Loading...
nl

Mijn jongste dochtertje

gast
gast jan 26 '08
Is goed Dinie.
Begrijp alleen dat stukje over je ex niet, want die is toch al langer weg dan oktober?
Je reactie zegt overigens meer dan je denkt.
Ik zal me er niet meer mee bemoeien, wens je sterkte en zal hopen dat het je in Liefde duidelijk wordt.
Acheliah
Acheliah jan 26 '08
Mijn jongens zijn weg gehaald in december 2005. Mijn dochter is in april 2006 weggehaald en mijn ex is opgerot in okt 2006. dus voor hem hoefde de kinderen niet weg. Mijn andere kinderen zitten goed daar klaag ik toch ook niet over. Nee ik wijs niet graag naar een ander want ik weet donders goed dat ik fout zat toen. En daar moet ik nog dagelijks voor boeten maar ik accepteer het en ben er mee bezig het ging hartstikke goed met mij. maar als je de foto's bekijkt zie je toch ook wel dat er iets niet klopt of sluit jij nu je ogen voor iets wat wel kan zijn. Sorry wil je niet aanvallen maar ben verdrietig omdat ik als moeder tegen een muur staat en niks kan doen. :'(

XXX
elly
elly jan 26 '08
Begrijp het zo goed.
Heb het van nabij (vriendin) meegemaakt.
De meeste mensen zeggen nu dat het aan haar ligt anders had zij de kinderen wel teruggekregen.
Ik heb jeugdzorg van nabij meegemaakt en vertrouwen, NEE.
Heb je de media nog gemaild of geschreven??

Wish you all the luck.

Hilly.
admin
admin jan 27 '08
Jeugdzorg...
Maak ze al bijna vier jaar van heel dichtbij mee...
Geen vertrouwen...
Ik heb twee jaar geleden aangifte gedaan van mishandeling, er is nooit iets mee gedaan en dit kindje was pas 9 maanden.
Er werd met dat kindje gegooid, niet normaal!
En er is niets mee gedaan....het zou wel meevallen..
Jeugdzorg beschermt haar pleegouders beter dan de kinderen.
Acheliah
Acheliah jan 27 '08
Dit bedoel ik Jeugdzorg wordt oppermachtig en wij kunnen niet doen en hun doen zeker niets. Volgens mij pakt Jeugdzorg altijd de zwakke. En maar zeggen dat ze helpen ja naar de haaien ja. En dan heb je altijd nog mensen die met dat vingertje wijzen zo van je zal het allemaal zelf wel gedaan hebben en ja ik heb fouten gemaakt maar ik zie en ken mensen die nog meer en ergere fouten maken en dat is geoorloofd. Mensen die hun kind van 4 jaar opsluiten op zijn slaapkamertje zodat ze uitkunnen en dat mag wel :S:S Flikker toch op Jeugdzorg is bagger en dan nog iets er komen meer criminelen uit een internaat dan erin gaan. zo ist en niet anders

XXX
gast
gast jan 27 '08
Ook hier is het maar net hoe je het bekijkt. Ook bij jeugdzorg werken mensen.
Er zijn ook genoeg voorbeelden te geven waar kinderen te lang bij hun ouders gewoond hebben. Die kunnen het niet meer na vertellen.
Eerlijk gezegt vind ik het erg dat er instanties als deze nodig bleken te zijn. Ik bedoel ze zijn er niet voor niets, toch!
En vaak hoor je alleen van de gevallen die niet goed gegaan zijn. Maar waar mensen werken worden fouten gemaakt. Van de goede hoor je niets maar ik ken er waar het wel goed gegaan is.
Ik kies hierin ook geen partij en sluit zeker mijn ogen niet voor wat ik zie, ik kijk er misschien wel anders naar.
Acheliah
Acheliah jan 27 '08
Ik weet dat er ook goede dingen te melden zijn van jeugdzorg zoals de voogdes van mijn oudste maar van de andere kinderen is die gewoon :Sniet goed. Ze doet niks en doet alles in de doofpot. Ze moet haar ogen eens open doen. Als ik zeg mijn dochter ziet er slecht uit dan zegt ze tja maar doet vervolgens niks om het op te lossen. Wat als ik straks hoor het is te laat. Zeg je dat dan ook. Luister ik ga niet klagen als ik geen reden heb en als je de foto van mijn dochter goed bekeken heb dan zou jij ook moeten zien net als menig andere dat ze er niet gezond uitziet.

XXX
gast
gast jan 27 '08
Is het belangrijk voor jou dat ik jou mening indeze aanneem?
Daan
Daan jan 28 '08
Ik heb jeugdzorg van de andere kant meegemaakt... Wij zijn 7 jaar pleegouders geweest van het nichtje van mijn partner. In 7 jaar tijd hebben we 7 gezinsvoogden gehad, allemaal met een andere kijk op de zaak, maar alleen de laatste durfde haar nek uit te steken en wilde spijkers met koppen slaan. Dit heeft geresulteerd in dreigen met ontslag voor haar en bedreigingen naar onze kant. Maanden zijn we in de gaten gehouden, gevolgd en bedreigd door de moeder en haar "vriend". En uiteindelijk hebben we moeten besluiten dat we er niet mee door konden gaan omdat we de veiligheid van ons pleegkind niet meer konden waarborgen....

Ja er zitten goede mensen tussen bij jeugdzorg, maar die moet je met een vergrootglas zoeken. Mijn ervaring is dat je als pleegouder niet zo veel te vertellen hebt bij jeugdzorg, en uiteindelijk de biologische ouder meer te zeggen heeft. Als je maar blijft bellen, roepen enz. En een advocaat doet zeker wonderen.

Jeugdzorg.... pffff ik kan er een boek over schrijven!!!

liefs Daan
Acheliah
Acheliah jan 28 '08
Hallo Gast alleen als je er zel achter staat je bent niks verplicht. Maar ik maak me grote zorgen om mijn jonste. Ik weet dat ik fouten heb gemaakt door zolang bij mijn ex te blijven en ik weet ook dat daarom de kinderen bij mij weg zijn. Maar ik ga het goed maken en ben nu goed bezig. En dat wil ik grtaag zo houden. Lieve Daan in mijn geval heeft de voogdes het op mij gemunt en niet op de pleegouders (ik wil niet kwaad spreken over de pleegouders want mijn andere kinderen zitten goed) Anders zou ik daar ook wel mijn beklag over doen. Ik zou nooit een pleegouder bedreigen mits ze mijn kind mishandeld. Ik ben bang dat ik in mijn geval gelijk heb wat mijn jongste dochtertje betreft. En moet ze daar zo snel mogelijk weg. Naar een ander beter pleeggezin die wel goed is voor haar.

XXX Dieneke
Daan
Daan jan 28 '08
Lieve Dieneke. Ik kan je maar een advies geven... Volg je moederhart. Ookal woont je dochter nu dan tijdelijk niet bij jou, een moederhart liegt niet waar het haar kinderen betreft. Blijf je zorgen en gevoel aangeven bij je gezinsvoogd, laat je advocaat erachteraan blijven zitten. Vraag desnoods een gesprek aan met de teamleider van jou gezinsvoogd, en dreig anders om een klacht in te dienen bij hen en bij de raad van kinderbescherming....
Ze zijn namenlijk verplicht deze klacht in behandeling te nemen en binnen een bepaalde tijd met jou rond de tafel te gaan. Laat je advocaat met je meegaan met dit gesprek.
Schrijg desnoods de kinderrechter aan dat je dit gevoel hebt en vraag haar om vervanging van het pleeggezin. Zij zal dit niet doen, maar waarschijnlijk wel de voogd ter verantwoording roepen...

Mocht je ergens nog hulp in nodig hebben..... shoot. Door schade en schande ben ik erg wijs geworden wat BJZ betreft.

sterkte... liefs Daan
gast
gast jan 28 '08
Daan wat let je, schrijf dat boek!
Acheliah
Acheliah jan 28 '08
Daan ik heb de rechter geschreven maar nog niks gehoord. De advocaat gaat erachter aan dat ik een nieuwe voogdes wil ik heb gezegd dat ik die voogdes van mijn oudste wil. Ik heb iemand gesproken die kan kaartlezen en zij heeft gezegd dat ik de media op moet zoeken ook zij maakt zich grote zorgen om mijn jongste. Ik heb helemaal niks gezegd over mijzelf maar ze vertelde mij dat ik toen de kinderen weggehaald werden ik aan het eind van mijn latijn was en ik niet anders meer kon. Ik was nu op de goede weg bezig dus ik moest zo doorgaan. Ook vertelde ze mij dat mijn problemen vroeger al begonnen waren ik zei dat klopt al vanaf mijn geboorte en ze zei dat klopt. Ook zei ze dat als ik dat zooitje Badboy en Rat negeer het van eigens overgaat ik zei dat idee had ik nou ook. En ik zei hulp krijgen van bovenaf en dat gevoel had ik nou ook.

XXX Dieneke
Acheliah
Acheliah jan 29 '08
Ik heb een afspraak gemaakt op het politieburo om 15.00 uur ivm de vermoedelijke mishandeling, de wijkagent heeft de foto's gezien en mij opgebeld. Hij heeft van de kaa gesproken en moet vanmiddag één telefoontje plegen en dan zal ik meer horen. Pff ben nerveus stuur allemaal maar je kracht mijn kant op zodat hier iets goeds uit kan voort komen. Ik denk wel dat de wijkagent het ook niet vertrouwd.

Dikke Kus Dieneke
elly
elly jan 29 '08
Good luck!!!!!!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 29 '08
Success!
Debiorah
Debiorah jan 29 '08
Sterkte Dinie!!!
gast
gast jan 29 '08
succes, Dinie.
Daan
Daan jan 29 '08
toi toi toi
es
es jan 29 '08
Ik hoop dat je er wat aan hebt gehad Dinie, dat er nu wat gebeurt met je dochtertje.
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420