Loading...
nl

Voorspellingen voor 2008

Vlinder
Vlinder feb 16 '08
;)Dank je Lena :)
dragon
dragon mrt 7 '08
Hoi Nims,

ik deel je gevoel en heb echt zin in 2008!

Dragon
BryceJerryJoffer
BryceJerryJoffer apr 22 '08
2008 is het jaar waarin IMD gebaard word.
Investeerders hangen aan onze lippen..
Quantum pc is in ontwikkeling!
Denk dat het lineair denken gaat verdwijnen en mensen multidimensionaal gaan leren denken.
gast
gast apr 22 '08
Dat denk ik ook ja. Maar of ze dat door hebben!
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 22 '08
Wat is IMD?
admin
admin apr 22 '08
ik denk eerder dat ie een amd procesor bedoeld (Y)
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 22 '08
Een amd processor wordt niet echt gebaard, dus dat denk ik niet :).
admin
admin apr 22 '08
werkt die man dan toevallig bij ibm ??
want daar zijn ze bezig met een DNA chip.
es
es apr 23 '08
Hij is bezig met zijn eigen bedrijf op te zetten, onder de naam IMD, als ik me goed herinner.

es
andries
andries aug 7 '08
Er hangt iets in de lucht lieve mensen. De voorspellingen over deze tijd zijn legio toeval?. Steeds meer mensen zijn op zoek maar alles wat je zoekt zit al in jezelf laat je niet misleiden je hebt een eigen gids maak er contact mee je gaat het uitstralen en er andere mensen mee helpen. Het is de waarheid van ons allemaal en mag gevoeld worden.Het is een hoger weten dat ons terug gaat brengen naar onze essentie LIEFDE.Zoekt en gij zult vinden.Liefs.
Lena
Lena aug 7 '08
dicht bij jezelf blijven en de antwoorden zitten van binnen smile
Lena
Lena aug 8 '08
Origineel bericht van: andries
Er hangt iets in de lucht lieve mensen.


zou je hier nog meer over kunnen vertellen andries?
Acheliah
Acheliah aug 8 '08
HiddenWings ik heb dat ook maar dat maakt niet uit. Ome willem ik heb idd onweer en bliksem gezien al zeker 3 dagen

XXX Acheliah
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 18 '08
Origineel bericht van: NiMS
Ik doe eigenlijk niet echt aan voorspellingen (telt 2012 ook wink) maar ik heb echt zo'n gevoel dat 2008 vooral een vernieuwend jaar met heel veel nieuwe en vooral goede dingen gaat worden. Wie van jullie heeft ditzelfde voorgevoel?

Nou dat is leuk, deze voorspelling is wat mij betreft goed uitgekomen smile. Ik heb veel vernieuwing meegemaakt als ik terugkijk en ook merudi heeft een verfrissende wind meegemaakt laugh.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 18 '08
Origineel bericht van: Thomas A
Ja NiMS, voor mij is dat ook zo. ik heb ook zin in vernieuwing en verandering. Zeker door weer op mijzelf te gaan en in een andere stad gaan wonen geeft veel positieve energie..........

Ook kosmisch is er van alles aan de gang en komt er een verhelderende en bewustere energiestroming steeds meer op gang. Dit kun je ook zien aan velen om ons heen. Ook hier op dit forum. Velen zitten in een innerlijk bevrijdings en bewustwordingsproces.

Thomas

Zo Thomas smilejij hebt volgens mij ook gelijk gekregen met jouw voorspelling voor 2008 laugh.
Thomas A
Thomas A dec 18 '08
Ach ja, er is ook in mijn leven veel veranderd het afgelopen jaar. Toen ik mijn post in dit topic plaatste, had ik geen idee dat er zoveel zou veranderen voor mij. Zo ook de manier van wonen zoals nu op de Casa - het voormalige klooster - met veel kunstenaars en mensen die op een of andere manier reatief in het leven staan. Ik heb overigens eergisteren de sleutel gekregen van de definitieve ruimte waar ik nu naar toe aan het verhuizen ben. Flink groot en direkt grenzend aan de kapel. Er komt ook atelierruimte vrij waar ik weer aan het werk kan gaan met sieraden en schilderen.

Ik verdiep mij nog steeds en merk even wat stiller te zijn naar buiten...........
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki