Loading...
nl

wie wilt mijn fototje eens lezen?

bien1
bien1 jan 4 '08

hallo

ik ben ook wel eens nieuwsgierig wie er wat van mijn foto kan lezen, wilt iemand dit eens voor me doen?

groetjes
Delen:
admin
admin jan 4 '08
Hai Bien,

Welkom hier!
Leuk dat je er bij komt :)
bien1
bien1 jan 11 '08
niemand die mijn foto wilt lezen :(
of is de foto misschien niet echt duidelijk

:)

groetjes bien
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 11 '08
De foto is duidelijk. Als ik weer wat tijd hebt, dan zal ik hem lezen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 14 '08
Ok bien, ik zal het eens proberen. Graag hoor ik wat er wel / niet klopt van mijn lezing. Zoals altijd is het weer onder voorbehoud, en hoeft het niet te kloppen. Ik zie een erg leuke en vooral unieke combinatie van eigenschappen. Daarmee bedoel ik eigenlijk, dat ze niet zoveel voorkomen. Jij bent dus geen alledaags meisje, en zeker geen meeloper. Jij doet echt wat jij zelf wilt, en hebt aan weinig mensen een voorbeeld.

Je bent rustig en kan goed luisteren en ook echt geinteresseerd in andere mensen.

Je hebt een hele sociale instelling, en vind bijvoorbeeld iemand een kaartje sturen op zijn / haar verjaardag iets dat je niet mag vergeten. Het is ook niet zo dat het een principe kwestie bij je is hoor, maar jij vind het wel belangrijk om dat zelf te doen.

Je houdt enorm van gezelligheid, en kan daar ook enorm van genieten. Jij speelt een spelletje ook echt voor het spel, en niet om te winnen.

Jij hebt moeite met mensen confronteren, terwijl je soms wel denkt dat het zou moeten. Je wilt er wel iets van zeggen, maar je durft(?) het niet?

Ik zie een liefdevol en zorgzaam hart. Lekker rustig en heerlijk ontspannen. Weinig druk op je schouders en een stresskip ben je zeker niet. De balans heb je volgens mij wel gevonden, en weet jij ook prima vast te houden.

Goed dit was mijn lezing. Ik hoor graag of het nog een beetje klopt.

Groetjes Julien.
bien1
bien1 jan 15 '08
hallo NiMS

eerst en vooral wil ik u bedanken voor het lezen van mijn foto
ik moet zeggen dat er wel heel veel van wat je hier beschreven he

groetjes bien
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 15 '08
Uhm, volgens mij heb je je zin niet afgemaakt. Maar ik hoor graag wat er wel of niet klopt aan mijn lezing.
Vlinder
Vlinder jan 29 '08
Lieve Bien,
Ik wil ook graag proberen je foto te lezen... ik lees nooit de reacties die al zijn gegeven om me niet te laten beïnvloeden.
Maar als het niet juist is wat ik je schrijf, neem me dan niet kwalijk...

Ik zie een meisje wat ietwat verlegen is en misschien ook een klein beetje onzeker, je treed niet graag op de voorgrond in gezelschap en je kijkt liever de kat uit de boom...
Toch ben je openhartig voor de mensen in je naaste omgeving, en je hebt iemand waarmee je je innerlijke belevings wereld graag deelt, door veel te praten over wat je bezighoudt. Dit is niet je moeder maar een goede vriendin... je moeder maakt zich af en toe ongerust over je... ik zie haar op je letten uit bezorgdheid...
Ik voel ook veel moeheid, je houdt van slapen (haha wie niet) maar ik voel je ogen soms dichtvallen...

Is er iets geweest met een brommer?...

Dit is wat ik voelde bij jouw foto...
Lieve groetjes Vlinder
bien1
bien1 jan 31 '08
hallo Nims

sorry maar ben een tijdje offline geweest
veel van uw lezingen kloppen,
ik ben geen meeloper
ik ben inderdaad ook rustig en kan ook luisteren naar de mensen
als ze met iets zitten

op school ben ik ok altijd zo geweest
ik maak me nu wel meer en meer ongerust over de toekomst van mijn zoontje. als ik een glazen bol had dan zou ik er zeker eens in kijken :-)

ik zal zeker nooit iemand vergeten op zijn verjaardag of kerstmis
als iemand me heeft gekwetst kan ik na enkele weken weer vergeven
hangt af hoe ze me hebben gekwetst natuurlijk

ik hou uiteraart veel van gezlligheid,
als je eens moet zien hoe ik mijn huisje versier met kerst
gewoon een gezellige sfeer maken
met pâsen doe ik net hetzelfde

aan vlinder

wat jij beschreven heb klopt alles, ik vind dit zo gek dat je echt alles heb kunnen omschrijven in mij
ik kan niet zien wat er niet klopt

ik wil beide zekers bedanken want dit vind ik dus echt de max

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske