Loading...
nl

foto van mij

sweetheart
sweetheart jan 13 '08
Ik vroeg me af of hier mensen zijn die mijn foto kunnen lezen??
is er misschien ook wat te zien over liefde / werk / school of gewoon algemeen?
ben benieuwd :)

Delen:
Wendy's
Wendy's jan 13 '08
cool.. ik wil je wel lezen!

hoe oud ben je eigenlijk?? volgensmij voel jij je jonger dan dat je bent
sweetheart
sweetheart jan 13 '08
Ik ben 19...
en ik voel me eigenlijk ouder dan dat ik ben.. maar ik wordt vaak juist jonger geschat...
sweetheart
sweetheart jan 13 '08
zou het trouwens leuk vinden als je mijn foto wilt lezen :)
Wendy's
Wendy's jan 13 '08
Ik zal hem proberen te lezen..

Je hebt welleens veel vragen in je hoofd zitten, waar je antwoord op wilt. Niet altijd kun je er antwoord op krijgen. Je bent opzoek naar antwoorden..

Toekomst is voor jou erg belangrijk, dus ook school. Volgensmij ben jij ook slimmer dan je denkt, of andere van je denken ;).

Je hecht waarde aan je familie en vrienden. Toch heb jij het goed voor elkaar, om ook aan jezelf te denken. Natuurlijk zijn andere ook belangrijk, maar toch denk je goed aan jezelf. Hierdoor ben je best sterk, en durf je ook voor je zelf op te komen (ookal wil je het niet altijd).

Volgensmij wordt je door andere als 'lief' beschouwd. Je zal niet snel iemand kwaad doen (ookal kun je er soms de neiging voor hebben ;)).

Ik zie iets met je stemming.. Maar precies weet ik niet wat. Heb je vaak last van snelle stemmingswisselingen, of juist helemaal niet?? Misschien kun jij goed je stemming hetzelfde houden??
In ieder geval denk ik dat andere jou vaak als hetzelfde meisje zien, dus met dezelfde stemming. Je weet jezelf normaal voor te doen, als je jezelf anders voelt. hmmmm beetje vaag uit gelegd

Stel dat er iets nieuws is, wat je nog nooit gezien hebt (weet zo ff geen voorbeeld). Dan kun jij je ogen uitkijken, en vindt je het al snel bijzonder.

Hebje een allergie??

Over liefde, werk of school zeg ik liever niets. Want ik vind dat iedereen hier zelf achter moet komen. :)Ook kan het zijn dat mensen daardoor beinvloed worden, en dat wil ik liever niet hebben. Stel dat mensen helemaal in de knel zitten met zulke zaken, en ik kan iets zien op de foto.. dan wil ik ze er wel mee helpen. Maar volgensmij is dat bij jouw niet het geval!! :)snapte..

Dieren vindt jij trouwens ook wel leuk.

Ik stop ermee.. want ik heb niet zo'n goed gevoel over deze lezing, volgensmij zit ik er naast..
Ook vindt ik dat beide foto's een ander eerste indruk over je geven, maar volgensmij komt dit omdat de bovenste foto een beetje gemaakt is ;)Wel leuke foto hoor :D..!
sweetheart
sweetheart jan 13 '08
 Origineel bericht van: Wendy's
Ik zal hem proberen te lezen..

Je hebt welleens veel vragen in je hoofd zitten, waar je antwoord op wilt. Niet altijd kun je er antwoord op krijgen. Je bent opzoek naar antwoorden.. ---> klopt

Toekomst is voor jou erg belangrijk, dus ook school. Volgensmij ben jij ook slimmer dan je denkt, of andere van je denken ;). --> klopt ook, ik onderschat mezelf vaak en op school hebben ze op de een of andere manier ook niet altijd veel vertrouwen in me :S

Je hecht waarde aan je familie en vrienden. Toch heb jij het goed voor elkaar, om ook aan jezelf te denken. Natuurlijk zijn andere ook belangrijk, maar toch denk je goed aan jezelf. Hierdoor ben je best sterk, en durf je ook voor je zelf op te komen (ookal wil je het niet altijd). --> ja klopt ook wel...

Volgensmij wordt je door andere als 'lief' beschouwd. Je zal niet snel iemand kwaad doen (ookal kun je er soms de neiging voor hebben ;)). --> ja ik wordt vaak als lief beschouwd en als het onschuldige meisje... kan ik me soms wel aan storen :P

Ik zie iets met je stemming.. Maar precies weet ik niet wat. Heb je vaak last van snelle stemmingswisselingen, of juist helemaal niet?? Misschien kun jij goed je stemming hetzelfde houden??
In ieder geval denk ik dat andere jou vaak als hetzelfde meisje zien, dus met dezelfde stemming. Je weet jezelf normaal voor te doen, als je jezelf anders voelt. hmmmm beetje vaag uit gelegd ---> ik doe me idd vaak "goed" voor ook al voel ik me niet altijd goed... stemmingswisselingen heb / had ik wel idd het ene moment voel ik me hartstikke goed andere moment minder...

Stel dat er iets nieuws is, wat je nog nooit gezien hebt (weet zo ff geen voorbeeld). Dan kun jij je ogen uitkijken, en vindt je het al snel bijzonder. --> ja klopt :)

Hebje een allergie?? ---> nooit bewezen omdat de artsen het niet nodig vonden.. maar ik heb volgens mn dietiste een lactose intolerantie (kan melkproducten enz niet goed verdragen) en dit klopt volgens mij ook want sinds ik geen melk meer drink enz zijn mn klachten weg...

Over liefde, werk of school zeg ik liever niets. Want ik vind dat iedereen hier zelf achter moet komen. :)Ook kan het zijn dat mensen daardoor beinvloed worden, en dat wil ik liever niet hebben. Stel dat mensen helemaal in de knel zitten met zulke zaken, en ik kan iets zien op de foto.. dan wil ik ze er wel mee helpen. Maar volgensmij is dat bij jouw niet het geval!! :)snapte.. ---> nou ja zit wel in een periode en met mensen waarvan ik denk; vinden ze me nu wel of niet leuk en wat willen ze nu precies? want krijg van hen dan ook geen antwoord!! maar ja ik snap je hoor :)

Dieren vindt jij trouwens ook wel leuk. --> ja zeker

Ik stop ermee.. want ik heb niet zo'n goed gevoel over deze lezing, volgensmij zit ik er naast..
Ook vindt ik dat beide foto's een ander eerste indruk over je geven, maar volgensmij komt dit omdat de bovenste foto een beetje gemaakt is ;)Wel leuke foto hoor :D..!

Je zit best goed!! dus als je verder wilt gaan als je nog iets ziet dan graag :)
Wendy's
Wendy's jan 13 '08
Dankjee.. viel dan nog wel mee!

Als ik nog iets door krijg zal ik het hier neerzetten :)

thnx voorje reactie!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 14 '08
Ok sweatheart ik zal jou ook proberen te lezen. Ik hoor graag wat er wel of niet klopt, en voor de juistheid heb ik de reactie van Wendy's niet gelezen. Zo ben ik onbevooroordeeld en kunnen er dus best dingen dubbel in staan.

Ik zie een sterke uitstraling waaruit veel wijsheid te vinden is. Hoewel je er op dit moment misschien nog niet zo mee bezig bent, zal jij in jouw leven heel veel inzichten krijgen waar je ook iets mee zal doen. Wat dat is, en waar je dit gaat doen, dat weet ik niet. Ik zou het leuk vinden als dat op Merudi zou zijn ;). Maar goed, wie ben ik :).

Ik zie een oude ziel en denk aan Atlantis. Misschien dat je daar wat meer inzichten bij kunt vinden.

Je bent erg enthousiast, maar in mijn ogen op dit moment soms iets "te". Dat gaat naarmate je wat ouder wordt, vanzelf minder worden, maar daar kun je op dit moment nog wel eens last van hebben.

Eigenwijsheid, tja, ik denk niet eens dat ik daar veel over hoef te zeggen. Jij weet het gewoon beter ;).

Ik vind het wel grappig dat jij graag nog het ondeugende meisje "speelt". Jij hebt door, hoe je mensen kunt bespelen en dat is dan ook iets wat jij wel leuk vindt om te doen. Toch doe jij dit met de beste bedoelingen, en absoluut niet om mensen te bedriegen of voor te liegen.

Wat dat betreft heb jij een groot, liefdevol, eerlijk, maar soms iets te openhartig, hart.

Een enorme binnenvetter ben jij wel. Niemand mag je helpen, en aangeboden hulp wil jij eigenlijk niet. Je houdt het meeste voor jezelf, en wil ook aan niemand hulp vragen. Het is iets wat jou krachtig maakt, maar ook je valkuil kan zijn (ik heb er zelf ook last van ;)). Ik ben er zelf nog niet uit, of dit nou zo verkeerd is, want het is ook één van je sterke kanten. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.

Ik merk wel een beetje warrigheid in jou. Soms heb je moeite met dingen die in je zitten, en kan je de structuur er niet in krijgen. Want jij hebt een enorme behoefte aan structuur en regelmaat. Ik wil je nog net geen controle-freak noemen, maar het is wel iets waarin je soms kan doorslaan.

Innerlijke conflicten zijn dus iets waar jij nogal last van kunt hebben, en er zelf voor zorgt dat je bepaalde dingen niet meer doet, omdat je ze alleen maar, niet meer kunt overzien. Dan zie je er maar liever vanaf, of weet je je er wel weer uit te praten.

Kortom: Je bent een interessant persoontje. Ik ben erg beniewd wat er wel of niet klopt van mijn lezing.

Groetjes Julien.
sweetheart
sweetheart jan 14 '08
 Origineel bericht van: NiMS
Ok sweatheart ik zal jou ook proberen te lezen. Ik hoor graag wat er wel of niet klopt, en voor de juistheid heb ik de reactie van Wendy's niet gelezen. Zo ben ik onbevooroordeeld en kunnen er dus best dingen dubbel in staan.

Ik zie een sterke uitstraling waaruit veel wijsheid te vinden is. Hoewel je er op dit moment misschien nog niet zo mee bezig bent, zal jij in jouw leven heel veel inzichten krijgen waar je ook iets mee zal doen. Wat dat is, en waar je dit gaat doen, dat weet ik niet. Ik zou het leuk vinden als dat op Merudi zou zijn ;). Maar goed, wie ben ik :).

Ik zie een oude ziel en denk aan Atlantis. Misschien dat je daar wat meer inzichten bij kunt vinden.

Je bent erg enthousiast, maar in mijn ogen op dit moment soms iets "te". Dat gaat naarmate je wat ouder wordt, vanzelf minder worden, maar daar kun je op dit moment nog wel eens last van hebben.

Eigenwijsheid, tja, ik denk niet eens dat ik daar veel over hoef te zeggen. Jij weet het gewoon beter ;).

Ik vind het wel grappig dat jij graag nog het ondeugende meisje "speelt". Jij hebt door, hoe je mensen kunt bespelen en dat is dan ook iets wat jij wel leuk vindt om te doen. Toch doe jij dit met de beste bedoelingen, en absoluut niet om mensen te bedriegen of voor te liegen.

Wat dat betreft heb jij een groot, liefdevol, eerlijk, maar soms iets te openhartig, hart.

Een enorme binnenvetter ben jij wel. Niemand mag je helpen, en aangeboden hulp wil jij eigenlijk niet. Je houdt het meeste voor jezelf, en wil ook aan niemand hulp vragen. Het is iets wat jou krachtig maakt, maar ook je valkuil kan zijn (ik heb er zelf ook last van ;)). Ik ben er zelf nog niet uit, of dit nou zo verkeerd is, want het is ook één van je sterke kanten. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.

Ik merk wel een beetje warrigheid in jou. Soms heb je moeite met dingen die in je zitten, en kan je de structuur er niet in krijgen. Want jij hebt een enorme behoefte aan structuur en regelmaat. Ik wil je nog net geen controle-freak noemen, maar het is wel iets waarin je soms kan doorslaan.

Innerlijke conflicten zijn dus iets waar jij nogal last van kunt hebben, en er zelf voor zorgt dat je bepaalde dingen niet meer doet, omdat je ze alleen maar, niet meer kunt overzien. Dan zie je er maar liever vanaf, of weet je je er wel weer uit te praten.

Kortom: Je bent een interessant persoontje. Ik ben erg beniewd wat er wel of niet klopt van mijn lezing.

Groetjes Julien.

ja klopt helemaal :Phehehe :)goed zeg!!!

mocht je nog meer zien dan geef maar een gil ;)
JulienMoorrees
Goh, is het ook weleens een keertje genoeg bij je ;)of wil je alleen maar nog meer krijgen :)?
sweetheart
sweetheart jan 14 '08
nou nee hoor heb ook weleens genoeg :P
maar er is vast toch nog wel wat meer te zien?? misschien wat meer details van dingen ofzo???
lijkt me leuk om wat specifiekere dingen te horen over mijn leven ben benieuwd of jullie dat ook kunnen zien?
en ik vind dit gewoon erg interessant :P
JulienMoorrees
Als ik een foto lees, dan lees ik altijd de persoon, hoe die is, waar zijn / haar potenties liggen en of er bepaalde zaken spelen. Ik vind dat zelf ook belangrijker dan kleine details uit het leven van iemand, die er wezenlijk voor die persoon er niet toe doen. Daarbij is het voor mij ook een stuk moeilijker om dit soort details te zien, want dat verteld een fotolezing vaak niet.

Ik ben daarom ook erg benieuwd wat jij hier zo belangrijk aan vindt, anders dan dat het alleen maar leuk is :).
sweetheart
sweetheart jan 14 '08
wat ik er belangrijk aan vind?? mmm

Ik vind het eigenlijk vooral knap om te zien wat jullie ermee kunnen en dat jullie vaak wel erg goed zitten met het lezen van een foto.... En dat vind ik er zo interessant aan :)

Ik probeer zelf ook altijd in gedachten foto's te lezen (zonder wat te posten) en tja ben dan ook altijd wel benieuwd na wat ze over mij te zeggen hebben....
JulienMoorrees
En hoe gaan jouw lezingen in gedachten? Kloppen ze aardig of niet?
sweetheart
sweetheart jan 14 '08
jawel redelijk...
niet zo goed als die van jullie dan maar ik zie wel dingen vor karakter eigenschappen enz.... maar dat gaat puur op gevoel bij mij kweet neit of dat bij jullie ook zo is?
JulienMoorrees
Ja bij mij is het ook op gevoel. Ik heb dan het idee dat bepaalde dingen zo zijn, en voel dit dan ook aan. Wel is het zo, dat ik een soort van geestelijk contact maak, met degene die ik lees. Want dan pas kan ik de informatie eruit halen. Als die persoon er niet voor open staat, dan kan ik dus ook niet zo goed lezen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki