Loading...
nl

Yolanda

Anne
Anne jan 16 '08
Yolanda mijn zus heb ik nooit gekend. Ze zou 2 jaar ouder als mij zijn bijna 3. Ze heeft maar 1 uurtje geleefd.
Voor mijn gevoel was ze er altijd. Altijd bij mij. Voor mijn gevoel kende ik haar wel. Heel goed zelfs.
Als ik aan haar dacht toen ik klein was jaar of 10 kreeg ik een beeld voor me. Een beeld van een meisje met donkerblond krulletjes haar kort. Net zoals heel vaak engeltjes worden afgebeeld. Ik dacht echt dat zei het was. Misschien dat het ook wel zo was.
Ik heb een keer aan me moeder gevraagd toen ik klein was of ze er zo uitzag zoals ik het voor me zag of als ze nog zou leven er zo uit zou zien. Me moeder zei dat ze het niet wist.
Ik heb een paar jaar geleden een beeldje uitgezocht en dat was een engeltje met kort krulletjes haar. Dit beelde staat bij haar graf. Ik heb er niet bij nagedacht watvoor beeldje ik zou uitkiezen het ging vanzelf..
Delen:
Beschermengel
Beschermengel jan 16 '08

Hallo Anne,

Ik weet zeker dat je zus (je) altijd bij je zal zijn, je gevoel bevestigd het! je gevoel is heel belangrijk ..dat is je intuitie en die is altijd GOED!
Nu je er een beeld bij hebt gekregen en zelfs een beeldje hebt uitgezocht wat precies op haar beeld leek ..nou!! wat wil je nog meer voor bewijs!!

Je verstand zegt iets anders...maar luister naar je gevoel!

Liefs Beschermengel
Anne
Anne jan 16 '08
Hoi beschermengel,

Ja dat klopt ik denk ook en voel soms dat zei bij me is op een of andere manier ook al heb ik haar nooit gekend.

Wat ik hier boven heb gescherven over hoe ik dacht dat ze eruit zag dat was toen ik klein was jaar of 10 voor mij was dit heel normaal eigenlijk dat ik er een beeld van had hoe ze eruit zou zien. Ik heb de laatste tijd wat nagedacht en toen kwam ik eigenlijk tot de conclusie van waarom zou ik altijd een beeld van haar hebben gehad terwijl ik haar nooit heb gezien.

Dat van dat beeldje kwam ik eigenlijk ook pas achter een paar dagen geleden. Ik had er nooit bij stil gestaan dat dat eigenlijk precies het zelfde beeld was wat ik van haar al die tijd had als ik aan haar dacht.

Dit kwam allemaal omdat ik laatst aan haar dacht. Toen kreeg ik zo stem in me die zei van dat ik naar haar toe moest gaan. Naar haar graf. Ik ben ook van plan om dit te doen maar ik wil liever niet alleen gaan maar eigenlijk zou het wel het beste zijn zegt me gevoel.
Waarom weet ik ook niet.

groetjes aNNe
Beschermengel
Beschermengel jan 16 '08
Lieve Anne,

Gewoon doen...volg je gevoel! je zult zien dat het iets opbrengt...ik weet niet wat, maar iets zegt me dat er wat gebeurt.

hoor ik van je als je geweest bent?

Liefs Beschermengel
Anne
Anne jan 16 '08
Ja dat is goed beschermengel.. Ik was van plan om morgen te gaan. Je hoort het wel van me ;)
Anne
Anne jan 17 '08
Beschermengel,

Ik ben net er heen geweest. Maar ik weet niet toen ik de begraafplaats opliep voelde ik me niet zo veillig ik voelde me bekeken. En ik was er helemaal alleen. Ik ben maar eventjes gebleven.
Waarom ik er heen moest weet ik nog niet.

Groetjes aNNe
Beschermengel
Beschermengel jan 17 '08
Lieve Anne

Jammer dat je je er niet zo veilig voelde.... je kunt je afschermen als je er naar toe gaat.

Ikzelf had er in het begin ook moeite mee om naar de begraafplaats te gaan ( van mijn zoon ) ik voelde me altijd erg onzeker en het leek wel of ik aangevallen werd, ik werd ook altijd erg duizelig en kon gewoon niet op 1 plek staan, alsof ik dat om zou vallen.

Ik ben dan ook een tijdje niet meer gegaan ik durfde gewoon niet meer, toen ik hoorde dat er waarschijnlijk toch energieen op mij afkwamen die contact zochten!
Ik ben toen weer er naar toe gegaan en me afgeschermt in wit licht en gevraagt of ze me niet lastig willen vallen, omdat ik nog niet zo ver ben.

Ik moet zeggen dat ik er nu geen last meer van heb..en zelfs als ik er naar toe ga, ik altijd een merel hoor fluiten ..ook in de winter.

Ja en waarvoor je er naar toe wilde....je dacht aan haar, gedachten worden opgevangen hoor! zo kun je ook met je zus (je) praten en let maar is op, op wat voor symbolen je te zien krijgt.
Dat kan ook op de aardse manier hoor ( ik bedoel dus niet helderziend ) via tv of wat mensen je te zeggen hebben.
(als voorbeeld het beeldje wat je tegen kwam)

Misschien zoekt je zusje toch contact met je.

Let maar is op.. misschien als je de volgende keer weer gaat.
Het hoeft eigenlijk niet op een begraafplaats te zijn hoor, je kunt gewoon kletsen met haar, en dan maar opletten!
Zo doe ik het ook!

liefs Beschermengel
Anne
Anne jan 17 '08
Beschermengel,

Ja toen ik de begraafplaats op liep dus vooraan. Daar voelde het druk en daardoor kwam een onveilig gevoel. Ook een beetje een duizelig gevoel want jij beschrijft.

Je bedoelt dus je stelt een vraag in je gedachten aan haar en dan krijg je vanzelf het antwoord. Dus bijv via tv gaat het ineens precies over dat onderwerp wat je vroeg en krijg je zo dus het antwoord. Bedoel je dat?
Praat jij ook met je zoon?

Ja en dat met dat beeldje...misschien ziet ze er ook wel zo uit.
Toen ik er was vroeg ik waarom ik van haar moest komen. Misschien krijg ik daar dan wel antwoord op ;)

Groetjes aNNe
Beschermengel
Beschermengel jan 18 '08


Ja zo bedoel ik het... ingedachten (kan ook hardop) praten met hem (haar), en dan maar opletten wat er gebeurt!

s'nachts krijg ik vaak symbolen of fimpjes door, van hem maar ook van anderen ...het ligt eraan aan wie je denkt.
Je kunt ook spontaan beelden door krijgen van vreemden ( dat heb ik )....ik schrijf alles op in een schrift wat naast mijn bed ligt zodat ik het smorgens nog eens goed kan nakijken, want meestal al ik het niet opschrijf dan vergeet ik het ( niet altijd hoor) als ze heel duidelijk zijn blijft het in mijn geheugen gegrift!

Ja je moet maar is opletten wat er gebeurt..nu je gepraat hebt met haar! je staat er in iedergeval voor open.

Liefs Beschermengel

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki