Loading...
nl

Geest op foto

admin
admin jan 19 '08
Zilver is de kleur van de ziel Beschermengel.
Soms mag ik dat wel eens zien bij mensen hier op aarde en de ziel is altijd zilver.
(ik zeg op aarde, niet omdat ik een alien ben, lol, maar om uit te leggen dat ik dat niet bij verschijningen heb).
Wel apart, jij kan dus verschijningen om je heen zien, als ik ze zie zitten ze in mij. Lastig uit te leggen maar misschien snap je wel wat ik bedoel.
Ayasha
Ayasha jan 19 '08
Eerlijk gezegd zie ik alleen een raam dat vuil gemaakt is door de hond, de enige menselijke vorm die ik er in zie is jouw weerspiegeling ;)Verder geeft de foto geen enkel ander gevoel. Geen geest Dinie... :)
es
es jan 19 '08
Ik zie ook niets Dinie!
Acheliah
Acheliah jan 19 '08
Ik moet je teleurstellen Kath want het kan mijn weerspiegling niet zijn ten eerste zat ik links op de bank en stond ik niet dus dat is uitgesloten en als de foto uitvergroot is dan zie je wel degelijk iemand staan. Daarbij zag mijn vriendin die wel geesten ziet meerdere gezichten op de fotocamera. Nee niemand kan dat geweest zijn omdat wij (sven en ik) zaten op de bank als het één van ons geweest zou kunnen zijn dan moeten we hebben gestaan of zittend in het raam te zien zijn geweest. Dus Kath sorry maar die theorie kan dus niet. Maar ik kan wel begrijpen dat je daar vanuit gaat dus neem niemand iets kwalijk. XXX Ik heb hem ook eens bekeken op de site en ja hier zie je idd niks op omdat de foto te klein is maar als je hem uitvergroot zie je wel degelijk iets. Kan ik hem niet via msn naar je toesturen kath mss is ie dan wat duidelijker te zien. :D
Beschermengel
Beschermengel jan 20 '08

@Karin

Ja ik denk dat ik het snap, wat je bedoelt met in mij zitten (verschijningen)...de kleur zilver, nee dit wist ik niet dat het de ziel was.

Ik zag laatst bij mijn zus, rechts van haar zo'n grote zilvere bol verschijnen dat ik er van schrok, het weerkaatste in mijn ogen en moest gewoon even knipperen om weer goed te kunnen zien, het verblinde gewoon even.
Dus nu heb ik dan toch contact met haar ziel gemaakt.

Ik heb het me steeds afgevraagt wat het was.

Ik heb het ook verteld aan haar, wat ik zag.
Anne
Anne jan 20 '08
@ Dinie

Ik zie wel gezichten op de foto maar zo heel erg duidelijk zijn ze niet.
admin
admin jan 20 '08
Ik heb het uitgezocht nadat ik het een paar maal had gezien Beschermengel. Je kunt het in boeken terugvinden dus ik verzin het niet. Mooi hé? Ik vond en vind het een hele eer als ik dat mag zien.
Renee67
Renee67 jan 20 '08
Ik heb een paar keer naar de foto gekeken, er zijn 3 dingen die ik er in ieder geval in zie; een paard, en 2 personen. Verder naar mijn idee ook een kat. Waar het door veroorzaakt wordt weet ik niet, maar apart is het wel...
Beschermengel
Beschermengel jan 20 '08

@Karin

Ja zeker! ik moet zeggen dat ik het niet vaak zie ...de kleuren energie wel, die zie ik zowat elke dag wel even.

Gisteren zag ik in de lucht net boven de tv ook zilveren bolletjes heel klein.
Acheliah
Acheliah jan 21 '08
Dank je allemaal wat ik zo raar vindt elke keer als ik cindy op de foto zet zie ik bolletjes en dat heb ikniet bij mijn andere hond angel
Anne
Anne jan 21 '08
@ karin en beschermengel,

Die zilveren bolletjes waar jullie het over hebben..volgens mij zie ik die ook maar ik weet niet of we het over hetzelfde hebben.
Kunnen jullie er wat meer over vertelen.
Ik zie het als kleine blinkende zilvere bolletjes.. sterretjes ze verschijnen voor een paar seconde en blinken eventjes.
Maar er zijn ook bolletjes rondjes die zijn wat groter en doorzichtig.
Karin jij zei dat je het terug kan vinden in boeken misschien ook op internet? maar onder watvoor naam moet ik het zoeken??
Groetjes aNNe
Beschermengel
Beschermengel jan 21 '08

Hallo Anne,

Ik heb het opgezocht in het boek Licht op de aura, ik zelf wist het n.l ook niet, ik weet wel dat het een hoge energie is.

Wat leuk dat jij het ook wel eens ziet! mooi is het he..het is net vuurwerk maar dan overdag's ( maar in 1 kleur dan he ) dus zilver.

De bolletjes die je beschrijft zie ik ook wel is, maar ik denk dat dat van ons zelf is, dus je eigen energie...ik zie het wel eens als ik mijn ogen dicht heb, dan schieten ze zo onder mijn ogen vandaan meestal richting naar boven. en die zijn inderdaad iets doorzichtiger.

De betekenis van zilver is Communicatie....

Misschien onze gids?

Misschien weet Karin hier meer over, laten we even afwachten wat ze er van zegt.

Liefs Beschermengel
Beschermengel
Beschermengel jan 21 '08

Anne
Anne jan 21 '08
beschermengel,

ja ik zie het overdag maar ook savonds snachts.
een tijdje geleden had ik een onderwerp geopend hier over bewegende schaduwen/ dingen.

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/ubb/showflat/Main/1564/Number/22247#Post22247

Toen werd ik er wel gek van nu wil ik er niet meer zo op letten maar het is er nog steeds.
Misschien dat karin meer weet :)of een ieder geval een woord waar we mee kunnen zoeken bij google.

Groetjes aNNe
admin
admin jan 22 '08
Kom ik vanavond op terug.
Wat lief dat jullie denken dat ik het weet
Ik weet niet zo veel hoor :D
Momenteel heb ik twee zieke kindertjes dus ben er effe wat minder, vanavond heb ik hopelijk iets meer tijd.
Nu ben ik nog even op en neer aan het rennen met kruidenthee en hoestdrank :)
Acheliah
Acheliah jan 22 '08
Beterschap met je twee zieke kindjes Mag ik je een raad geven Kippensoep zoveel mogelijk help echt.

Liefs Dieneke
admin
admin jan 22 '08
De pootjes staan al te pruttelen Dinie :)
Acheliah
Acheliah jan 22 '08
Mooi zo Laat ff weten of het idd geholpen heeft ik hoop van wel weet het bijna wel zeker en neem zelf ook wat :D
admin
admin jan 22 '08
Lieve Dinie,
Ik maak al jaren kippensoep als ik zieken heb, heb ik van mijn moeder overgenomen. Ik weet dat het werkt :D
Heidelroos
Heidelroos mrt 9 '08
Ik kan er niet héél veel uit halen...
Maar een héél klein gezichtje wel...

Kan vanalles zijn, van een vetvlek omdat de hond er een dag eerder tegen het raam is gsprongen..

Reflectie...

Buiten kou, raam enigzins aangeslagen...

Ik zie buiten ook een pot staan met een plant ofzo erin..

Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420