Maar goed een wereld zonder ellende zou niet verkeerd zijn

We zijn allemaal maar mensen, maar ieder wel met eigen gevoel en verstand dus zolang er zoveel meningen, en verschillen zijn denk ik niet dat mensen dit kunnen of willen zien,maar geloof ik wel in gelijk gestemde zielen, je voelt je goed,daar waar je je thuisvoelt.Ben het met je eens als alle mensen dit zouden gaan zien er meer respect en liefde zou zijn voor elkaar.
We zijn allemaal maar mensen, maar ieder wel met eigen gevoel en verstand dus zolang er zoveel meningen, en verschillen zijn denk ik niet dat mensen dit kunnen of willen zien,maar geloof ik wel in gelijk gestemde zielen, je voelt je goed,daar waar je je thuisvoelt.Ben het met je eens als alle mensen dit zouden gaan zien er meer respect en liefde zou zijn voor elkaar.

mooi!
mooi!
 ?
?

). Een theorie is namelijk gebaseerd op feiten die controleerbaar zijn. Als alles dus klopt is het net zolang de juiste, totdat er iets is dat niet klopt. Zo weet je dat.
). Een theorie is namelijk gebaseerd op feiten die controleerbaar zijn. Als alles dus klopt is het net zolang de juiste, totdat er iets is dat niet klopt. Zo weet je dat.  omdat filosofie niet te pakken is, je beleeft het of niet!
omdat filosofie niet te pakken is, je beleeft het of niet!