Ik en mijn kennis van knippen en plakken.. lol
Ik plak het hier wel onder Grunie,
Hallo allemaal
Samen met enfys probeer ik een groep mensen bij elkaar te krijgen die samen met ons een mineralencursus (vervolgcursus) wil volgen bij E.A.R.T.H. of te wel Jos en Yvonne de Graaf.
We hebben de mogelijkheid om deze cursus op een bosrijke lokatie nabij Antwerpen (=zandhoven) te doen mits we minimaal 10 mensen(max 20mensen) bij elkaar krijgen die meewillen.
Datum:
vrijdag 06-06-2008 vanaf 18.00 uur tot zondag 08.06.2008 ong 15.00
(deze datum is voor ons gereseveerd tot 31.01.2008 -> dus na die datum zal bekend zijn of het wel of niet doorgaat)
Kosten:
€275.- Dit is incl all-in verblijf, schitterende mineralen zoals fantoomen septor en chacraset prof. en certificaat. Hiervan moet zodra het definitief wordt de helft aanbetaald worden!
Even wat algemene informatie over de cursus:
Cursus mineralen (Deel 2: vervolg). Is geschikt voor iedereen die een basiscursus heeft gevolgd of al enigzins bekend is met kristallen.
In deze cursus leert u mineralen leggingen voor bepaalde doeleinden zoals bv. balanceren, verwerken van verdriet, herstellen van emoties en spirituele groei.
Verder leert u op basis van intuïtie en gevoelens van andere mensen een diagnose maken en de desbetreffende ste(e)n(en) te kiezen.
We gaan verder in op spirituele groei en de blokkades die we moeten doorbreken.
En tenslotte leert u medicijnwiel leggingen met mineralen voor u en groepen evenals healingen met mineralen.
In deze cursus werkt u niet alleen met mineralen maar ook met en aan u zelf.
Als je interesse hebt, zal ik haar wel mailen en jij haar weer, oké, neuzel het maar even uit.