Loading...
nl

excuus aan HiddenWings en Evelyn

JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 6 '08
 Origineel bericht van: Lena10
Blijf me verbazen over je woord keus Nims.
Troep!!!!!!

Troep is over het algemeen iets dat je niet nodig hebt. Loslaten van dingen die je niet nodig hebt, lijkt mij altijd nuttig.

Waar zit nu eigenlijk precies de verbazing van mijn woordkeuze?
Delen:
Lena
Lena jan 6 '08
inzicht ok
Woord keus belabberd verzuipen!!!!!
Lena
Lena jan 6 '08
Beetje platvloers! :P
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 6 '08
Verzuipen is iets waaraan je je volledig blootgeeft en niet aan kunt doen. Het is het loslaten van de controle over het maar je hoofd boven water te willen houden.

Ik weet niet precies wat er zo belabberd aan is. Het was een weloverwogen woord :).
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 6 '08
En daar heb je moeite mee? Of is er iets anders wat je probeert te zeggen?
Lena
Lena jan 6 '08
komt gewoon bot over, iemand uit zich over iets, prima dat je het normaal vind om dit zo neer te zetten,maar iemand zoals ik lees en voel het anders.Dus voor jou blijkbaar normaal en voor mij abnormaal
Lena
Lena jan 6 '08
ja als iemand z,n levensloop beschrijft hier, spreek jij even met het gemak van ruimt lekker op die troep.
Een gewoon mens zal dit niet als iets positiefs ervaren,kan gewoon anders.Troep is nu eenmaal negatief
Lena
Lena jan 6 '08
verzuipen is ook een negatief woord
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 7 '08
Dat hangt maar net af, in welke context je het plaatst. Ik snap dat jij het in de negatieve context plaatst, maar zo was het dus niet bedoeld. Het was juist bedoeld om ook aan te geven dat je in iets negatiefs ook iets positiefs kunt zien. Daarom was dit woord ook gekozen. Met een negatief woord, iets positiefs willen zeggen. Net zoals de nekpijn, die toch positief is (ook al voelt en lijkt het enorm negatief) .
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 7 '08
Ik had het niet over dat wat er in dit verhaal staat troep is, maar over de troep in het leven van hiddenwings op het moment en dat het opschrijven van dit verhaal, haar goed kan helpen bij het opruimen van haar troep op het moment.

En waarom zou ik geen negatiefe woorden mogen gebruiken, om negatieve dingen te zeggen? Troep is inderdaad negatief, dus des te meer je ervoor moet zorgen dat je kwijt raakt toch?
Lena
Lena jan 7 '08
ik snap heel goed wat je bedoeld hoor, en hoe jij het voor jezelf verwoord.

ik vind het gewoon respectloos overkomen, maar inderdaad dat is mijn zienswijze
Lena
Lena jan 7 '08
een negatief woord blijf negatief, dat jij het positief bedoeld heb begrijp ik ook wel, maar het blijft kort door de bocht
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 7 '08
Kort door de bocht betekend toch juist onnadenkend en niet weloverwogen? Dat het misschien kort door de bocht overkomt, wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk zo is ;). Niet alles is zoals het lijkt. Maar ik snap je punt, en mijn excuses voor het geval het bot overkomt en er iemand op wat voor manier dan ook, aanstoot aan genomen heeft.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 7 '08
Het bericht was bedoeld voor hiddenwings, en ik ben benieuwd of zij dat inderdaad ook zo vindt overkomen.
Thomas A
Thomas A jan 7 '08
Jammer van dit Topic, deze laatste discussie over woordkeus! Wat opzich overigens een prima onderwerp is, maar dan in een eigen topic, naast deze..........

Dit topic gaat over het levenspad van iemand.
Verplaatsen van de discussie - lena en NiMS - zal 2 goede topics opleveren.

Misschien een idee

Lena
Lena jan 7 '08
Mijn oprechte excuus aan jullie beide over het voeren van een disussie over woordkeus in jullie betreffende Topics.
Zal trachten dat ik dit niet meer doe, maar zoals Thomas al aangeeft hier een ander topic voor te gebruiken.
Wel een goed idee als deze discussie verwijderd zouden worden in jullie topic,en verplaatst worden.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 7 '08
Bij deze heb ik het onderwerp gesplits, en verplaatst naar dit onderwerp.
Lena
Lena jan 7 '08
Zou het op prijs stellen , als het ook bij ff-minder topic deze discussie ook verwijderd wordt
inneke
inneke jan 7 '08
Tja Nims, Lena is niet de eerste die over je niet-zo-fijngevoelige woordkeuze struikelt ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 7 '08
Bij deze is dat andere topic ook "opgeschoond" :).

En fijngevoeligheid? Sommige mensen hebben juist geen fijngevoeligheid nodig.
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420