Loading...
nl

foto's

Lena
Lena jan 20 '08
Heel leuk om even mee te kunnen kijken gast!
Jeeh wat woon je daar mooi! :)
admin
admin jan 20 '08
Zwijmel...zwijmel.. :)
gast
gast jan 22 '08
Mijn favoriet die ik Nederland al eens gemaakt heb:

gast
gast jan 22 '08
Door de regentijd is er weer veel in bloei op het eiland. Een mooi gezicht is de cactus als die in boei staat:

inneke
inneke jan 22 '08
fijn, wat kleur en leven op het levensforum :)
admin
admin jan 22 '08
Gast, ik vind echt dat je enorm talent hebt!
Ik ben altijd gek op de foto´s in National Geagraphic en deze mogen echt wel in dat rijtje!
Heb je er wel eens aan gedacht om hier iets mee te doen?
gast
gast jan 22 '08
Karin ik vind het een heel groot compliment wat je hier geeft :)maar ik zal er niet om liegen maar ik heb een cursus/opleiding fotografie gedaan. Het was dus ook de bedoeling dat ik hierin verder zou gaan maar aangezien je ook over een commercieel talent moet beschikken als je er iets aan wilt verdienen is dit niet aan mij besteed. Ik ben ooit begonnen om met paardenfotografie iets op te zetten maar ik gaf meer weg dan ik er geld voor kreeg. Heb ooit geprobeerd om de prijs aan mensen over te laten, dus dat ze er voor geven wat ze dachten dat het zou kosten en wat ze er zelf voor over hebben; nou ik kan je vertellen dat de meeste niet weten hoeveel het allemaal kost en dat ze er ook niet echt veel voor over hebben. Was een leuk project maar niet echt levensvatbaar.

Aangezien we naar Curacao gingen ben ik ook niet echt verder gegaan met de paardenfotografie en doe het nu als hobby. Misschien dat ik ooit wel een stockburo ga zoeken die mijn werk wil verkopen, ik zie wel wat er op mijn pad komt.

Voorlopig zal ik wat kleur blijven brengen hier ;)
gast
gast jan 23 '08
Speciaal voor jullie vandaag gemaakt na een regenbui:

admin
admin jan 23 '08
Schitterend!
Blijf jij maar kleuren strooien hoor :)
Beschermengel
Beschermengel jan 23 '08

Ooohh Prachtig Prachtig!!
gast
gast jan 23 '08
Dat dode dingen ook hun schoonheid behouden:

es
es jan 23 '08
Nou, je hebt echt een geweldig talent voor fotografie hoor, ik hoop dat je er toch eens iets mee kan doen, je foto's zijn echt heel mooi! Ik maak ook veel foto's, maar die halen het niet bij deze!

Esther
gast
gast jan 23 '08
Es bedankt voor je compliment. Maar ook jij kan het, gewoon veel doen en leren van je eigen fouten. Als je iets wilt weten, vraag maar, dan zal ik kijken of ik je een antwoord kan geven waar je wat aan hebt :)
Lena
Lena jan 23 '08
Wanneer houd je je eigen expositie daar!
Talent genoeg, misschien iets voor een uitgever!
Debiorah
Debiorah jan 24 '08
Ik kan alleen maar genieten van deze prachtige foto's.
Super dat je dit met ons deelt.
Ik denk net als de rest dat deze foto's getuigen van een groot talent, dat door veel mensen gewaardeerd zal worden.

Mijn complimenten!
gast
gast jan 28 '08
Dank je wel Debiorah. Ik weet dat jij ook mooie dingen maakt, wanneer mogen we daar weer wat van bewonderen? Of heb je er nu weinig tijd meer voor?

Hier nog drie vogeltjes die ik dit weekend gevangen heb, echt kadootjes van moeder natuur:

Thomas A
Thomas A jan 28 '08
Jeetje gaaf zeg Syl.........
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 28 '08
Wat super gaaf zeg! Ik wou dat ik zoveel tijd had om dit soort foto's te kunnen maken ;).
gast
gast jan 28 '08
nog geen uur en met een beetje meer mazzel 1/500sec.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 28 '08
haha, ja dat zou zeker mazzel zijn. Toch heb ik het geduld er niet voor, ik ben echt een gelegenheidsfotograaf. Ik schiet dus vooral veel plaatjes en meestal zit er dan wel een goede tussen. Maar vaak ben ik wel tevreden over mijn foto's :). Toch vind ik er nog wel flink wat verschil tussen de jouwe en de mijne zitten. Misschien is zo'n cursus / opleiding toch nog ergens goed voor :D.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420