Ok bien, ik zal het eens proberen. Graag hoor ik wat er wel / niet klopt van mijn lezing. Zoals altijd is het weer onder voorbehoud, en hoeft het niet te kloppen. Ik zie een erg leuke en vooral unieke combinatie van eigenschappen. Daarmee bedoel ik eigenlijk, dat ze niet zoveel voorkomen. Jij bent dus geen alledaags meisje, en zeker geen meeloper. Jij doet echt wat jij zelf wilt, en hebt aan weinig mensen een voorbeeld.
Je bent rustig en kan goed luisteren en ook echt geinteresseerd in andere mensen.
Je hebt een hele sociale instelling, en vind bijvoorbeeld iemand een kaartje sturen op zijn / haar verjaardag iets dat je niet mag vergeten. Het is ook niet zo dat het een principe kwestie bij je is hoor, maar jij vind het wel belangrijk om dat zelf te doen.
Je houdt enorm van gezelligheid, en kan daar ook enorm van genieten. Jij speelt een spelletje ook echt voor het spel, en niet om te winnen.
Jij hebt moeite met mensen confronteren, terwijl je soms wel denkt dat het zou moeten. Je wilt er wel iets van zeggen, maar je durft(?) het niet?
Ik zie een liefdevol en zorgzaam hart. Lekker rustig en heerlijk ontspannen. Weinig druk op je schouders en een stresskip ben je zeker niet. De balans heb je volgens mij wel gevonden, en weet jij ook prima vast te houden.
Goed dit was mijn lezing. Ik hoor graag of het nog een beetje klopt.
Groetjes Julien.