Loading...
nl

zotte uitnodiging voor wereldreizigers

inneke
inneke feb 17 '08
ja, naar de andere kant van de wereld gaan om te spelen voor 2 man en een paardekop lijkt me op dit moment iets realistischer, maar dat is ook al leuk :)
Lena
Lena feb 17 '08
goed nieuws Inneke, je weet maar nooit! :)
inneke
inneke mrt 1 '08
IIiieeeeeuuuh, ik ben 'een beetje' gespannen. Vanavond treden we op voor voornamelijk vrienden en familie. Ik merk dat dat veel beangstigender is dan spelen voor een vreemd publiek. Mezelf laten 'kennen'....

De laatste repetities zat ik erdoor. De nummers zaten wel goed, maar ik was vreselijk moe en kon het niet opbrengen te doen alsof ik in vorm was. Onze pianiste is een heel schuchter iemand die zichzelf niet snel laat zien en de kerk in het midden houdt door te zwijgen. De laatste repetitie voelde ik haar ergernis tov mij en ik zakte weg in de slachtofferrol: met verwijten, schuldgevoelens en de hele hutsekluts dat ik niet mag zijn...
Giorgo belde haar nadien op om haar uit te nodigen te zeggen wanneer iets op haar lever ligt. Ze zei dat het allemaal wel meeviel, maar dat ze niet tegen 'flauwe mensen' kan.
Ik heb haar een mail gestuurd waarin ik heb uitgelegd hoe ik me voelde en wat mijn situatie is van dit moment, wat belangrijk is voor mij en ook weer een uitnodiging voor haar om te spreken als iets haar dwars zit of als het haar wat te veel wordt...Ik heb geen antwoord gekregen.

Vannacht heb ik erg slecht geslapen. Het yes-gevoel van ons als groep was weg. De hele troep van 'overgevoelig zijn, 'me aanstellen','arrogant zijn', 'allures hebben', 'niet mogen zijn'...kwam naar boven. Ik heb dan uiteindelijk als een mantra in mezelf herhaald: "Ik neem mijn kracht terug zorg voor het kleine meisje in mij". Zo ben ik gelukkig uiteindelijk ontspannen in slaap gevallen.

Het is een les van mezelf te tonen, niet over me heen laten lopen, blijven staan in mijn kracht én kwetsbaarheid.
Die kracht en kwetsbaarheid wil ik uitdragen als ik zing, dat is wat ik het publiek te geven heb, dat is wat we te vertellen hebben.
Maar het verdriet zit hoog, spijt dat ik niet 'in vorm' ben, dat ik mezelf heb laten meeslepen...maar ook dat mag er zijn.
Ik hoop alsnog op een kleine opening in de communicatie en in het begrip naar mekaar toe. Ik ben me ervan bewust dat het voor haar ook niet gemakkelijk is om hierover te praten, maar als we dat niet doen zie ik niet hoe we kunnen overleven als groep.

Voila, ik kruip weer op de zetel want straks mag ik nog een pot eten maken voor cast en crew :)
gast
gast mrt 1 '08
Lieve schat, je ego heeft het even overgenomen. Maar wees niet getreurd ook aan dit komt weer een eind. Beter nu dan op het podium zou ik maar zeggen ;)Probeer niet te hard terug in je kern te komen, laat het los dan gaat het makkelijker en sneller.
inneke
inneke mrt 1 '08
Ha ja, ik was me er ook net van bewust dat ik te hard m'n best aan het doen ben :)Nu ik daar mee opgehouden ben, voel ik me al veel beter :D
gast
gast mrt 1 '08
Succes vanavond.
Lena
Lena mrt 1 '08
Allereerst heel veel succes vanavond. :)
Als ik het goed begrepen heb is zij als laatste bij jullie band gekomen.Voor haar ook lastig.(maar het klikt of het klikt niet)
Maar jij bent wie je bent, niet meer en niet minder dan de rest.
Wees jezelf en geef het tijd, misschien komt het nog tot een goed gesprek,zoniet zul je als band kritisch moeten blijven.
Soms kom je tot de conclusie dat iemand niet die toegevoegde waarde heeft.
Maar het is ook een probleem van bands,allemaal een eigen ego.
Je hebt een prachtige stem en vertrouw er maar gewoon op dat het goed gaat vanavond.
Thomas A
Thomas A mrt 1 '08
Super inneke!!! Maar plankenkoorts her-ken ik dus ook hoor en vanaf de eerste noten/tonen ga alsof je op een vliegend tapijt zit. Ik heb ervaring als begeleider van mijn Indiase leraar en ook een aantal keer solo opgetreden op sitar. Nu zit ik in een smartlappenkoor in Arnhem en treed ook regelmatig op; heerlijk gewoon en veel lol.............
inneke
inneke mrt 1 '08
Ach, het komt allemaal wel goed. Het is een mooie les in zelfacceptatie en veiligheid. De muziek is gegroeid vanuit Giorgo en mij, heel dierbaar en kwetsbaar. Het is niet niks om daar als derde bij te komen. Met botsende ego's in groepen ben ik zeer bekend :)Maar dit is een les die ik te leren heb.

Voor vanavond zal het wel goedkomen. Ik ben ontzettend moe, maar het zal wel gaan en 'goed genoeg' zijn ;)

bedankt voor het meeleven weeral :D
liesanne
liesanne mrt 2 '08
je bent zó goed zoals je bent...... :)
Lena
Lena mrt 2 '08
Is het allemaal goed gegaan?
inneke
inneke mrt 2 '08
Het was goed. We hebben iets moois neergezet. De mensen hebben het ontvangen als een geschenk en wij op onze beurt hun reacties!
M'n stem was niet helemaal ok, maar dat hebben enkel de meest kritische mensen opgemerkt.
We bouwen verder aan onze weg, jippie jhee.
Lena
Lena mrt 2 '08
:)jippie jhee.
inneke
inneke mrt 16 '08
2 april, 20.30 in "Den Hopsack", Grote Pieterpotstraat in Antwerpen. Voor wie zin heeft om een staartje te maken aan de boswandeling

Ik blijf posten hé, gewoon ter info ;)
gast
gast mrt 16 '08
Oké, ik was nog steeds helemaal benieuwd hoe het was gegaan de vorige keer. Op de één of andere manier heb ik dat verslag helemaal gemist. Maar goed dat je hier blijft posten ;)
Jammer genoeg kan ik niet even over komen. Maar wil je natuurlijk wel alvast heel veel succes wensen.
inneke
inneke mrt 16 '08
uhu, dat zou wat zijn- jij even over komen :)

Maar bedankt voor het succes wensen :)
admin
admin mrt 16 '08
Toi toi toi Inneke!
sarina
sarina mrt 16 '08
Ha Inneke, ik had dit topic helemaal gemist tot nu toe... Wat een prachtige stem heb je! Jammer dat ik (nog) niet in de gelegenheid ben om je live te horen, maar dat komt vanzelf wel een keer. Gelukkig hebben we my space, dus kan ik toch van je genieten! Blijf behalve zingen ook veel schrijven op Merudi, je hebt altijd zoveel wijze en lieve opmerkingen. Ik ga je toevoegen op mijn my space profiel! xxx Sarina.
inneke
inneke mrt 17 '08
Da's lief Sarina! :D
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie