Loading...
nl

mijn vader

gast
gast jan 20 '08
Ik heb vannacht voor het eerst sinds zijn overlijden in augustus dit jaar van mijn vader gedroomt. Hij kon weer lopen en praten iets dat hij de laatste 4 jaar van zijn leven niet kon door verschillende herseninfarcten. Hij vertelde mij in mijn droom dat hij dacht dat hij gestikt was. Ik heb hem verteld dat hij een nieuwe herseninfarct gekregen had. Hij heeft toen wel maaginhoud in zijn longen gekregen want het gebeurde vlak na het eten. Het voelde heel vertrouwd en op mijn vraag hoe het nu is waar hij is antwoorde hij heel positief. Hij straalde ook rust uit en had niet meer dat opvliegerige over zich wat hij vroeger had. (dat was trouwens al een heel stuk minder geworden sinds zijn herseninfarcten) Ik voelde me opgelucht en was blij dat hij me op was komen zoeken. Veel meer kan ik me niet meer herinneren. Maar het voelde zo 'gewoon'. Van mij mag hij vaker komen maar als dit de enige keer zou zijn is het ook goed. Ik weet nu dat het goed gaat met hem.
Delen:
Acheliah
Acheliah jan 20 '08
Dat is idd een mooie droom zou idd leuk zijn als je hem dan wat vaker zag. Dan hebben jullie op jullie manier toch contact.

Liefs Dieneke
Beschermengel
Beschermengel jan 20 '08


Ja een duidelijke boodschap he.....mooi hoor!
Lena
Lena jan 20 '08
Lijkt me ook een hele ervaring gast, maar zoals je zegt het is ook een vertrouwd gevoel.Fijn dat je hem nog even weer gezien hebt en weet dat alles goed is.
Anne
Anne jan 20 '08
Ja lijkt me heel erg mooi om te dromen :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 20 '08
Wat een mooie droom. Het lijkt wel alsof er een hoofdstukje voor jullie beiden wordt afgesloten.
Helma
Helma jan 20 '08
Hoi Gast,

wat fijn om dit te horen! Wat bijzonder voor je. Het lijkt mij in ieder geval ook voor jou een hele fijne ervaring.
Ondanks het verdriet van het missen toch even zoiets als een droom. Top.
gast
gast jan 21 '08
Ja het was een mooie ervaring. En soms kunnen zulk soort dingen zo levensecht zijn dat het net lijkt of je gewoon wakker bent. Ik had de laatste 4 jaar een hele sterke band met hem gekregen. Ik begreep hem zonder dat hij iets hoefde te zeggen. Ook wel eens niet en dan voelde ik de onmacht zo sterk op die momenten. Maar gelukkig kwam het meestal wel weer op z'n pootjes terecht.
Ik heb ook echt het idee dat het geen toeval is geweest dat dit precies vlak voor we naar Curacao zouden gaan is gebeurd. Hij heeft nog drie dagen in het ziekenhuis gelegen voor hij stierf. Op de dag dat ze de aperatuur weg hadden gehaald, de verjaardag van mijn man notabene, leek het alsof hij op mij had gewacht. Ik wilde er niet bij zijn maar op een bepaald moment moest ik gewoon naar hem toe. Toen is hij gestorven, heel rustig.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki