Loading...
nl

Geannuleerd! Merudi ontmoeting

Helma
Helma mrt 5 '08
Om er nog even en schepje bovenop te doen: ik ben lid van de Vogelwachtvereniging Noordwest-Veluwe: als ik in het verleden met de heren (lees: boskabouters) op pad ging om te inventariseren of op een gewone excusie, lag het wandeltempo idioot hoog, net alsof je een mars loopt. Nou, daar ga ik dus niet meer aan mee doen. Het vogelen moet wel leuk zijn! :P
Debiorah
Debiorah mrt 5 '08
Whow!!! Het is bijna in BElgie :S
Nou dan mag ik wel met de 1e trein! :D
Nims jij vertrekt uit utrecht? Is er een mogelijkheid dat ik met de trein tot daar reis en met je meelift?
Als ik het namelijk geheel met het ov moet afleggen ben ik denk ik zo'n 6 a 7 uur onderweg!
mmmm...lastig want ik wil ook zo graag mee!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 5 '08
Ik vertrek vanaf zeist, dus als je 1 halte verder totaan driebergen-zeist reist, wil ik je zeker wel oppikken daar. Dan is alleen de auto wel vol, want ik neem Karin en Lpchip ook al mee :). En met 5 in de auto voor zo'n lange rit, lijkt me niet echt een goed plan.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 6 '08
OproepjeWie van jullie die gaan woont het dichts bij Sneek? Dat is namelijk de woonplaats van Debiorah, en we hebben net uitgerekend dat als ze eerst naar mij komt, haar rijstijd ongeveer 6 uur in beslag gaat nemen. Dat uitgerekend betekend dat we tot ongeveer 16:30 op de locatie moeten blijven, omdat ze anders niet op tijd om 23:20 in leeuwarden kan zijn. Dus iemand die hoger woont dan ik, overrijssel, drenthe of friesland, zou veel beter zijn.
admin
admin mrt 6 '08
Jeetje Deborah das ook wat zeg, zes uur is wel lang.
Je zou ook met de trein naar mij kunnen komen en van daaruit met Nims mee? Ik haal je wel af op het station.
Misschien is dat een mogelijkheid, alhoewel Utrecht misschien makkelijker is voor jou..
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 6 '08
Ik denk dat den bosch inderdaad nog verder is, dus weet niet of dat een goed idee is.
dragon
dragon mrt 6 '08
Debiorah,

ik moet uit de buurt van Amsterdam komen....

je kunt naar Amsterdam komen, of ik pik je op in Utrecht, wat jou het beste uitkomt!!!

oh, kan jij een beetje kaartlezen, hihihihiihi!

Groetjes van Dragon!
admin
admin mrt 6 '08
En wat neemt wie mee voor de picknick???
Nims neemt al broodjes en krentenbollen mee.
Hiddenwings neemt een pastasalade mee.
Ik wilde een appeltaart bakken en lekker gekruide gehaktballetjes maken.
Wie o wie :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 6 '08
Wat hebben we nog nodig Karin? Dan kunnen de mensen zelf uitkiezen.

Ik dacht aan:
Drinken
....?
Debiorah
Debiorah mrt 6 '08
Lief dat jullie allemaal meedenken! :DDoet een mens goed, en natuurlijk wil ik wel drinken meenemen. Mede?! :P
En ja het is ver en ik wil heel graag gaan, maar moet dus nog even uitpluizen hoe dit het beste kan. Zeist is denk ik nog het dichtste bij! Ik ga ff speuren!
admin
admin mrt 6 '08
Ja drinken hebben we nodig, wellicht wil er iemand iets met fruit maken?
Beleg voor op jouw broodjes en boter is ook handig.
Ik wilde wel vragen of iedereen een eigen bestek en beker wil meenemen. We gaan geen kilo´s plastic weggooien toch? Anders moet ik de heks weer uit gaan hangen :D
En misschien een klein kussentje voor de bips :)als je ergens wil gaan zitten. Het kleed voor de picknick neem ik wel mee.
admin
admin mrt 6 '08
En wie wast er af.... :D
Debiorah
Debiorah mrt 6 '08
haha :Dja afwassen! hoe? :P

Nou ik heb ff gekeken...

Heenreis
Sneek - Zeist 7:10/9:56
Sneek - Amsterdam 7:25/9:55
Sneek - s Hertogenbosch 7:10/10:21

Terugreis
Zeist - Sneek 21:02
Amsterdam - Sneek 20:57
S hertogenbosch - Sneek 20:23

En dan mag ik hopen dat er geen storingen oid zijn want dat is dan ook echt de laatste mogelijkheid om weer in sneek te komen. :SBalen man... wonen in zo'n uithoek

Als ik nou woensdag slaag voor mijn rijbewijs! :Dmaarja daar kan ik nog niet vanuit gaan!

Goed ik zal het nog eens overpeinzen
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 6 '08
Zo te zien is denbosch verruit het snelst! Want vergeet niet, dat vanaf daar gezien, de bestemming, "nog maar anderhalf uur" is.
Dus moeten we vanaf 18:00 weer weg, zodat jij op tijd in Den Bosch kunt zijn. Misschien moet je gewoon slagen voor je rijbewijs ;).
Debiorah
Debiorah mrt 6 '08
Ja dat zou erg mooi zijn! ;)
nou ik zou zeggen alle merudianen die mij mee willen hebben, woensdag om 13:05 veel positieve energie naar mij sturen. :D
es
es mrt 6 '08
Hee, Dragon, ik woon ook in de buurt van Amsterdam. Ik zal eens met mijn man overleggen of hij het ziet zitten een dag met de kids zonder mij. Als ik dan met jou mee zou kunnen rijden, zou dat wel enorm schelen. En ik kan kaartlezen. Echt! :)
inneke
inneke mrt 6 '08
Als ik meega kom ik met trein en bus, dus sleur liefst niet te veel gewicht mee. Ik dacht dus aan muffins met rode bessen of appel ofzo.
dragon
dragon mrt 6 '08
hoi Es,

oh, prima hoor, gezellig!

En Debiorah, ik zal voor je duimen, maar ik vind het ook geen probleem om je in Den Bosch op te pikken.
Mochten er storingen zijn, dan kan je ook best bij me komen logeren. Trouwens, ook als er geen storingen zijn mag je best een nachtje komen slapen!

Jongens en meiden, zal ik hete pepers meenemen (om het stout en pittig te houden) hihihihiih.

zelfgeperste sinaasappelsap??

Dragon
admin
admin mrt 6 '08
Lekker Inneke!
Enne Dragon goed idee, die pepers...
Als er mensen zijn die treuzelen kunnen we ze ook ergens anders voor gebruiken, lol :D
dragon
dragon mrt 6 '08
LOL LOL!!!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki