Loading...
nl

foto's

admin
admin feb 10 '08
Jullie zijn vals!.... :D
gast
gast feb 10 '08
Tis maar net hoe je het ervaart.....misschien is het wel vals.....maar misschien is het wel jullie laten mee delen in mijn werkelijkheid.....tis maar net hoe je het wil zien ;)

Misschien een ideetje voor de volgende ontmoetingsdag; op Curacao!
admin
admin feb 11 '08
´t was niet verkeerd bedoelt Sylvia :)
Het is zooooo mooi!
Goed idee! Gaan we met zijn allen varen :D
Wendy's
Wendy's feb 11 '08
Ik ga over 2.5 week hier wonen!!

let op:






gast
gast feb 11 '08
Hé Wendy, waar is dat?
Ziet er wel heel exotisch en mooi uit :)
Wendy's
Wendy's feb 11 '08
ölüdeniz - fethiye - çalis / turkije
gast
gast feb 11 '08
Ga je daar wonen?
gast
gast feb 11 '08
Ik zag op google earth dat het een heel zwembad rijk gebied is. Ieder huis zijn eigen zwembad zo'n beetje :)Is het daar zo warm? Of alleen in de zomer?
Wendy's
Wendy's feb 11 '08
Jah, kheb daar zelf ook huis met zwembad!!

kga daar met me vriendje samen wonen
Wendy's
Wendy's feb 11 '08
afgelopen zomer is het daar 55 graden geweest, normaal is het in de zomer iets van 45 graden.. toen ik er was in december was het 20 graden (als de zon scheen).
gast
gast feb 11 '08
Dat is wel heel erg warm. Ben blij dat het hier bij een graadje of 35 blijft steken. Dan nog kan de gevoels temperatuur hoger zijn maar zo hoog gelukkig niet.
Ben benieuwd hoe je het er gaat vinden om te wonen. Kun je daar nog wel kunstschaatsen?
Lena
Lena feb 11 '08
Wat een mooie omgeving Wendy, wat heerlijk dat je er gaat wonen.Ga je Nederland missen denk je??
admin
admin feb 11 '08
Mooi Wendy!
Ik wens jou en je lief heeeeel veel geluk daar!
Wendy's
Wendy's feb 11 '08
hahaha.. nederland ga ik zeker niet missen! missgien wel me vrienden..

@ karin: thnx

@ gast: Ik blijf daar nog wel schaatsen, maar minder intensief want de ijsbaan is 2 uur rijden, in September ga ik missgien aan de turkse dancing on ice mee doen, (waar ik afgelopen december ook aan mee heb gedaan / als show nummer),
Anne
Anne feb 12 '08
Wendy,
Ziet er mooi uit waar je gaat wonen..ben blij voor je en hoop dat je heel gelukkig word als je dat al niet ben ;)
Ik zal aan je denken en zal je ook missen
xXx aNNe
gast
gast feb 20 '08
Bovenstaande link is naar een galerie foto's van zeilen op de clipper Stad Amsterdam van afgelopen zaterdag.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki