Loading...
nl

Vrijheid

gast
gast apr 16 '09
Ja, helaas leven we in een maatschappij die gebaseerd is op angst en bar weinig vertrouwen in het leven. Hier is het gelukkig nog niet zo erg als in Nederland. Weet je dat als je geen haast hebt het helemaal niet erg is om in de file te staan. Lekker relexed rijden, vooral als je een automaat hebt. Je kunt veel meer van je omgeving zien (wel opletten op je voorligger wink)
Strijken doe ik al jaren niet meer, maar nu heb ik ook geen baan waarbij je gladgestreken moet op komen dagen. En wat betreft al het andere moeten; niets moet! De meeste problemen die mijn moeder vroeger met mij had waren de momenten dat ik iets moest doen van haar. Ze had ongeveer een truckendoos nodig om mij iets te laten doen dat "moest".
Richie Richard
Richie Richard apr 16 '09
geweldig shocked! Waar is dat 'hier' dan?!
admin
admin apr 16 '09
Origineel bericht van: gast
Lekker relexed rijden, vooral als je een automaat hebt. Je kunt veel meer van je omgeving zien (wel opletten op je voorligger wink)


En daarom rijd ik al mijn hele leven automaat. Zoooo relaxed!!!! En dan vooral zo door Frankrijk rijden. Het einde.... smile
Emuca
Emuca apr 16 '09
Ik geniet nog lekker van de vrijheid die de OV kaart me bied. smile
Richie Richard
Richie Richard apr 16 '09
En ik van de vrijheid om heerlijk met mijn scootertje rond te crossen (En ja, ik ben al 1 keer gevallen: Het was donker, ik heb getint vizier, waren geen lampen, ik zag niks.. Ik was aan het optrekken, ik reed 70. Kon plots geen steek zien, ree zooo de berm in xD)
gast
gast apr 16 '09
Origineel bericht van: Denzil
geweldig shocked! Waar is dat 'hier' dan?!


Haha, Curacao. Niet dat het hier zo rustig is hoor, want het wordt hier ook steeds drukker. En waar het drukker wordt komen er weer meer regeltjes bij enzo. Maar het is hier nog een beetje zo van; er zijn regels, maar die pakken we er pas bij als het fout gaat. Het is dus wat uitvoering betreft niet zo gestressed als in Nederland. Ze laten het wat meer aan de verantwoordelijkheid van de mensen zelf over. Althans zo ervaar ik het laugh
Richie Richard
Richie Richard apr 16 '09
Netjus! That's the way I like it! Woonde ik daar maar tongue
liesanne
liesanne apr 17 '09
Vrijheid beleven is voor mij ook het 'moeten' zoveel mogelijk door ‘mogen’ vervangen. Je moet niets, zolang je ook bereid bent de gevolgen van je verzet tegen 'de dingen die moeten' te dragen. Zo niet, dan wil je misschien ook vooral die dingen doen. Je kan toch rustig met een gekreukelde blouse gaan lopen…, maar misschien wíl je dat vooral niet.

Je bent m.i. vrij als je jezelf en anderen niet meer hoeft te beheersen.
gast
gast apr 17 '09
Ja, dat denk ik ook Liesanne smile
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki