Wie zegt jou, dat de geschreven stukken echt zijn is een vraag die alleen jij kan beantwoorden. Het is tenslotte jouw manier van waarheid bepalen. Je zou het zoals ik gedaan heb, een theorie van kunnen maken, door een verklaring te zoeken. Dus waarom zouden ze echt zijn, en hoe kan ik het toetsen? Ik weet dat ze echt zijn, omdat het mij is overkomen doordat ik geestelijk contact maakte met deze engelen. Dat is voor jou natuurlijk niet een waarheid, die je kunt toetsen, maar daar kan ik weinig aan veranderen. Voor mij is het verklaard, en daar is waar het voor mij dan ophoudt.
Precies, hier houdt het denk ik ook op. Het is jóuw waarheid.
Aan mij de keuze of ik die wil geloven, want dat is het m.i. toch vooral: een kwestie van geloven... zo beleef ik het.
En ja, ik zou wel bewijzen willen , maar inderdaad die zijn er (vast niet).
Hoe je met engelen communiceert had ik volgens mij al uitgelegd, maar voor mij werkt het als volgt. Ik open mijn derde oog en maak contact via mijn vleugelchakra. Ik ga met mijn gedachten op zoek naar de vragen, en ik krijg dan vanzelf de antwoorden.
Verder vraag je of engelen wel bewijzen geven. Ik weet het wel zeker, het is gewoon een kwestie van vragen en goed opletten. Je krijgt het bewijs wel degelijk, alleen de vorm is niet altijd even duidelijk. Toch krijg je wel degelijk de bewijzen die voor jou opvallen, aangereikt.
Ik bedoelde eigenlijk met mijn vraag: is het wel af te dwingen -een antwoord of een bewijs- bij engelen....
Dat je na een bepaalde tijd 'antwoorden' kan krijgen, kan zien of ervaren oké, maar dan vast niet op een moment dat ik dat wil.... het klinkt als jij er even voor kan gaan 'zitten' en dan komen de antwoorden, klopt dat, of bedoel je dat niet zo?
Tja , het blijft lastig... maar momenteel merk ik dat ik me niet meer zo hoef vast te pinnen op 'waarheden'...Ik heb wel -een soort van- overtuigingen ,maar voor de rest mag het 'open' zijn wat mij betreft... en ik ben eigenlijk wel blij met deze verandering in mezelf.
Maar fijn dat je altijd bereid bent te antwoorden, zelfs tussen het klussen door....hoe doe je dat toch!