Loading...
nl

wanneer ben je paranormaal?

Jeannette
Jeannette mrt 30 '07
Dat is een vraag die ik mijzelf steeds stel.
Ik weet dat ik "iets" heb, voorspellende dromen, dingen onbewust eruit "flappen" die uitkomen,(dit gebeurt heel spontaan, en vaak denk ik achteraf, wat zei ik nou? hoe kom ik erbij? maar tegelijk het gevoel van wacht maar het komt uit) bij sommige mensen al antwoorden geven voordat ze gesteld zijn.(terwijl ik die vraag heel duidelijk hoorde) Voelen/weten wanneer iemand hulp nodig heeft.(vooral geestelijke nood, of ernstig ziek). ook is het 1 keer voorgekomen dat ik foto's aan het kijken was bij een vriendin, en ik kreeg het ineens heel erg benauwd, pijn op mn borst en in mn arm en hals, en ik zei tegen haar wie is dat op die foto? Bleek haar zwager te zijn die een paar straten verderop woonde, ik zei ga snel naar hem toe hij heeft een hartaanval, natuurlijk keek ze me vreemd aan, maar ze ging wel kijken. en idd hij was thuis, en bleek een hartaanval te hebben. Gelukkig waren we nog op tijd. Maar dit is gelukkig maar 1x voorgekomen. De andere dingen die ik schreef komen vaker voor.
Ben ik dan paranormaal? Of niet?
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 31 '07
Een hele goede vraag. Alleen vind ik het woord paranormaal een naar woord. Zie jezelf niet als iemand die niet normaal is. Je bent gewoon erg gevoelig. Netzoals zoveel mensen op dit forum. Probeer jezelf wat minder te spiegelen aan je omgeving, maar heb vertrouwen in je gaves. Je weet dat je ze hebt, dus bij ons hoef je geen bevestiging te zoeken. Weet dat je gevoel heilig is, en dat niemand daar aan kan komen. Jij bent niet paranormaal, jij bent gewoon normaal. Net zoals wij allemaal hier normaal zijn ;).
????
???? mrt 31 '07
Paranormaal is datgene dat..
Zich aandient buiten het normale..
Doch niet minder normaal is..
Misschien wel werkelijk en écht normaal is..
Omdat het onveranderlijk is en er steeds al was..
Als deel van die ongelooflijke, prachtige, creatie van God de Vader,..
DE EEUWIGE MENS, U, ik en iedereen die er was, is en nog gaat komen.

Waarnemen met geestelijke zintuigen:
Bewust schouwen, objectief
Niet gekleurd door:
- Opvoeding
- Karakter
- Ervaring en scholing
- Geesteshouding
Ook dieren zijn paranormaal begaafd.
Eigenlijk kunnen wij stellen dat alles wat bestaat uit dezelfde bron komt.
Alles wat leeft is op dezelfde wijze met elkaar verbonden en beïnvloedt elkaar op de een andere wijze.
Dieren leven volgens hun instinct en hebben geen behoefte om iets anders te willen zijn, zoals mensen dat hebben.
Dat houdt in dat dieren zuiver paranormaal begaafd zijn.

Het gezegde de baas lijkt op de hond is niet helemaal juist.
Omdat de hond zuiver paranormaal begaafd is neemt hij zijn baas over. Hij gaat op de baas lijken.
Indien u steeds huisdieren heeft met dezelfde gezondheidsklachten, dan zegt dat ook iets over uw eigen gezondheid.
Uw huisdier geeft aan waar ook u ”” misschien latent, maar toch ”” op moet letten m.b.t uw gezondheid.

De meeste mensen zijn niet zuiver paranormaal.
Dat komt omdat mensen graag beter willen zijn dan ze zijn en zich aan anderen spiegelen.
Door de opvoeding, voorbeelden en karakter is het gevoel doorgaans vertroebeld.
Men kent zichzelf niet meer zoals het is. Onze intuïtie is niet meer in staat om de juiste antwoorden te geven.
Kort samengevat zijn dieren zuiver paranormaal omdat zij natuurlijk zijn en blijven.
Mensen zijn afhankelijk van hun geesteshouding, zelfkennis, mentale zuiverheid en vooral eerlijkheid en waarachtigheid.
Wij zijn vooral in deze tijd denkende, rationele wezens.
Wij zijn bezig met wat wij zouden kunnen zijn, met wat wij zouden moeten zijn, in plaats van gewoon te zijn.

Van de site: blijf-bij-uzelf.nl
De site waarvan Marina van in de war raakte.
Maar ik zie wel iets in deze omschrijving.
Jeannette
Jeannette mrt 31 '07
Dank je voor jullie reactie!
Ik merk idd wanneer ik dit heb anders ga gedragen, bang dat de mensen mij voor gek verklaren. Toen ik nog jonger was, zag ik om ieder mens en dier kleuren zoals ik het zelf noemde. Iedereen verklaarde me voor gek... dus ben ik het gaan verdringen... Ik ben er later pas achter gekomen dat dit aura's waren, maar nu heb ik dat zo verdrongen dat ik het (bijna) niet meer zie. De andere dingen gebeuren vooral wanneer ik me heel goed voel, en het idee heb dat ik alles aankan.
Kan je dit ook meer trainen?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 31 '07
Ja dat kan. Het is net een sport. Als je er meer en serieuzer mee bezig gaat, wordt het "vanzelf" beter. Wat het belangrijkste is, is helemaal open te staan voor je eigen gaves, en er geen moment over twijfelen. Blind vertrouwen zal juist de ogen openen :). Op het moment dat je het gaat relativeren of proberen te begrijpen, zal je gave direct ermee ophouden. Ik weet niet of dit voor iedereen geld, maar ik heb het gevoel dat dit wel zo bij jou werkt. Dit is wel een methode om het in de hand te houden zodra het je ff teveel wordt. Want let wel, hoe leuk het ook is, zodra je jezelf openstelt, is het niet zo makkelijk om het ook weer tegen te gaan. Hierbij kan je oefenen door het openen en sluiten van je chakra's.
Debiorah
Debiorah apr 3 '07
Volgens mij heeft nims wel gelijk en ik denk dat je het zien van aura's ook wel weer terug kan krijgen. Je schijnt het ook te kunnen trainen maar of dit werkt kan ik je niet vertellen.
Je zou met een persoon in je omgeving kunnen oefenen, zet deze bijv. voor een lichte/witte achtergrond en concentreer je door naar een punt van 5cm achter de persoon te kijken. Maar niet te gespannen kijken, het gaat er niet om dat je scherp ziet. Dit is natuurlijk wel in combinatie met wat nims al schreef. Ik ben benieuwd wat je ervan vind en of het voor je werkt.
Jeannette
Jeannette apr 3 '07
Ik ga het in ieder geval proberen!
Ik hou jullie op de hoogte
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 4 '07
Success!
BRAINSCAN
BRAINSCAN apr 12 '07
Wanneer ben je para normaal

Wat betekent para normaal,ik heb vaak gedacht dat ik ook paranormaal ben ,of het ligt nog verborgen en slaapt het.Of het bestaat gewoon niet.
Nu denk ik dat zoiets niet bestaat.waarom omdat we allemaal gewoon mensen zijn.we hebben de taak om ons gewoon voort te planten

jesus was pas para normaal
hij kon wonderen verrichten.
iemand die wonderen kan verrichten noem ik pas para normaal

over water lopen
een stok in een slang veranderen
je stok in de zee zetten en water in bloed veranderen.
zulke dingen

Als je ook zulke wonderen kan verrichten dan weet je zeker dat je para normaal bent

haha
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 12 '07
Wat is dan precies een wonder? Ik vind het al een wonder als iemand 42 kilometer achter elkaar kan hardlopen. In mijn ogen een wonder, maar jezus zal ik hem niet noemen.
Jeannette
Jeannette apr 12 '07
@ brainscan,

In de bijbel maakte jesus ook doden weer levend, melaatsen en verlamde mensen weer beter enz.
Denk eens aan de artsen tegewoordig?(reanimatie, neurologische operaties) Daar gebeuren ook heel veel van dat soort dingen (wonderen, of door medische kennis) En toch zijn hun geen Jesus????
BRAINSCAN
BRAINSCAN apr 14 '07
klopt maar een dokter hoeft niet para normaal te zijn
kennis is macht en hyper moderne apparatuur kan een mens in leven houden dat is waar.
Maar apparatuurs zijn geen levent wezens dus kunnne ook niet para normaal zijn.

Een helderziende bestaat volgens mij niet eens
nu komt bij mij opeens op dat bv een tbs die in de gevangsnis zit .iemand die een moord heeft gepleegd is tog ook niet normaal.en iemand die niet normaal is is para normaal.
Net zoals para noid mensen die zenuwachtig zijn waanideen halluninaties hyperventileren.
dat noem ik para mensen para noy ya
para miltair para elite

in iedergeval para normaal is iemand met een 6 de zintuig

die heeft iedermens dus ieder mens zou dan para normaal moeten zijn.alleen bij de meeste zijn hun zenuwstelsel beschadigd door letsel of drugs.
geheugenverlies dat zijn de redenene dat er minder mensen overblijven die wel para normaal zijn
omdat ze ook ermee kunnen omgaan.
er worden zoveel mensen vermoord en vermist

waar blijven die mensen die para normaal zeggen te zijn.laat hun vertellen waar vermiste mensen zijn en lijken.Nee hoor dus feitelijk bestaat para normaal niet.

behalve als god met jouw samenwerkt.en als god met jouw is

God is machtig
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 14 '07
Ieder mens is paranormaal dat klopt.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki