Heey elly, ik de foto van je moeder gekeken.. en krijg er gevoelens bij.
Ik de foto wel even voor je lezen :), ook omdat het goed is voor mijn ontwikkeling van het foto lezen..
Ik zal de lezing neer zetten alsof ze er nu nog is (wat eigenlijk ook zo is, alleen dan in een andere wereld).
Het eerste gevoel wat ik binnen kreeg was dat ze overleden is, daarna las ik jou tekst pas onder de link. De andere reacties heb ik niet gelezen.
Ik krijg het gevoel alsof ze veel geesten om haar heen heeft. Verschillende geesten, goede en kwade. Volgensmij heeft ze er ook last van gehad, toen ze nog op aarde was. Maar heeft ze er niet altijd genoeg open voor gestaan om hierover te praten met iedereen. Ik denk wel dat ze het hierover gehad heeft of willen hebben, maar dat weet ik niet helemaal zeker??
Ik krijg het gevoel alsof ze in de andere wereld veranderd is, ze weet meer en ze voelt meer. Ik vind het moeilijk om haar karakter dan te beschrijven, want ik weet niet ofdat het nu is, of dat ze zo op aarde was. maar ik zal het proberen.
Ik zie wat eigenwijsheid in haar.
Ook wilt ze veel goed doen, maar doet ze het soms onbewust op een verkeerde manier. Dat heeft ze niet in de gaten. Ook krijg ik het gevoel alsof ze niet vaak snapt wat er bedoeld of gedaan wordt. als voorbeeld: als iemand een verhaal verteld, snapt ze maar de helft, of begrijpt ze het verkeerd.
Ze kan dan in verwarring raken.
Ze is een goed mens, met een spirituele kant. Ze staat hier voor open, maar had het (op aarde) niet altijd in de gaten. Ze wist het wel, maar ze wist niet wat ze ermee moest doen.
Ik krijg het gevoel alsof die geesten om haar heen iets met haar willen proberen, niet echt een positief gevoel. Ik denk dat ze er onbewust te open voor stond, en dat geesten aan trok.
Volgensmij is ze af en toe van het padje af geweest?? Ze wist niet meer wat te doen, en wat ze deed?
Ik zie een zorgvuldige vrouw, die alles het liefste netjes wilt houden.
Ze vindt het fijn met de mensen (familie) om haar heen, en heeft hier veel sterkte aan. Waren er familie leden die vaak bij haar kwamen en haar helpte? Ze is hier dankbaar voor. Ze wordt daar gelukkig door. Dat ze iemand om haar heen heeft.. Ook denk ik dat er mensen waren die haar niet zagen staan.