Er zijn nog een paar mogelijkheden. Eén ervan is om je gevoel wat je op dit moment bij je draagt, te uiten naar de persoon die bij je is. Doe dit dan in eerste instantie bij mensen uit je omgeving, en dan het liefst mensen die je goed kennen en je niet voor gek verklaren. Dit brengt namelijk alleen maar meer onzekerheid.
Het moment dat je je gevoel uit, krijg je van de ander wel te horen of je wel of niet goed zit. Zo kun je uiteindelijk een onderscheid maken tussen de gevoelen (de pijn) van jezelf en die van de ander.
Het heeft vaak nog een ander positieve bijkomstigheid: de pijn zal verdwijnen bij jezelf (als deze van een ander is tenminste).
Het geldt ook nog altijd zo dat gedeelde smart, halve smart is. En dit is echt zo.
Nu is het alleen nog wachten op de volgende stap. Het voelen van pijn is al heel wat natuurlijk. Mogelijk dat je ook in staat bent om deze pijn te verlichten door bijvoorbeeld magnetiseren. Maar daar moet je nog achterkomen.
Lees er eens wat over en probeer het eens uit.
Een andere manier om de pijn van een ander niet te hoeven (willen) voelen, is niet alleen het sluiten van een shakra. Visualiseer je dat je een lange regenjas aan hebt. Deze jas hangt open en alle regen (lees pijn in deze) komt onder de jas en je wordt nat, oftewel je voelt pijn. Door nu te visualiseren dat je de jas dicht doet, blokkeer je de pijn gevoelens van een ander.
Vraag me niet hoe dit kan, maar het is een tip die ik eens heb mogen ontvangen, en ik moet je zeggen, bij mij werkt het heel goed
Succes ermee