij deze de uitdaging, laat maar zien dat het zo makkelijk is.
Ons lukt het namelijk niet.
Ambs
Ambs feb 25 '08
 Origineel bericht van: Kamizja
Hm, zou de rest van de wereld het magnetisch veld niet eens aan mij aan kunnen passen??
(Kamizja neemt de makkelijke weg) ;-)

Haha, ik begrijp precies wat je bedoelt!
zou wel erg makkelijk zijn, tijd voor een pole switch zou ik zeggen
inneke
inneke feb 25 '08
wat betreft de lepeltjes: het is superleuk en speciaal als het gebeurt want het lukt niet altijd, maar het heeft idd te maken met de wrijving van het metaal op een bepaald punt. Ik deed dit als kind ook. Is het minder waard omdat het een 'trucje' is?
admin
admin feb 25 '08
Nee dat is het niet Inneke.
Tijd voor een time-out denk ik, ik kan alleen nog maar haaiig reageren.
Ik loop al een hele tijd te donderen met mezelf, maar dat was wel duidelijk, ik heb genoeg geklaagd.
Een klein vonkje is voor mij al genoeg.
Ik ben een klein bommetje al weken en het gaat maar niet over :)

Ik weet dat je het niet verkeerd bedoelde, ik had veel vriendelijker kunnen reageren, maar dat lukt niet zo goed, dus ik ben voorlopig even weg hier.
Ik wil zeer zeker de sfeer niet verpesten.

Knuffie voor jou Inneke.
inneke
inneke feb 25 '08
He Karin, eens lekker donderen is niet verkeerd hoor, helemaal niet erg. Van mij mag je :)Maar misschien is het idd een teken dat je gewoon lekker helemaal aandacht nodig hebt voor jezelf. Dit is 'maar' een forum, er zijn oneindig veel belangrijker dingen dan het continu 'aanwezig zijn', bemoedigen en zorgen voor de anderen hier.

Een dikke dikke knuf voor jou X
es
es feb 26 '08
Doe lekker rustig aan Karin!
Ik vroeg me al een tijdje af hoe jij dat allemaal deed, al die berichtjes, terwijl je ook nog andere verantwoordelijkheden hebt!
Ik weet niet of ik je dit aan moet bieden, of je daarop zit te wachten, maar ik doe het toch: Als je eens een afstandsbehandeling wil (reiki) dan roep je maar! Als je dat 's avonds doet kan je zo lekker slapen. ;)
admin
admin feb 26 '08
Ik ben vandaag dus ontploft, heb verschrikkelijk lopen huilen op mijn werk. Zat er aan te komen...
Lief van je Es, dat zou ik heel erg fijn vinden.
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420