Als ik ga slapen.. en ik heb het gevoel van aanwezigheid, dan zie ik meestal ineens een kei grote flits. Niet een kleintje, maar echt dat ALLES verlicht wordt!
Ik heb het al met me ogen open en dicht gehad..
Meestal is het er maar eentje, of twee achter elkaar.
Ik weet alleen niet wat dit is. Iemand een idee?
Heb het ook al vaak aan de hand gehad.
Heb vroeger veel last ondervonden van plaaggeesten.
Ik merk nu als er aanwezigheid is bij mij en meestal krijg ik dan ook flisten te zien.
Meestal zijn het vriendelijke entiteiten maar gisteren heb ik last ondervonden van een vervelend exemplaar en dan zie ik de flitsen ook.
Ook heb ik bij een monument van een concentratiekamp 's avonds iets meegemaakt.
We waren met drie meiden.
Ik werd aangetrokken naar een plaats, ik moest en zou er naar toe gaan.
Hoe dichter ik kwam hoe angstiger ik werd, er was iets niet pluis.
Een meisje was al weggegaan op dat moment, in een keer was er ook een flits te zien.
Op zo'n moment dacht ik echt alleen nog maar aan wegkomen.
Moment daarna voelde ik mij zwak in mijn benen en hoofd en begon ik te huilen, het was mijn eigen verdriet niet, het was van een vrouw meer wist ik niet.
Die avond zijn we iets gaan drinken met ons drie en hebben we alles even op een rijtje gezet.
Een meisje voelde een pijn en druk in haar schouder, net of haar schouder uit de kom werd geslagen.
Een ander meisje had de flits ook gezien en bleef staan kijken en zag er nadien een beeld in van een ss-soldaat die iemand sloeg.
Ik voelde het verdriet en de de doodsangst van die persoon.
Later op de nacht kon ik de slaap moeilijk vatten. Ik zag een gezicht van een magere Joodse vrouw met een kapje op.
Ze glimlachtte naar mij en had een dankbare blik, ik was helemaal niet angstig.
Wat een gedoe, maar een mooie ervaring dat wel.:)