Loading...
nl

Geannuleerd! Merudi ontmoeting

inneke
inneke mrt 6 '08
Oh nee, ik heb korte beentjes. Ik bereid me dus maar best voor op die peper :S
Thomas A
Thomas A mrt 6 '08
Jemig!!!!!!!!!
inneke
inneke mrt 7 '08
ja, zonder de negende "! " was het onleesbaar :D
Charlie
Charlie mrt 7 '08
Jaaaaahhhhhh, Ik ben er ook bij, dus zet mij ook maar op de lijst. Leuk idee!!

Charlie
Charlie
Charlie mrt 7 '08
En wat word hier toch leuk over gepraat. Ik kan wel het een en ander meenemen, maar weet nog niet wat. Ik zat te denken als iedereen toch al gezonde dingen meeneemt, iets van een paar zakken chocolade reepjes e.d. Is dit een goed idee?? Reageer a.u.b. Dan weet ik hoe of wat.

B.v.D.

Charlie
Caius
Caius mrt 7 '08
Hoi Iedereen,

Na 4 pogingen weten in te loggen ... komt ervan als je dat al een tijdje niet gedaan hebt.

Ik ben (zoals sommige van jullie vast wel gemerkt hebben) ff een tijdje niet online geweest ... druk druk ... maar wie weet maak ik nu weer wat meer tijd vrij voor Merudi

Kwil ff zeggen, dat ik dit een heel leuk initiatief vind

Groetjes,
Kay
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 8 '08
Was je ook van plan om te komen kay ;).
Caius
Caius mrt 8 '08
Kay twijfelt ;)
a) beetje lang reizen met openbaarvervoer
b) begin van de avond heb ik een verjaardag in het midden van het land
admin
admin mrt 9 '08
Oké ben weer terug op aarde :|

Tot nu toe hebben we,

- verse jus dórange
- broodjes en krentenbollen
- muffins
- gehaktballetjes en appeltaart
- pastasalade
- chocoladerepen
admin
admin mrt 9 '08
Charlie zou je in plaats van chocoladerepen iets met fruit willen doen? Snoepgoed is er eigenlijk al in de vorm van muffins en appeltaart.
Als je niet wil en toch liever chocolade mee wil nemen is het ook prima hoor, maar wilde het toch even vragen.
Het moet financieel ook haalbaar blijven tenslotte :)

Wie nog meer??
dragon
dragon mrt 9 '08
Hoi Karin,

gaat het weer een beetje?
Dapper mens, ik verheug me erop je te ontmoeten!

Dragon
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 9 '08
Heb je ook een lijstje met wat er nog nodig is? En misschien ook wel handig om te weten, hoeveel hebben we van alles ongeveer nodig? Niet te weinig, lijkt me handig, maar ook zeker niet teveel!
admin
admin mrt 10 '08
Zou het handiger zijn als ieder zijn of haar eigen drinken meeneemt?
Ik vrees dat anders 1 persoon zich suf zeult met flessen water of limonade.
Vanavond zal ik een poging doen een lijstje te maken en dan kunnen we gelijk zien wat eventueel nog nodig is, oké?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 10 '08
Ja dat is misschien wel handiger. Ik zie het lijstje wel. Bedankt alvast :).
admin
admin mrt 10 '08
Nimsie, waar kan ik het lijstje vinden waar iedereen die mee gaat opstaat? Ik kan het niet vinden, maar ik weet zeker dat jij die gemaakt hebt.
sarina
sarina mrt 11 '08
Hoi allemaal, had het echt wel tof gevonden om mee te wandelen, ben erg nieuwsgierig naar jullie, en ook naar het mooie stukje bos, maar de datum was meteen al een 'probleem', ik ben dan namelijk jarig! Ik kan echt niet weg met al die kids die op een jarige mama rekenen. Ik zal aan jullie denken, en als jullie tijdens de picknick een verjaardagsliedje voor me willen zingen hoor ik er toch nog een beetje bij, ha ha! Veel plezier allemaal, en laten we hopen op een zonnige dag (of hebben jullie een alternatief in geval van stortregens?) Groetjes, Sarina.
admin
admin mrt 11 '08
Als het heel hard gaat regenen, mogen we bij Dragon onder haar jas :DJammer Sarina, we hadden je graag ontmoet!
We zullen aan je denken :)

admin
admin mrt 11 '08
Tot nu toe negen mensen.

Ik heb zo eens zitten tellen en rekenen Nims, maar dat wordt wel sjouwen....

30 broodjes
2 appeltaarten
9 muffins
1 pastasalade
1 bak met gehaktballetjes

Daar zou dan nog evt. beleg, fruit, en ook nog iets te drinken bij moeten..
Wie heeft er een ezeltje?

Eerlijk gezegd lijkt me dat met zo´n stevige wandeling niet makkelijk mee te sjouwen.
Is het geen beter idee als ieder zijn eigen lunchpakketje meeneemt en dat degene die dat willen wat extra´s meeneemt?
Ik kan bijv. makkelijk in een rugzak drie broodjes wat drinken en dan nog evt. een appeltaartje en de ballen meenemen.
Zo kunnen we het een beetje verdelen.

Zeg het maar als je het een goed idee vind Nims.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 11 '08
Ik vind dat inderdaad een goed idee. Tenslotte weet iedereen wat die lekker vind, en hoeveel die eet. Dan nemen we ook niet veel teveel of veel te weinig mee. Dus als iedereen zijn eigen eten en drinken meeneemt, dan is dat veel handiger.

Dus, goed plan Karin!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki