Loading...
nl

Geannuleerd! Merudi ontmoeting

es
es mrt 4 '08
Het lijkt me erg leuk, maar we zijn al een keer met de trein naar Maastricht gegaan, en het is een reis van 3,5 uur, niet erg leuk.
Helaas, een andere keer misschien! Veel plezier voor degenen die gaan!
liesanne
liesanne mrt 4 '08
Ja voor mij is het ook 'ver' en dit weekend komt het mij niet zo goed uit, maar dat is niet de reden dat ik niet zal komen...

Ik vind de 'schijf-contacten' erg fijn en ik denk dat ik het daar (voorlopig) bij wil houden...
Maar het lijkt me ook wel weer bijzonder om jullie (op deze manier) te ontmoeten dus ik twijfel ook wel wat..

Misschien iets voor de toekomst...

in ieder geval een fijne dag gewenst!!

Liesanne
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 4 '08
 Origineel bericht van: Karin
Is er wellicht iemand die langs ´s-Hertogenbosch komt..?
Ik betaal mee in de kosten voor de benzine, en neem ook iets lekkers mee :)


Jazeker ik kom er langs. Zie de route in het blauw:
http://maps.google.com/maps?daddr=Rijksw...523911&t=h&z=11
Helma
Helma mrt 4 '08
Inmiddels heb ik besloten dat ik graag mee wil: ik heb een chauffeur
Al moet ik er toch bij vermelden dat het onder voorbehoud is: ik heb een dochter van 12, en het ligt een beetje aan het wandeltempo en het aantal kilometers of zij dat gaat trekken...
Dus, bij deze, maar onder voorbehoud! En iets lekkers nemen we zeker mee, een schaal koude pasta ofzo... want ik ken iemand die dat heel lekker vind, haahahah!
Daan
Daan mrt 5 '08
Sorry, maar het is voor mij echt te ver....
Ik had het erg leuk gevonden. Misschien een volgende keer, maar ik wil wel de verhalen lezen hoor? met foto's

liefs Daan
admin
admin mrt 5 '08


Nims???
Kunnen we iets afspreken?

(allerliefste glimlach :))
admin
admin mrt 5 '08
Misschien kunnen degenen die iets lekkers mee willen nemen mij een pm sturen, dan zal ik de picknick wel proberen zoveel mogelijk te dirigeren als iedereen daarmee accoord gaat.

We hebben al 1 pastasalade :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 5 '08
Tuurlijk mag je meerijden. Ik pm je wel.
inneke
inneke mrt 5 '08
zeg mensen, ik weet het dus nog niet, maar in het geval ik meega:
Ik kom dan naar Maastricht gespoord. Kan ik vandaaruit met iemand meerijden of is er een busverbinding?
Ik zal dan gezonde muffins meebrengen
20 uur is voor mij te laat, ik zou dus graag na de wandeling terug richting België sporen...weer bus naar Maastricht vandaaruit?
Kan het zelf ook allemaal opzoeken hoor, maar als er iemand is die dat 'uit zijn duimpje' weet-is dat voor mij natuurlijker lekker relaxed :)
admin
admin mrt 5 '08
Kom op Hiddenwings een gezonde meid van twaalf kan toch wel wandelen?
Gewoon mee gaan :)
Ik ga de spullen voor de picknick vast pakken,

Ayasha
Ayasha mrt 5 '08
 Origineel bericht van: NiMS
Als het voor iemand dichtbij is, is het wel voor jou kath ;). Maar je moet er ook wel zin in hebben he :).

Zag idd dat het vrij dichtbij is. Vergist :D

Maar heb nog een moeder waar ik niet zomaar langs heen kan én bovendien zie ik het niet zitten om als enige met het typische vloamse toalke tussen al die nederlanders te zitten :D;)+ het feit datik met een rug zit die zolang rechtstaan/wandelen onder geen enkele voorwaarde aan kan. ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 5 '08
Inneke is ook vlaams :). Maar je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Het is geen verplichting, en je moet niets :D. Er komt vast wel een keertje dat je wel mee kunt.
Thomas A
Thomas A mrt 5 '08
Jammer Kath, daarnaast ben ik gek op dat Vlaamse taaltje. Wist je dat ik deels een belse achtergrond heb? Mijn opa en oma van mijn vaders kant waren belgen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 5 '08
Kun je verder ook niets aan doen Thomas :P.
Ayasha
Ayasha mrt 5 '08
 Origineel bericht van: Thomas A
Jammer Kath, daarnaast ben ik gek op dat Vlaamse taaltje. Wist je dat ik deels een belse achtergrond heb? Mijn opa en oma van mijn vaders kant waren belgen.


Ergens wel, want jij bent beslist een persoon die ik ooit nog een keer wil ontmoeten. :)En nee dat wist ik niet, dat is er iig niet meer aan te merken...Ik kan nog zeer weinig vlaamse woorden in je taaltje ontdekken! Maar je zal dan vast ook nederlands opgevoed zijn?

Veel Nederlanders beweren dat ze het vlaamse taaltje wel leuk vinden...Maar weinige verstaan het en voor mij is het bijzonder vreemd om echt correct nederlands te spreken in een gesprek onder "vrienden" Ik kan het wel op school enz, of als het wat "officieler" moet. Maar bij een onderonsje vind ik het vreselijk moeilijk.

En hela NiMS! *kijkt eens achterdochtig* :P
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 5 '08
Als je hem beslist een keer wilt ontmoeten Kath, dan is nu wel de uitgelezen kans om dat te doen :). En misschien wil inneke ook wel een reisgenootje ;).
Beschermengel
Beschermengel mrt 5 '08


Ik moet wel steeds erg lachen hoor! ;)
erg gezelig hier ...lijkt het stoute topic wel :P

En die plaatjes erbij..haha erg leuk!
Ayasha
Ayasha mrt 5 '08
zoals ik al zei NiMS houd mijn rug het niet vol om *kijkt even* 3 uur te wandelen. Dat kán ik simpelweg niet. Als ik een uurtje heb gewandeld, moet ik twee uur neer zitten om mijn rugpijn te laten weg ebben ;)

Als het de bedoeling is dat onze wegen een keer kruisen. Zal daar beslist voor gezorgt worden wanneer de tijd rijp is :)
Debiorah
Debiorah mrt 5 '08
Whahaha lach me dood om deze conversatie! Ik heb er wel erg zin in maar moet qua openbaarvervoer wel ff checke hoe en wat...iemand die uit het noorden vertrekt? :|
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki