Loading...
nl

Pluk rook

Heidelroos
Heidelroos mrt 11 '08
inderdaad, op deze computer ziet het er honderden malen vager en donkerder uit lol..
HappyGirl
HappyGirl jul 29 '10
Zat eens oude posts te lezen van "voor mijn tijd" en kwam deze tegen.
Nu lees ik dat beschermengel hier poezenhoofdjes en hondenkop in ziet, maar het enige wat ik zie is een enorm grote vogel. Ik denk een adelaar of valk die met zijn koppie schuin over de bomen heen tuurt...
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 29 '10
Adelaar: Kracht, potentie, verlichting, vrijheid, oog voor detail, grensverleggend.

En hij kijkt bij jou over het bos heen(oftwel... overzicht over alle wir war...)

In plaats dat je dus in het bos staat... en door alle bomen het bos niet meer kan zien...

Adelaar is is dus; hier overzicht over krijgen smile(*edit; kopje staat nog schuin lees ik nu... oftewel...het is er nog niet geheel ...maar als dit nog ff verder uitpluist komt dat wel... je bent nu halverwege in dit overzicht te verkijgen)

Grts,

1stMoonofMars


*ow btw, valk is vervolgens net ff anders... een valk is wat feller/heeft vuur... dus deze volgt erop.... als het overzicht is verkregen, kan je vervolgens stappen gaan zetten... waar je vol achter staat...
HappyGirl
HappyGirl jul 29 '10
Als je het zo uitlegt is het zo logisch..
het mooie is dat ik in eerste instantie zeker wist dat het een adelaar was en in tweede instantie de valk er in zag..
Maar wel bizar dat een foto gemaakt door iemand die ik niet ken door wat ik zie iets zegt over mij...

Thnx voor je uitleg...

Greetz HappyGirl
admin
admin jul 29 '10
Ik zag een kop van een wolf die huilt in... en een beer, een sierlijk vogeltje en een lief knuffelbeestje hihi
HappyGirl
HappyGirl jul 29 '10
Mooi hoe een foto aan iedereen iets anders laat zien...
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki