Loading...
nl

Missiej Lezen

admin
admin jan 14 '08
hey hey,

Zo als ik bij me voorstellen al zei is dat ik ook beetje bezig ben met fotolezen maar ben zolang niet ervaren al jullie hier ;)
maar ik ben benieuwd wat jullie bij mij kunnen zien..
iedreen mag reageren al ben je onzeker (ben ik zelf ook namelijk)

Ik ben benieuwd of deze foto duidelijk genoeg is.. of er niet teveel pixels in zitten want hij is met de cam gemaakt..
geef anders maar een gil als die niet goed genoeg is.

Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 14 '08
Als het kan, graag recht in de camera kijken (en niet naar je schermpje ;)) en in kleur zou helemaal top zijn. Als dat lukt, dan zou het mooi zijn.

Groetjes Julien.
admin
admin jan 14 '08

Ik vond deze net nog... is dit wat??? of te ver?

JulienMoorrees
Hoe oud is de foto? Als hij niet te oud is, denk ik dat het wel moet kunnen.
admin
admin jan 14 '08
Ik denk half jaar geleden mischien niet eens...?
JulienMoorrees
Nou ik zal het eens proberen. Ik hoor graag wat er wel of niet klopt. Raar is wel, dat ik een voorkeur heb bij je eerste foto. Deze ziet er namelijk wat minder gemaakt uit, of de stemming is wat anders.

De lezing is onder voorbehoud, en hoeft dus ook niet te kloppen. Ik hoor daarom ook graag of het nog een beetje klopt.

Als eerste krijg ik onzekerheid en dan vooral over je identiteit door. Je weet niet zo goed wie je bent, wat je wilt, en waar je sterke en zwakke kanten zitten. Ik denk ook, dat je daarom deze lezing wilt, zodat je inzicht krijgt in wie je echt bent!

Dat je het via een fotolezing doet, geeft vooral je gevoeligheid en geloof in het paranormale aan. Jij hebt wel eens wat onverklaarbare ervaringen uit de andere wereld gekregen en is ook de reden dat het een rol is gaan spelen in je leven.

Ik merk dat je overgevoelig bent voor prikkels van buitenaf, en hierdoor nogal eens van slag kunt zijn. De sfeer die ergens hangt, is voor jou ook vaak bepalend voor hoe jij je voelt.

Jongens en jij is een verhaal apart. Alleen zijn, kun je niet zo goed, maar je binden kan je ook niet echt. Ik weet niet hoe het komt, maar er is toch altijd wel iets dat mis gaat. Misschien dat hierdoor, jouw zelfvertrouwen een deukje heeft opgelopen?

Je bent ook wel een pechvogel. Hoe dat komt weet ik niet, maar dingen lopen bij jou meestal anders als dat je wilt / geplanned had. Toch heb jij dit eigenlijk meer geaccepteerd en niet eens echt zo last van. Je haalt je schouders op, en denkt, goed het zal wel weer :). Goede eigenschap! En je neemt het leven zoals het komt. Verrassingen zijn voor jou geen beperkingen.

Rust heb je niet in je, en dat is ook iets waar jij zelf gek van wordt. Er zit geen balans in jouw ervaringen, en zorgt nogal eens voor een negatief en down gevoel. Dan kan je best depri-zijn, en heb je nergens zin in.

Wat dat betreft ben je wisselvallig en heb je zo af en toe een bui ;).

Goed dit was mijn lezing. Ik hoor graag wat er wel / niet aan de lezing klopt.

Groetjes Julien.
admin
admin jan 14 '08
 Origineel bericht van: NiMS
Nou ik zal het eens proberen. Ik hoor graag wat er wel of niet klopt. Raar is wel, dat ik een voorkeur heb bij je eerste foto. Deze ziet er namelijk wat minder gemaakt uit, of de stemming is wat anders.

De lezing is onder voorbehoud, en hoeft dus ook niet te kloppen. Ik hoor daarom ook graag of het nog een beetje klopt.

Als eerste krijg ik onzekerheid en dan vooral over je identiteit door. Je weet niet zo goed wie je bent, wat je wilt, en waar je sterke en zwakke kanten zitten. Ik denk ook, dat je daarom deze lezing wilt, zodat je inzicht krijgt in wie je echt bent!

klopt wel jah

Dat je het via een fotolezing doet, geeft vooral je gevoeligheid en geloof in het paranormale aan. Jij hebt wel eens wat onverklaarbare ervaringen uit de andere wereld gekregen en is ook de reden dat het een rol is gaan spelen in je leven.

klopt wel... heb je hier mischien meer uitleg over?

Ik merk dat je overgevoelig bent voor prikkels van buitenaf, en hierdoor nogal eens van slag kunt zijn. De sfeer die ergens hangt, is voor jou ook vaak bepalend voor hoe jij je voelt.

klopt heel erg! stuur mij geen stressvolle ruimtes in of zet mij ook niet neer bij chagerijnige mensen hihi

Jongens en jij is een verhaal apart. Alleen zijn, kun je niet zo goed, maar je binden kan je ook niet echt. Ik weet niet hoe het komt, maar er is toch altijd wel iets dat mis gaat. Misschien dat hierdoor, jouw zelfvertrouwen een deukje heeft opgelopen?

klopt ook gedeeltelijk.. het is ook een verhaal apart inderdaad maar ik heb nu al 4 jaar een relatie met een geweldige jongen en het is een jaar geleden uitgeweest want ik wilde wat meer vrij zijn en toch kon ik niet zonder hem! en nu gaat dat helemaal super!

Je bent ook wel een pechvogel. Hoe dat komt weet ik niet, maar dingen lopen bij jou meestal anders als dat je wilt / geplanned had. Toch heb jij dit eigenlijk meer geaccepteerd en niet eens echt zo last van. Je haalt je schouders op, en denkt, goed het zal wel weer :). Goede eigenschap! En je neemt het leven zoals het komt. Verrassingen zijn voor jou geen beperkingen.

Het is ja en nee, met werk heb ik inderdaad vaak pech maar kom daar toch vaak moeilijk over heen maar..... ik acepteer het aan de ééne kant niet maar ik denk vaak wel er zijn mensen die het erger hebben en dat van mij stelt nooit zo erg voor.. kzie mijn dingen nooit zo als iets ergs aan bijv.

Rust heb je niet in je, en dat is ook iets waar jij zelf gek van wordt. Er zit geen balans in jouw ervaringen, en zorgt nogal eens voor een negatief en down gevoel. Dan kan je best depri-zijn, en heb je nergens zin in.

Die tijd is heel erg geweest inderdaad!Tijd zonder werk dus <--- inderdaad geen zin en onzeker. Maar is in die tijd van de foto wel geweest!

Wat dat betreft ben je wisselvallig en heb je zo af en toe een bui ;).
heb ik idd!

Goed dit was mijn lezing. Ik hoor graag wat er wel / niet aan de lezing klopt.

Groetjes Julien.

Nou ik vind het erg knap van je! Er klopt zoveel.. dankjewel voor je lezing!
JulienMoorrees

Wat voor uitleg bedoel je precies? Begrijp je mijn opmerking niet, of zoek je naar voorbeelden, of hoe je ermee om moet gaan?

En bedankt voor je reactie, en graag gedaan voor het lezen.
admin
admin jan 14 '08
''wat onverklaarbare ervaringen uit de andere wereld gekregen''

Bedoel je hiermee dat ik dan dus soort van verschijningen waardoor ik er meer in betrokken ben geraken? Dat klopt dan wel als je dat bedoelt.
JulienMoorrees
Ik had niets specifieks in gedachten, maar als je dat hebt meegemaakt is dat inderdaad wat ik bedoelde. Ik wist alleen dat jij dingen hebt ervaren, die je zelf niet kon / kunt verklaren.
admin
admin jan 14 '08
klopt ;)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy