Loading...
nl

Hulpvraag

Thomas A
Thomas A jan 24 '08
Raak gast. Bijzondere benadering en het werkt ook zo. Dinie zal zelf een aantal "koorden" moeten doorsnijden om los te komen van de zich herhalende patronen, al dan niet met hulp (en helderheid)

Welkom terug witte herder........
admin
admin jan 24 '08
Zoals je het nu zegt, heb ik je inderdaad verkeerd begrepen :)

Acheliah
Acheliah jan 24 '08
Ik moet me dus niet weg laten jagen, mij focussen op mijzelf, hun volledig negeren, en niet bang zijn oke is logisch maar wat gast als het idd meer wordt dan alleen maar stenen datis dus die angst. En ja ik moet me niks aantrekken van Badboy want hij loopt maar verhalen te vertellen dat ik uit moet kijken straks, dat hij mij iets wil aandoen enz. Ik heb zijn moeder gesproken en die zegt dat dat niet zo is en dat hij mijn dochter mist en dat hij van haar houdt en dat als hij hier aan de deur staat ik hem wel binnen zal laten en mss is dat wel zo (niet letterlijk binnen laten) maar dat hij er zo over denkt. En als ik hem binnen zou laten is het éénmalig en zou ik het uit willen praten en zeggen luister P.G. even goede vrienden er is teveel gebeurd toen jij gaat die kant en ik de andere kant op met ons leven, komen we elkaar op straat tegen even goede vrienden meer niet. Kijk ik weet P.G. kan heel extreem zijn zeker met drugs op maar hij heeft ook een hele andere kant een hele zachte en dan heeft ie geen drugs op. Ik luister teveel naar het geroddel van N. E. Y. of te wel naar Badboy zaols jullie hem kennen. En juist die roddels beheersen mijn leven en dat moet idd kappen. mss moet ik idd de confrontatie aan gaan met P.G. ik heb zelfs gedacht om P.G. een brief te schrijven en te vragen wat nu eigenlijk zijn doel is en ook van die roddels. Ik hoop het goed verwoord te hebben.

Liefs Dieneke
es
es jan 24 '08
Dinie, je zou kunnen googlen op 'reiki' gecombineerd met jouw woonplaats. Dan komt er vast wel een adres van een master die je om hulp kan vragen. Het kan ook een behandelaar zijn met Reiki 2, want die kent de symbolen en weet hoe je een huis moet reinigen. Ik ga 2 februari pas reiki 2 doen, anders had ik je graag geholpen.
es
es jan 24 '08
Reiki Hugo heeft een adressenlijst voor de provincie Noord-Brabant.
Acheliah
Acheliah jan 24 '08
Ik heb net een paragnost gebeld in hoevere kun je die geloven
Acheliah
Acheliah jan 24 '08
Ik heb nameijk astrotijd gebeld en te horen gekregen dat die jongen met wie ik ga niet geheel de juiste keuze is niet omdat hij jong is maar omdat de relatie gebaseerd is op sex. Puur alleen op sex. En ook omdat er veel woede schuilt in hem. Het is verstandig om te verhuizen naar een andere stad en het verleden geheel achter mij te laten maar dan ook echt achter me laten. Want ik ben wel op de goede weg wat mijzelf betreft. (schuldsanering, enz) Dat van die jongen was wel ff een domper maarja ik had het ergens wel verwacht.

Liefs Dieneke
gast
gast jan 24 '08
Dinie waarom zoek je alles buiten jezelf? Je kan het zo mooi zeggen tegen een ander wat ze moeten doen maar bij jezelf durf je niet naar binnen te gaan.
Negeren helpt overigens niet want dan blijf je toch met de angst zitten en dat is juist hetgeen je aan moet pakken. Angst lost pas op als je het bloot legt en er je "licht" op laat schijnen.
Acheliah
Acheliah jan 24 '08
Dus wat moet ik dan doen gewoon verder gaan en maar zien wat er van komt. En alles achter me laten (mijn verleden). Ik wil namelijk ook gelukkig zijn. Ik heb wel het gevoel als ik los laat ik mijzelf veel fijner, prettiger en sterker voel. Maar wat moet ik nu geloven van die paragnost. Op sommige momenten @#$*()*&^%$ kan i me zelf wel voor de kop slaan. Ik vindt voor mijzelf opkomen moeilijker dan voor een ander. Ik hoor van de wijkagent en van de voogdes van mijn oudste dochter, en van maatschappelijkwerk dat ik goed bezig ben dus daar ligt het niet aan. En ja wat mijn vrienden betreft ik heb eigenlijk helemaal geen vrienden op de mensen op deze site na dan. Dus wie moet ik dan om raad vragen. En wat mijn vriend betreft hij steund me wel met woorden maar ik denk ook dat onze relatie gebaseerd is op sexuele gevoelens en niet meer dan dat puur omdat hij denk ik toch te jong is en hij een negatief verleden heeft. Nou vindt ik een relatie puur alleen gebaseerd op sex niet verkeerd als niemand er onder lijd. Maar ik wil eigenlijk een echte zacht aardige man (bestaan die eigenlijk wel) sorry mannen niet gelijk je eigen aangevallen voelen bedoel het niet verkeerd maar de echte mannen zijn meestal bezet. Nee sorry was grapje. Wat ik zoek is iemand om mijn leven echt mee te delen en niet van die dominante gevallen want dat zijn meestal de zielige typjes die alleen maar wanhopig zijn. Ik wil best naar mijzelf kijken en het proberen los te laten en mijn angst laten varen. Wat ik bedoel is ik wil nu in het heden leven en niet negeren maar achter me laten. Ik wil niks meer met mijn verleden te maken hebben omdat dat is geweest. En dat ik naar een ander huis wil is volgens mij ook loslaten. het is toch weer een deel van mijn verleden al ben ik het wel met je eens dat je niet iedere keer kunt verhuizen zodra het ff tegen zit. En ja ik heb best veel geleerd en mss moet ik mijn vriend een kans geven al denk iik niet dat het goed is voor mijn kids
xxx
gast
gast jan 24 '08
Negeren is niet loslaten, Dinie!
es
es jan 24 '08
Okee, Dinie, kom op meid! Je kunt wel blijven vragen wat je moet doen, maar je hebt al meerdere antwoorden gekregen van een heleboel mensen. Nu moet je het zelf doen!
Wij kunnen je hier verder niet mee helpen, wij zijn hier, aan de andere kant van de modem/kabel/telefoonlijn/streep door wat niet van toepassing is en we kunnen je alleen maar aanmoedigen, wat we uiteraard zullen doen! Dus. Denk er eens over na wat we allemaal gezegd hebben en maak een keuze! Je bent een sterke vrouw, je hebt het in je!
<:)<:)<:)Go Dinie! Go Dinie! Go Dinie! Go Dinie! <:)<:)<:)
Acheliah
Acheliah jan 24 '08
Ik zal alles ff laten bezinken en mijn eigen raad opvolgen allemaal bedankt voor jullie steun.

XXX :DDieneke :D
Acheliah
Acheliah jan 25 '08
Ik dacht dat loslaten makkelijk was. Ikheb een vriendin op internet en die Badboy kwam online en ook zijn vriendin. Mijn vrienddin zegt dat er aan haar gevraagd wordt of ze van Badboy zwanger is dus ze zegt nee en ja hoor ik ga er weer op in. Ik houdt het dus in stand :Sdat bedoelen jullie toch.

XXX
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 25 '08
Precies, je gaat iedere keer weer mee. Loslaten is ook echt loslaten.
Acheliah
Acheliah jan 25 '08
Okej een duidelijke boodschap dus. Ik zal het niet meer doen.

XXX Dieneke
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki