Loading...
nl

flitsen zien

Helma
Helma dec 23 '08
Possible. Maar als ik dat denk, komen er gelijk allerlei vragen, dus ik laat het maar gewoon...
Wendy's
Wendy's dec 23 '08
dan krijg je waarschijnlijk de vraag: waarom zie ik het, en wat moet ik ermee?

meestal heeft het tijd nodig om hier een antwoord op te krijgen, en krijg je het antwoord meestal vanzelf, als je er niet opzoek naar bent,
Annemieke
Annemieke dec 23 '08
Hallo Wendy en anderen die reageerde, wat fijn dat er hier naar me 'geluisterd'word..Ik heb geen notie wat ik met de beelden aan moet, of de flitsen. Ook ktijg ik 'zinnen'door. tussen waken en slapen in..Zinnen en woorden waar ik zelf NOOIT op was gekomen.Ik schrijf sprookjes en gedichten, mischien dat het daarom bedoeld is ? Om het 'door te geven" Ik weet dat er meer is tussen hemel en aarde. Maar ik zwijg daar vaak over, en laat het over me komen. Het maakt mij niet bang, alleen ik kom slaap te kort, door al die beelden die voorbij komen. Ik heb NIETS met Afrika ik voel me meer een Engelse { geen idee waarom} .
Afrika zegt me ook helemaal niks.Maar ik zie duidelijk een dorpje.Ook heb ik terugkerende dromen, maar dat word wellicht elders behandeld..

liefs Annemieke
Wendy's
Wendy's dec 23 '08
hee.. ik heb net op je site gekeken.
dat ben jij ofnie op die foto? als jij dat bent, dan heb je in ieder geval wel gaves..

waarom zwijg jij er eigenlijk over, dat er meer is tussen hemel en aarde??
Annemieke
Annemieke dec 23 '08
Dag Wendy. ja dat ben ik op de foto s van de site..

Zwijgen is mischien niet het juiste woord, ik praat er wel over met mijn dochter, en andere mensen die weten en voelen.

Ik ben enorm geneigd geweest { en nog} om de apostel der liefde 'uit te hangen' om het goede te gaan verkondigen, en om altijd alle goeds te zien in mensen. Ik doe dat nog , in elk mens zit iets goeds .Daar geloof ik in.
Ik voel dat als een plicht om door te geven en de liefde moet gaan verkondigen.Voel het ook als een 'taak'
Mensen 'leren 'wat liefde is.. Dat klinkt toch ongelooflijk onbescheiden alsof ik de wijsheid in pacht heb daarover.!poe poe
Nu probeer ik rust te vinden daarin. Ik wil zoo graag dat het leven PUUR geleefd word, maar ik kan niet ineens nu de hele wereld veranderen.. Daar heb ik meerdere levens voor nodig.
{ jeeminee je zal wel denken} Ik schrijf mischien een niet te begrijpen taal? Sorry daarvoor
liefs Annemieke
Wendy's
Wendy's dec 23 '08
ik snap je wel hoor :), ik heb dat zelf ook een beetje. en soms snap ik andere mensen niet eens hoe ze doen tegen andere, wat ze zeggen en andere daarmee kunnen kwetsen, en fouten maken. ik wouw dat iedereen goed voor elkaar is wink.

is het niet iets voor jou om je foto te laten lezen? ik denk dat ik er wel veel uit kan halen..
en misschien geeft het jou ook wat meer duidelijkheid..
boris
boris feb 24 '09
ik weet waarom iedereen witte flitsen gaat zien. eerst zijn het alleen flitsen en later krijgen ze ook geluid en dan hoor je een knal en ben je 15 sec weg en dan weer terug kan iemand mij uitleggen hoe ik op Google gevonden kan worden met witte flitsen 00.01 sec lang
boris
boris feb 24 '09
ik wil op het forum voor google help mij als je kan heel belangrijk
nikskeuh
nikskeuh mei 9 '09
Origineel bericht van: Wendy's
Als ik ga slapen.. en ik heb het gevoel van aanwezigheid, dan zie ik meestal ineens een kei grote flits. Niet een kleintje, maar echt dat ALLES verlicht wordt!

Ik heb het al met me ogen open en dicht gehad..
Meestal is het er maar eentje, of twee achter elkaar.

Ik weet alleen niet wat dit is. Iemand een idee?

Heb het ook al vaak aan de hand gehad.
Heb vroeger veel last ondervonden van plaaggeesten.
Ik merk nu als er aanwezigheid is bij mij en meestal krijg ik dan ook flisten te zien.
Meestal zijn het vriendelijke entiteiten maar gisteren heb ik last ondervonden van een vervelend exemplaar en dan zie ik de flitsen ook.

Ook heb ik bij een monument van een concentratiekamp 's avonds iets meegemaakt.
We waren met drie meiden.
Ik werd aangetrokken naar een plaats, ik moest en zou er naar toe gaan.
Hoe dichter ik kwam hoe angstiger ik werd, er was iets niet pluis.
Een meisje was al weggegaan op dat moment, in een keer was er ook een flits te zien.
Op zo'n moment dacht ik echt alleen nog maar aan wegkomen.
Moment daarna voelde ik mij zwak in mijn benen en hoofd en begon ik te huilen, het was mijn eigen verdriet niet, het was van een vrouw meer wist ik niet. confused
Die avond zijn we iets gaan drinken met ons drie en hebben we alles even op een rijtje gezet.

Een meisje voelde een pijn en druk in haar schouder, net of haar schouder uit de kom werd geslagen.
Een ander meisje had de flits ook gezien en bleef staan kijken en zag er nadien een beeld in van een ss-soldaat die iemand sloeg.
Ik voelde het verdriet en de de doodsangst van die persoon.

Later op de nacht kon ik de slaap moeilijk vatten. Ik zag een gezicht van een magere Joodse vrouw met een kapje op.
Ze glimlachtte naar mij en had een dankbare blik, ik was helemaal niet angstig.

Wat een gedoe, maar een mooie ervaring dat wel.:)
Red
Red sep 4 '09
Hoi
Ik heb het nu ook al een paar keer mee gemaakt.
Het licht is wit en fel en komt inderdaad niet van een punt, maar het verlicht ook weer niet de hele kamer.
Ik ben een nachtmens en heb wel wat vage dingen mee gemaakt op mijn kamer waarvan ik niet weet of het nou logies te verklaren was, waardoor mijn fantasie een rol ging spelen in dit fenomeen of dat het toch iets was (zonder het meteen allemaal namen te geven).
ik weet wel dat de flitsen in mijn kamer zo duidelijk waren dat ik die twijfel niet meer had en ik ben het 's nachts altijd klaarwakker en heb hier van te voren nooit last van gehad.
Dus om een lang verhaal kort te maken.
Ik geloof er niet in dat dit een reactie van het tot rust komen van je ogen of je hersens is.
admin
admin sep 4 '09
aha.. hier ben je met meer uitleg!
Het is het Licht! HET LICHT!.. echt licht vanuit de Cosmos, waar men nu al zoveel over spreekt.
dat kan je zien, die komt in flitsen, en jij zag het.
annewil
annewil sep 4 '09
Ik weet niet of het hetzelfde is ,maar ik heb vorige week twee gouden bollen op mn linnenkast gezien .Ik werd net wakker en toen zag ik twee gouden lichtbollen op de kast ,ze gingen weg en na een seconde kwamen ze weer terug ,net of er iemand met een zaklamp zat te knipperen.Ik dacht eerst dat het zonlicht was ,maar de zon komt altijd op aan de andere kant van het huis.daarna niet meer gezien.
Misschien heeft iemand van jullie ook gouden bollen gezien??

Wil graag weten wat het is !!
admin
admin sep 4 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
aha.. hier ben je met meer uitleg!
Het is het Licht! HET LICHT!.. echt licht vanuit de Cosmos, waar men nu al zoveel over spreekt.
dat kan je zien, die komt in flitsen, en jij zag het.

Wow, ik wil het ook zien smileMaar ik wacht rustig af, het komt, ik weet het!!!

Liefs
M
Richie Richard
Richie Richard sep 4 '09
Ik ervaar deze flitsen vaak juist als ik in contact kom met een entiteit.. Niet met de Cosmos.. Maar, wie ben ik om te zeggen dat jouw informatie onjuist is. Eerlijk gezegd denk ik ook dat het degelijk klopt. Maar lang niet alle flitsen. (Niet bijdehand bedoelt)
Red
Red sep 5 '09
Ik heb deze flitsen al een paar keer gezien.
De eerste keer dacht ik dat ik het me ingebeeld had.
De tweede keer was zo duidelijk dat ik dit niet meer dacht.
verder weet ik niet wat ik ervan moet denken en ik zou het dan ook geen naam willen geven want waarom iets benamen waarvan we niet eens weten wat het is.
Het vreemde is dat ik wel hoop dat ik het nog eens zal zien.
Als iemand info over dit fenomeen heeft laat het me dan weten.
thx
Rainbow
Rainbow dec 25 '09
is gewoon door het ontwaken en over te gaan naar hogere dimensie
staat ook bij het artikel van de 40 symtomen van spiritueel ontwaken die ik hier geplaatst had http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/79950/40_symptomen_van_Spiritueel_On.html#Post79950
admin
admin dec 25 '09
Je doet me denken aan de vroegere NiMs.
Rainbow, heb jij dat artikel geschreven?
Rainbow
Rainbow dec 25 '09
neen ik heb dat artikel niet geschreven
komt van life changing energy, nu new earth connection
link staat er bij, als je dan even op Chlorella drukt die foto met die groene bolletjes van de chlorella kom je er op uit,
daar zie je dan ongeveer in het midden staan van de symtomen

wat ik ook aanraad is de leeshoek daar eens te lezen
admin
admin dec 25 '09
ok. Het was verwarrend omdat je schreef "mijn artikel"..
Rainbow
Rainbow dec 25 '09
bedoel ik het artikel die ik hier geplaatst had erover
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie