Loading...
nl

flitsen zien

Rainbow
Rainbow dec 25 '09
zo even aangepast smile
admin
admin dec 25 '09
Schitterend grin
Natalie1986
Natalie1986 dec 25 '09
Wat moet ik me voorstellen van flitsen zien? Gewoon flitsen net alsof je onweer ziet? of is het meer flitsen als in beelden zien?
Rainbow
Rainbow dec 25 '09
kan je u voorstellen zoals een soort van bliksem ofzo maar heel snel. kan verschillende soorten kleuren hebben, heb al witte, blauwe gehad
Natalie1986
Natalie1986 dec 26 '09
Oh dat heb ik een aantal keer gehad. Niet vaak hoor maar het is dan niet zo dat heel mijn kamer verlicht is
Rainbow
Rainbow dec 26 '09
heb al gehad dat we in huis dan soms geen electriciteit meer hadden omdat het is afgesprongen of dat lamp was stuk gesprongen
Natalie1986
Natalie1986 dec 26 '09
Ik heb dat steeds met computers als ik vaak aan de computer van mijn ouders zit dan springt de computer vaak uit
Rainbow
Rainbow dec 27 '09
heb ik ook af en toe, zo ben ik vorige keer eens bij politie gegaan om een klacht in te dienen, en omdat ze me niet wouden helpen werd ik kwaad en voelde zo de elektriciteit van de computers komen waardoor ze storingen gaven laugh
Natalie1986
Natalie1986 dec 27 '09
Hahahaha heerlijk is dat he wink

Ik persoonlijk heb het altijd heel erg als ik verliefd ben of juist verdrietig of inderdaad wat jij zegt als je kwaad bent.

Waarschijnlijk komt dat dan omdat je heel veel energie hebt ofzo tenminste ik gok maar wat winkhaha
Rainbow
Rainbow dec 27 '09
je moet er gewoon controle over kunnen houden,
in het begin had ik het bijna constant en ging ik altijd buiten staan, wou zelf buiten slapen, maar was wat te koud

zo ook is testje gedaan met m'n ma ik hield m'n hand voor lichtschakelaar en ze hield haar hand voor het mijne en ze kreeg elektrische schok gewoon laugh
admin
admin feb 5 '10
Wat apart om dit te lezen
Ik heb op het moment dat ik ga liggen en probeer te slapen dat ik ook geregeld een flits zie
Heel gek denk soms echt van nou het zal allemaal wel niet
maar het is echt een witte duidelijke flits!
Evaa
Evaa mrt 30 '10
Dag allemaal!

Ik ben nog niet zo lang lid van dit forum. De witte flitsen herken ik. Ik heb het gisteren in bed nog een paar keer gehad. Ik lig net in bed, sluit mijn ogen, denk na en flist, flits. Ik mijn ogen open. Ik sluit ze weer. Weer 2 flitsen. Tis net of iemand een foto maakt aan de binnenkant van je ogen. Het licht is wit, met een blauw achtige gloed. De laatste week heb ik dit met regelmaat. Vroeger ook vaak gehad. Ik was nieuwsgierig naar wat het was en het is prettig om te lezen, dat ik niet de enige ben die dit ervaart.

Wat betreft de verlichting, Ik heb regelmatig dat hier lampjes kapot gaan. Soms is er een fase waarin dit veel gebeurt, soms gaat er een paar weken geen enkele lamp kapot. Zou dit met mijn eigen energie kunnen zijn?

groetjes Eva
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske