Loading...
nl

zieke kinderen

es
es jan 24 '08
Gelukkig is het met mijn dochter okee, maar het is de dochter van Lena die ook zo ziek is Karin!
Voor allebei heel veel sterkte met de kids!
admin
admin jan 24 '08
:$...oeps...
Acheliah
Acheliah jan 26 '08
Hoe is het met de zieke kids damens. Ik hoorde gisteren op tv van die griep epidimie over nederland. Gelukkig ben ik zelf niet zo gauw ziek dus ik klop het ff af hahaha. Nou mochten er nog meer zieken zijn alvast :DBETERSCHAP :D

XXX
admin
admin jan 26 '08
Kids zijn beter.
Mamma is nu ziek....
Fijn.. :S
Lena
Lena jan 26 '08
Waren voor mij 3 spannende dagen en met over de 40 graden koorts maakte ik me toch echt wel zorgen, de 3e dag zou de koorts moeten gaan zakken ,nachts nog een keer bijna 41 ze was daarbij ook nog over haar toeren van persoonlijk leed in haar leven.
Gelukkig is gisteren de koorts gezakt, en slaapt ze nu op dit moment de klok rond.
Kan van mezelf niet zeggen oh wat ben ik ziek, maar voel me wel uitgeput.
Maar Dinie al dit soort dingen valt in het niet als ik jou verhaal hier lees,en hoop dat er een oplossing voor alles komt!
Wens je heel veel kracht en moed en sterkte toe.
Lena
Lena jan 26 '08
Ja Karin
eerst de kinderen en nu jezelf, er maar aan overgeven. Hoop dat er iemand jou vertroetelt!
Beterschap.
admin
admin jan 26 '08
Als ik ziek ben wil ik meestal met rust gelaten worden.
Ik kruip onder de dekens en kom pas weer boven als ik me beter voel.Gelukkig heb ik geen koorts dus het zal voornamelijk vermoeidheid zijn.
Ik ben blij dat je dochter zich beter voelt!

Liefs,
Karin
gast
gast jan 26 '08
Slapen is het beste geneesmiddel. Dit helpt je weer in evenwicht te komen. Dus je nooit verzetten tegen vermoeidheid maar er lekker aan toegeven. Beterschap Karin.
Acheliah
Acheliah jan 26 '08
Beterschap Karin en als je niemand heb :Dkom ik je wel vertroetelen met kippensoep hahaha :PIk blijf vechten maar of het helpt. Ach Ik overleef het wel ben en blijf een vechter zeker als het om mijn kids gaat.

XXX
admin
admin jan 26 '08
Dat is lief van je Dinie!
De kippensoep kwam echter mijn neus uit en ik ben nu even overgestapt op uiensoep met veel gesmolten kaas en stokbrood :|
Ik brand de bacterie er gewoon uit, lol.
Acheliah
Acheliah jan 26 '08
Hahahahahaha ja da's ook een optie
admin
admin jan 27 '08
Ja hoor :)
Nu wil mijn rug ook niet meer.
Volgens mij is het tijd om even pas op de plaats te maken :S
Acheliah
Acheliah jan 27 '08
Sterkte Meid denk aan je.

XXX
gast
gast jan 27 '08
Beterschap, Karin.
inneke
inneke jan 27 '08
Ja Karin, Ik wens je toe dat je je kunt laten dragen, kunt rusten in het even niet moeten zorgen en mogen toegeven aan de zorg die je zelf nu nodig hebt (van jezelf of een ander).
admin
admin jan 28 '08
Dank jullie wel allemaal!
Acheliah
Acheliah jan 28 '08
YW Karin
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda