Ik zal hem proberen te lezen..
Je hebt welleens veel vragen in je hoofd zitten, waar je antwoord op wilt. Niet altijd kun je er antwoord op krijgen. Je bent opzoek naar antwoorden.. ---> klopt
Toekomst is voor jou erg belangrijk, dus ook school. Volgensmij ben jij ook slimmer dan je denkt, of andere van je denken ;). --> klopt ook, ik onderschat mezelf vaak en op school hebben ze op de een of andere manier ook niet altijd veel vertrouwen in me
Je hecht waarde aan je familie en vrienden. Toch heb jij het goed voor elkaar, om ook aan jezelf te denken. Natuurlijk zijn andere ook belangrijk, maar toch denk je goed aan jezelf. Hierdoor ben je best sterk, en durf je ook voor je zelf op te komen (ookal wil je het niet altijd). --> ja klopt ook wel...
Volgensmij wordt je door andere als 'lief' beschouwd. Je zal niet snel iemand kwaad doen (ookal kun je er soms de neiging voor hebben ;)). --> ja ik wordt vaak als lief beschouwd en als het onschuldige meisje... kan ik me soms wel aan storen
Ik zie iets met je stemming.. Maar precies weet ik niet wat. Heb je vaak last van snelle stemmingswisselingen, of juist helemaal niet?? Misschien kun jij goed je stemming hetzelfde houden??
In ieder geval denk ik dat andere jou vaak als hetzelfde meisje zien, dus met dezelfde stemming. Je weet jezelf normaal voor te doen, als je jezelf anders voelt. hmmmm beetje vaag uit gelegd ---> ik doe me idd vaak "goed" voor ook al voel ik me niet altijd goed... stemmingswisselingen heb / had ik wel idd het ene moment voel ik me hartstikke goed andere moment minder...
Stel dat er iets nieuws is, wat je nog nooit gezien hebt (weet zo ff geen voorbeeld). Dan kun jij je ogen uitkijken, en vindt je het al snel bijzonder. --> ja klopt
Hebje een allergie?? ---> nooit bewezen omdat de artsen het niet nodig vonden.. maar ik heb volgens mn dietiste een lactose intolerantie (kan melkproducten enz niet goed verdragen) en dit klopt volgens mij ook want sinds ik geen melk meer drink enz zijn mn klachten weg...
Over liefde, werk of school zeg ik liever niets. Want ik vind dat iedereen hier zelf achter moet komen.
Ook kan het zijn dat mensen daardoor beinvloed worden, en dat wil ik liever niet hebben. Stel dat mensen helemaal in de knel zitten met zulke zaken, en ik kan iets zien op de foto.. dan wil ik ze er wel mee helpen. Maar volgensmij is dat bij jouw niet het geval!!
snapte.. ---> nou ja zit wel in een periode en met mensen waarvan ik denk; vinden ze me nu wel of niet leuk en wat willen ze nu precies? want krijg van hen dan ook geen antwoord!! maar ja ik snap je hoor
Dieren vindt jij trouwens ook wel leuk. --> ja zeker
Ik stop ermee.. want ik heb niet zo'n goed gevoel over deze lezing, volgensmij zit ik er naast..
Ook vindt ik dat beide foto's een ander eerste indruk over je geven, maar volgensmij komt dit omdat de bovenste foto een beetje gemaakt is
Wel leuke foto hoor :D..!