Loading...
nl

foto's

gast
gast jan 29 '08
Ook kwestie van veel kijken, observeren en geduld ja.
Maar als je er niet het geduld voor hebt gewoon doorgaan met wat je doet. Er zitten inderdaad leuke tussen.

Jij bent ook meer mensen fotograaf ik juist helemaal niet. Zo heeft ieder zijn/haar kwaliteiten en voorkeuren.
Lena
Lena jan 30 '08
gebruik je hiervoor een speciale camera?
gast
gast jan 30 '08
Een digitale spiegelreflex (canon D10). Maar ook een compact, een Lumix van panasonic.
Maar het is niet de alleen camera die het doet het is de combinatie van beide; mens en machine.
Debiorah
Debiorah jan 30 '08
 Quote:
Dank je wel Debiorah. Ik weet dat jij ook mooie dingen maakt, wanneer mogen we daar weer wat van bewonderen? Of heb je er nu weinig tijd meer voor?

Ja das een goede vraag, ik heb inderdaad wat minder tijd door mijn studie en op het moment ook nog een cursus paranormale ontwikkeling. Ik ben wel bezig geweest met een schilderij voor een wedstrijd, heb deze alleen nog niet terug ontvangen, wel een mooie prijs gewonnen! 10 tubes galeria acrylverf! Verder nog wel geschilderd maar nog niks afgemaakt. Morgen ga ik aan een wandschildering beginnen, een jungle voor mijn kleine vriendje zijn binnenspeeltuin. Misschien dat ik binnenkort wel even wat foto's plaats!
gast
gast jan 30 '08
Ben reuze benieuwd naar je jungle Debiorah :)

Ik vind het altijd reuze knap dat mensen iets kunnen maken dat er nog niet is (schilderen, beeldhouwen ed) Ik kan alleen vastleggen wat er al is.
admin
admin jan 30 '08
Gaaf Debiorah!
Wat zal je vriendje blij zijn... :)
Debiorah
Debiorah jan 30 '08
Ja ik denk wel dat hij het mooi gaat vinden! :)
En gast, jij schept ook iets wat er nog niet is, het licht, de compositie het maakt veel uit! Ik weet zeker dat het aan veel ogen ontgaat wat jij wel weet vast te leggen.
es
es jan 30 '08
Ja Gast, jij ziet waar anderen aan voorbij lopen en legt het voor altijd vast, als bewijs dat het er is geweest. Ook heel bijzonder!
gast
gast jan 30 '08
Oké als je het op die manier bekijkt. Maar ik heb altijd zoiets van; wat ik kan kan een ander net zo goed en wat ik zie ziet een ander ook. Maar zo is het ws niet altijd nee.
Wat mij wel vaak opvalt is dat mensen het liefst naar foto's kijken waar mensen op staan. En dan nog het liefst mensen die ze kennen of zichzelf (ookal geven ze dat niet zo snel toe)
Maar als ik een bijdrage kan leveren om mensen te laten zien hoe mooi de aarde is dan zal ik dat vooral blijven doen.
gast
gast feb 8 '08
Eentje die ik al een tijdje geleden gemaakt heb maar nog steeds mooi vind:

gast
gast feb 8 '08
En nog een kadootje die ik vorige week kreeg (zonder fancy randje dit keer):

admin
admin feb 9 '08
Zonder randje!
Dat kan echt niet hoor!

Lolololol, :Dhij is prachtig Gast!

Gast is het oké als ik je bij je naam noem?
Je voelt niet als gast eigenlijk, hier in ´s-Hertogenbosch
zouden ze zeggen, " je hoort bij d´n inboedel". :D
liesanne
liesanne feb 9 '08
echt heel erg mooi, wat een prachtig beeld....
gast
gast feb 9 '08
Tuurlijk mag dat Karin. Vind het trouwens wel leuk dat je een gezicht gekregen hebt ;)
admin
admin feb 9 '08
Ja, lol al bijna 43 jaar geleden Syl!
Het begint een beetje in te zakken nu en heb de eerste grijze haren ook al ontdekt... :|
gast
gast feb 9 '08
Nu pas grijze haren ontdekt! Ik heb ze al een paar jaar en het worden er steeds meer :(
admin
admin feb 9 '08
Ja echt, ik heb me eigenlijk ook nooit gerealiseerd dat je ze ook echt overal krijgt.... :$

Lolol, soms ben ik echt een beetje bl...grijs :D
gast
gast feb 10 '08
Om jullie nog een beetje lekker te maken:

Dit is één van de strandjes die Curacao rijk is; Playa Kalki.
Het is eigendom van hotel Kura Hulanda op westpunt.
Echt een heel mooi lief klein strandje waar je heerlijk kunt snorkelen maar wel uit moet kijken voor het koraal wat er in het ondiepe deel ook al groeid. Als je hier tegen aan komt krijg je daar lelijke branderige plekken van. Die plekken worden veroorzaakt door de netels die in het koraal zitten en ter verdediging dienen. De vorm van het koraal is te zien op de aangedane huid. Ik heb het 1 keer gehad en weet dus dat het zeker twee maanden duurt voor het helemaal weg is. Het brand maar voor een paar dagen maar het rode blijf je dus lang zien.
Met een snorkel/duikbril kun je voorkomen om er tegenaan te komen. Dus als je helder kunt zien wat er voor je is kun je voorkomen dat je je vingers brand! Grappig hè zoals we alles uit ons stoffelijk leven kunnen terug zien in ons geestelijk leven.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 10 '08
Daar ben ik ook geweest :)Mijn foto daarvan
gast
gast feb 10 '08
Lekker strandje hè.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda