Als ik mijn ogen dicht doe s´avonds zie ik die beelden ook.
Ik noem het maar mijn privékanaal
Ik geloof niet dat ik er "iets" mee moet, ik denk dat het wellicht een begin is van een proces waarbij je meer en meer contact krijgt met andere dimensies/ werelden, hoe je het ook wil noemen.
Je gevoeligheid wordt groter(nog meer??
).
Afschermen kan helpen, ik brand regelmatig witte salie op alle slaapkamers om de "overlast" zoveel mogelijk te beperken.
Je kunt met allerlei andere hulpmiddeltjes je kamer ook rustig maken, etherische oliën bijvoorbeeld, kaarslicht, kristallen.
Als je onenigheid hebt met je partner, NOOIT in de slaapkamer uitvechten of boos gaan slapen. Die energiën blijven hangen en kunnen heel hardnekkig zijn. Ook stof en spinnewebben houden negatieve energie vast, houd je kamer licht en fris.
Word het te druk naar je zin, zeg dan dat ze weg moeten gaan, niet vragen, maar zeggen.
Bidden kan ook helpen, bij hardnekkige aanwezigheden helpt bidden bij mij het beste, stuur terwijl je bid liefde naar de aanwezigheid die je voelt.
Gelukkig slaap ik er niet slechter door, maar word wel regelmatig wakker gemaakt.
Soms gaat "iemand" op mijn benen zitten, gekriebel op mijn hoofd of een por tegen mijn schouder.
Ik ben daar nu wel aan gewend, maar de eerste keren liep ik gillend door het huis
Aanwezigheden zijn nog tot daar aan toe, maar het aanraken vond ik wat minder, nu is het eigenlijk "gewoon" geworden.