Hebben jullie altijd al eens zin gehad de Belgische hoofdstad te ontdekken? Doe dat dan het weekend van 16 februari en pik een optreden mee...
Op 16 februari treed ik op in de zeer intieme setting van een alternatief muziekwinkeltje (Le Bonheur).
Het is ons eerste optreden met pianiste.
M'n stem is niet optimaal (een verkoudheid die niet doorbreekt), maar als ik nog voldoende rust en in de juiste energie zit morgen dan komt het wel goed.
Ja oké het is niet vandaag maar morgen. Ben een beetje de dagen en data kwijt hier Hoop dat het snel over gaat en dat je de sterren van de hemel zingt.
Hey dankjewel!!! Het was echt goed! Ons eerste optreden met 3...niet perfect, kan altijd beter maar het was goed. De 'verbinding' was er, een heel respectvol publiek. Als bij wonder was m'n vastzittende verkoudheid verdwenen en ik durfde echt contact maken met m'n wezen en vandaaruit te zingen.
Voordien schoot ik uit mezelf van de zenuwen en omdat ik zo m'n best wilde doen. Nu was ik heel bewust van wat ik te brengen had en van de hulp die ik kreeg van 'hierboven' om dat te doen.
We hebben veel positieve feedback gekregen, zullen ons Frans moeten oefenen om op te treden in Brussel :-)
En de man die het organiseerde zei dat we goed in de markt zouden liggen in Nieuw Zeeland en Australië :-) Zie ik wel zitten om daar eens een concertje te doen, hihi.
Heel erg bedankt voor jullie meeleven en aanmoedigen.
We zijn vertrokken!!!