Loading...
nl

bewegende schaduwen/dingen

Anne
Anne jan 3 '08
Gisteravond toen ik ging slapen kon ik niet slapen.
In me kamer voelde het heel druk er hing een soort druk. Ik zag heel de tijd een soort sterretje een soort bling zilverachtig en dan verdween het weer en zag ik het ergens anders voor paar seconde.
Ik keek verder rond in me kamer en zag elke keer dingetjes bewegen in de lucht heel snel. Met dingetjes bedoel ik niet dingen die bestaan maar iets wat in de lucht zit hangt ofzo. Verder zag ik heel de tijd schaduwen bewegen van uit me ooghoeken.
Ik ben 3 keer uit me bed gegaan en naar beneden het voelde zo raar in me kamer.
Weet ook niet wat ik ervan moet denken. Heb dit wel eens vaker.
Delen:
es
es jan 3 '08
Dat is niet prettig, als het zo vol is op je kamer. Heb je er al eens iemand bij gehaald die kan kijken wat er aan de hand is en de boel kan reinigen? Of kan je dat zelf?
Ik heb hier in huis ook een keer iemand laten kijken, en die is met salie en zout en water het huis doorgelopen. Ivm mijn vader. Hij is nog niet helemaal weg, maar het is wel een stuk rustiger geworden.
Als je echt problemen hebt met slapen is het niet goed, ik bedoel, je slaapkamer vind ik toch wel een plek waar je je echt lekker moet kunnen voelen. Daar moet je geen ongewenste indringers hebben, toch?
Sterkte ermee!
Dennis
Dennis jan 3 '08
Ik heb ook bijna elke nacht van die bewegende zwarte schaduwen op mn kamer.. Het is idd best irritant.. Maarja ze doen blijkbaar niks dus nu slaap ik gewoon verder.. Maar als je erop gaat letten dan kan je er best gek van worden idd..
Beschermengel
Beschermengel jan 3 '08


Ja ik heb daar ook last van, nou last! ...ik vindt het niet erg hoor ik kan er best lang naar kijken en doe ik mijn ogen dicht, dan ga ik beelden zien..of filmpjes het zijn meestal mensen die ik niet ken. Ik denk dat ze gewoon even komen kijken.

Ik had het gisteren ook ..het was heel druk in mijn kamer, echt overal bewegende schimmen, soms licht soms vaag.. of glinsterende spikkels die door heel de kamer gaan.

Voor ik dan gaat slapen visualiseer ik altijd mijn kamer in het licht.
Anne
Anne jan 3 '08
ja ik heb er soms ineens last van...van die bewegende dingen schaduwen.. En dan kan ik ook niet slapen heel slecht hoofdpijn erge heel vaak...vaak wakker...enge dromen.. nachtmerries.

maar jullie denken dus dat dit soort energie zijn?? entiteiten?
Anne
Anne jan 3 '08
@ beschermengel

je zegt dit '''ik vindt het niet erg hoor ik kan er best lang naar kijken en doe ik mijn ogen dicht, dan ga ik beelden zien..of filmpjes het zijn meestal mensen die ik niet ken. Ik denk dat ze gewoon even komen kijken. '''

Ik ga proberen of ik ook die filmpjes krijg...wat zie je dan precies??
En denk je dat het met die schaduwen te maken heeft?
Beschermengel
Beschermengel jan 3 '08

Hallo Anne,

Wat ik zie...het is eigenlijk gewoon T.V. kijken met je ogen dicht..dus filmpjes zien, het zijn fragmenten steeds weer iets anders. Het begint vaak met een lichtbol, wat veranderd en dat word langzaam steeds helderderen daarin ga ik dan wat zien.

Ik weet haast wel zeker dat het met de schaduwen of bewegingen te maken heeft.
En als je het wilt proberen...visualiseer dan altijd dat je kamer licht is! of jezelf in het licht zetten, zo bescherm je jezelf ( omdat je schrijft dat je er last van hebt )

Liefs Beschermengel
Anne
Anne jan 4 '08
Beschermengel...

Toen ik vanacht die schaduwen zag ik heb ik me ogen dicht gedaan en er kwamen beelde uit het niets... als ik me op die beelde concentreerde dan gingen ze weg. Ik moest als het waren er niet teveel bij nadenken bij die beelden dan kwamen ze automatisch en gingen steeds over in anderen.
Ik zag bijv steden..kerken.. huisjes...mensen uit afrika.
Maar moet ik die beelden serieus nemen want het voelt zo raar ze zijn er ineens maar waar ze vandaan komen snap ik niet.

Ik heb vanacht weer slecht geslapen en heel onrustig ik ben heel onrustig in mezelf en hoofdpijn. Het komt denk ik omdat het in me kamer zo druk voelt.
Waarom ik onrustig ben weet ik niet geen reden dus ik denk dat het met dit allemaal te maken heeft.
Moet ik me elke dag 1 keer visualiseren dat ik in het licht sta? Of alleen als ik zulke dingen meemaak?

Groetjes aNNe
Dennis
Dennis jan 4 '08
Het zou me niks verbazen als ze ook je dromen beinvloeden.. Maar dat is iets wat ik denk..
Anne
Anne jan 4 '08
Ja dat zou best kunnen denk ik dennis..
Maar jij hebt er dus ook last van?/?
admin
admin jan 4 '08
Als ik mijn ogen dicht doe s´avonds zie ik die beelden ook.
Ik noem het maar mijn privékanaal :)
Ik geloof niet dat ik er "iets" mee moet, ik denk dat het wellicht een begin is van een proces waarbij je meer en meer contact krijgt met andere dimensies/ werelden, hoe je het ook wil noemen.
Je gevoeligheid wordt groter(nog meer?? ).

Afschermen kan helpen, ik brand regelmatig witte salie op alle slaapkamers om de "overlast" zoveel mogelijk te beperken.
Je kunt met allerlei andere hulpmiddeltjes je kamer ook rustig maken, etherische oliën bijvoorbeeld, kaarslicht, kristallen.
Als je onenigheid hebt met je partner, NOOIT in de slaapkamer uitvechten of boos gaan slapen. Die energiën blijven hangen en kunnen heel hardnekkig zijn. Ook stof en spinnewebben houden negatieve energie vast, houd je kamer licht en fris.
Word het te druk naar je zin, zeg dan dat ze weg moeten gaan, niet vragen, maar zeggen.
Bidden kan ook helpen, bij hardnekkige aanwezigheden helpt bidden bij mij het beste, stuur terwijl je bid liefde naar de aanwezigheid die je voelt.

Gelukkig slaap ik er niet slechter door, maar word wel regelmatig wakker gemaakt.
Soms gaat "iemand" op mijn benen zitten, gekriebel op mijn hoofd of een por tegen mijn schouder.
Ik ben daar nu wel aan gewend, maar de eerste keren liep ik gillend door het huis :)
Aanwezigheden zijn nog tot daar aan toe, maar het aanraken vond ik wat minder, nu is het eigenlijk "gewoon" geworden.
Beschermengel
Beschermengel jan 4 '08


Hallo Anne,

Ja het beste is om elke keer je in het licht te plaatsen ..ik zelf doe het regelmatig, het kan geen kwaad ;)

En ja ..het is vaak zo als je je bewust word van de beelden dan verdwijnen ze vaak, je kunt je daar op trainen dus proberen om in die staat te blijven ( soort tranche ) tussen waken en slapen.
Je bent wakker maar je bent op een ander niveau.

Als je er onrustig van word, zou ik het niet doen ( s'avonds ) je kunt het ook overdags proberen ( met meditatie )

Je kunt je kamer ook in het licht zetten of heel je huis ( gewoon visualiseren )

In het begin werd ik er ook erg onrustig van en moeite met slapen...maar tegenwoordig heb ik er geen last meer van.
Ik vraag altijd bescherming ..is heel belangrijk!

Liefs Beschermengel
Beschermengel
Beschermengel jan 4 '08


Wat Karin beschrijft kan ook!
Anne
Anne jan 4 '08
@ Karin

Ik denk dat ook dat het een proces is om verder te komen om nog meer open te staan voor dingen enzo dimensies.
Ik merk wel dat ik de laatste tijde nog meer gevoeliger ben geworden dan eerst.

Ik slaap er alleen wel slechter door en raare dromen enzo. Ook voel ik heel vaak een wind over me heen als ik in bed lig...maar ook dat iets me aanraakt bij me hoofd. Verder hoor ik overdag soms kloppen op deuren.

En die glinsterende lichtjes vonkjes van zilver zie ik savonds maar ook overdag. Gisteren was ik in de bios en daar waren ze ook. Hahaha
Anne
Anne jan 4 '08
@ Beschermengel

Dan doe ik dat voortaan elke dag mezelf in het licht plaatsen. Ik hoop dat dat dan wat helpt.

Ja het klopt wat je zegt met die beelden dan is het een soort van trance en gaat het automatisch maar zodra je uit die trance raakt verdwijnt alles.

Hoelang heb jij dit al?

Groetjes aNNe
Beschermengel
Beschermengel jan 4 '08


Het is eigenlijk begonnen na het overlijden van mijn jongste zoon, ik kreeg 3 dagen na zijn overlijden een voetbal te zien ( hij is gestorven op het voetbalveld tijdens het spel ..ze zijn opelkaar gesprongen en mijn kind lag onderop). ik lag in bed, mijn ogen dicht en vol van verdriet, toen ineens kwam er een voetbal op me af ..alsof hij naar mij toe werd geschoten!..hij bleef even hangen ...heel groot voor mijn gezicht en loste toen op.

Sindsdien lette ik erop en schrijf alles op wat ik zie ( of hoor)...dit is nu zo'n 12½ jaar geleden en het gaat maar door..zelfs in kleur krijg ik dingen te zien.

Ik ben toen ook een tijdje bij een parapsygoloog geweest en die heeft mij enorm geholpen daarmee, zo heeft hij me ook geleerd om me af te stemmen op entiteiten en ze eventueel naar het licht te sturen.
Je kunt ook vragen wie ze zijn...en waarom ze hier zijn..meestal krijg ik antwoord.

Maar dit hele proces heeft erg lang geduurt hoor eer ik zo ver was om het aan te durven.
Maar nu ben ik wel zo ver, zelfs mijn hond heb ik naar het licht moeten sturen, hij was overleden maar ik zag hem steeds op de bank springen en sávonds was hij in mijn kamer.

Ik ben gaan praten tegen hem en heb hem gevisualiseerd dat hij naar het licht kon gaan......nou toen kwam er een kabaal in mijn oor! alsof hij los kwam van mij...en met veel getuut in mijn oor voelde ik dat hij weg ging. Ik heb hem daarna niet meer gezien.

Wel heb ik hem (later) in een filmpje samen met mijn zoon gezien! nou ik was hartstikke blij natuurlijk dat hij toch goed was aangekomen en bij mijn zoon was..( ( op aarde waren ze dikke vrienden samen en nu ook!)

Dus zo zie je maar dat je uiteindelijk toch weer samen komt, ik heb nog steeds af en toe contact met hem, en ben er heel erg blij mee.
Anne
Anne jan 6 '08
Dat is niet zo leuk van wat er met je zoon is gebeurt :(
Wel apart dat je sinds die tijd van zulke dingen meemaakt. Misschien betekent het iets een teken van hem naar jou toe. Dat is wel mooi :)

Ik snap dat dit hele proces lang duurt. Dat is bij mij ook zo pas de laatste tijd ben ik achter veel dingen gekomen die er eigenlijk al me hele leven waren vroeger toen ik klein was maar toen kon ik ze niet verwoorden en nu als ik terug kijk denk ik oh het zat zo en zo.
Beschermengel
Beschermengel jan 7 '08

Nee het is afschuwlijk wat er is gebeurt, en ja inderdaad ik denk ( weet het eigenlijk zeker) dat het met mijn zoon te maken heeft. Hij heeft ook in een visioen gezegt dat hij me helpen gaat. Ik kreeg een spiraal te zien in kleur..echt allerlij kleuren ...mooie neonachtige kleuren ...en in de spiraal stond ..IK HELP JE .. ik weet dat het van mijn zoon afkomt omdat ik toen op hem afstemde.

En ja vroeger had ik ook wel dingen ..zoals stemmen horen die me riepen ...maar ik schonk er nooit echt aandacht aan ..en nu net zoals jij ..als ik terug kijk, weet ik dat er toen al iets zat te werken, alleen ik gaf er geen gehoor aan. Eerlijk gezegt wist ik er geen raad mee en dacht ik dat het aan mij lag.
Anne
Anne jan 9 '08
Dat is dan wel weer mooi dat het van je zoon afkomt. Dat je zoon ermee te maken heeft en je helpt ;)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki