Loading...
nl

pijn voelen

jo
jo jan 19 '07
sinds kort voel ik pijn dat is niet zo raar maar de pijn van andere mensen en dat is toch wel vervelend. Het begon zoals jullie weten met mijn opa die ineens een pacemaker kreeg waar het trouwens erg goed mee gaat nu! daarna de pijn in mijn rug van mijn tante, de handen van mijn moeder, de buikpijn van een collega enz enz. is best vervelend omdat ik deze mensen graag in de buurt heb maar hierdoor kan ik het soms niet, maar weet niet hoe ik dit moet zeggen. Soms weet ik ook niet meer of het nu van mij is of van iemand anders! blij dat binnenkort die curses begint miss kan ik er dan van leren!
Iemand hier die dit ook heeft?
Gr Jo
Delen:
Thomas A
Thomas A jan 19 '07
je kunt alles van anderen voelen als je met je omgeving vervloeit. Wat je voelt heeft altijd betrekking op jezelf'.

Thomas
Acheliah
Acheliah jan 20 '07
Miischien dat ik me daarom het leed van andere mensen mij zo aantrek al lukt het me wel veel beter te selecteren
Thomas A
Thomas A jan 20 '07
Als je leert zien dat leed nodig is om te groeien en voelt dat je de pijn ontstijgt, ben je aan het veranderen en krijg je eindelijk zicht op je eigen leven................

Thomas
Acheliah
Acheliah jan 20 '07
Je wordt er in ieder geval sterker door
jo
jo jan 20 '07
wat bedoel je met: Wat je voelt heeft altijd betrekking op jezelf'
Thomas A
Thomas A jan 22 '07
Dat het waargenomene ook ik jou zelf leeft.

liefs

Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 24 '07
Als je de pijn van anderen niet wilt voelen moet je je buik-chackra sluiten. Stel je een bloem voor je, voor je buik, en sluit daarvan 1 voor 1 de blaadjes. Je zal dan voor een tijdje verlost zijn van al die gevoelens.
jo
jo jan 24 '07
o dank je nims!! meestal vind ik het niet zo erg voor even dan begrijp ik de mensen beter.. maar als ik me dan eindelijk een dag goed voel en ga winkelen wil ik ook lekker winkelen!
Tnx ik zal het eens proberen!
Gr jo
Dee Sjah Foe
Dee Sjah Foe feb 7 '07
Er zijn nog een paar mogelijkheden. Eén ervan is om je gevoel wat je op dit moment bij je draagt, te uiten naar de persoon die bij je is. Doe dit dan in eerste instantie bij mensen uit je omgeving, en dan het liefst mensen die je goed kennen en je niet voor gek verklaren. Dit brengt namelijk alleen maar meer onzekerheid.
Het moment dat je je gevoel uit, krijg je van de ander wel te horen of je wel of niet goed zit. Zo kun je uiteindelijk een onderscheid maken tussen de gevoelen (de pijn) van jezelf en die van de ander.
Het heeft vaak nog een ander positieve bijkomstigheid: de pijn zal verdwijnen bij jezelf (als deze van een ander is tenminste).

Het geldt ook nog altijd zo dat gedeelde smart, halve smart is. En dit is echt zo.

Nu is het alleen nog wachten op de volgende stap. Het voelen van pijn is al heel wat natuurlijk. Mogelijk dat je ook in staat bent om deze pijn te verlichten door bijvoorbeeld magnetiseren. Maar daar moet je nog achterkomen.
Lees er eens wat over en probeer het eens uit.

Een andere manier om de pijn van een ander niet te hoeven (willen) voelen, is niet alleen het sluiten van een shakra. Visualiseer je dat je een lange regenjas aan hebt. Deze jas hangt open en alle regen (lees pijn in deze) komt onder de jas en je wordt nat, oftewel je voelt pijn. Door nu te visualiseren dat je de jas dicht doet, blokkeer je de pijn gevoelens van een ander.

Vraag me niet hoe dit kan, maar het is een tip die ik eens heb mogen ontvangen, en ik moet je zeggen, bij mij werkt het heel goed

Succes ermee
jo
jo feb 14 '07
dank je wel voor deze reactie..
er is veel gebeurd in de laatste dagen en ik weet nu dat ik spanningen bij mensen weg kan halen, maar dat moet ik nog leren en oefenen hoe dat te doen
wat er de laatste dagen gebeurt is ga ik nog typen als ik het voor mezelf en beetje heb verwerkt. daar kan ik nu nog niet over schrijven
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 15 '07
Vergeet niet dat je de pijn die je van andere wegneemt ook bij jezelf moet laten wegstralen. Na een behandeling altijd met je handen schudden, en houdt ze ook onder koud stromend water. Als je dit niet doet, blijven de negatieve energieen bij je hangen. En dat is weer iets dat je absoluut niet wilt.
mause
mause feb 15 '07
inderdaad, anders kun je de pijn van die ander blijven voelen en wordt je er zelf ziek van. heb ik me ooit eens laten vertellen.
jo
jo feb 15 '07
ze hebben mijj verteld water zo heet mogelijk wassen en water zo koud mogelijk drinken..
ik denk zelf dat het niet zo heel veel uit maakt of het nu koud of warm is! al je het maar doet.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 16 '07
ik denk idd niet dat de temperatuur er veel toe doet. Als je maar schud met je handen direct na de behandeling.
jo
jo feb 16 '07
nou waar zal ik eens beginnen...

er is heel veel gebeurt de laatste week..
ten eerste is er iemand bij mij langs geweest die 1 geest heeft weg gehaalt die negatieve gedachtes had. hij heeft mij ook laten voelen wat ik andere mensen kan laten voelen door spanningen weg te halen..
hij heeft mij verteld dat ik daar woonde door wat ik moest leren en dat er heel veel op mij af zou komen. ik dacht oo dat is leuk, maar wel eng.
verder niet echt over nagedacht..

nu was er woensdag weer zo'n avond wat een belangrijke avond voor mij was omdat ze het gingen hebben over dromen en we mochten een foto meenemen. toen zij de foto pakte vroeg ze wie dat dit was?? ik zei dat is de broer van mij opa.
waarop zij vroeg: waarom heb je geen foto van je opa meegenomen? ik zij dat hoeft niet die leeft gewoon.. ze was even in de war en vroeg aan mij of hij dan kantje boord had gelegen? of wat er met zijn hart was. ik zei ja dat is een raar verhaal. ja dat denk ik ook zegt zij want hij had langs zijn broer kunnen zitten.
ik vertelde het verhaal van wat ik had gevoeld en dat ik hem naar het ziekenhuis had gestuurd. dat wilde hij even laten weten dat hij me dat had laten voelen.
En ook die avond zeiden ze pfffoe alles zal in sneltrein vaart op jou af gaan komen.. jij weet dadelijk alles en je weet niet wat je er me moet. je moet niet bang zijn maar het gewoon accepteren en over je heen laten komen.. ja lekker makkelijk praten dacht ik.. maar ik zit ermee en kan het niet accepteren op dit moment nog niet iig. en ik weet echt niet wat ik ermee moet. voel me echt zo ik kan er niks tegen doen..
Acheliah
Acheliah feb 16 '07
Als je de email van Henk Stooter moet hebben die is een kei in het weghalen van geesten op afstand

Liefs Dieneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 17 '07
Je moet er ook niet proberen er iets tegen te doen. Het zal idd heel hard gaan, Jo, maar respecteer de grens die je ziel je aangeeft. Er zal heus niet meer komen, dan dat je aankunt. Je zal alleen nog wat meer moeten geloven in je eigen krachten. Hierboven respecteren ze je zielen-grens. Het is nogal een verhaal wat je hebt meegemaakt, neem ook de tijd om het te verwerken. Weet dat je hier wel op aarde rondloopt, en je dus ook af en toe zal moeten aarden. Schuif je heiligbeen uit, en mediteer. Wordt 1 met de aarde en voel je basis.
Acheliah
Acheliah feb 17 '07
Kijk op www.poweroflight.nl die kan je vast verder helpen

Kus Dieneke
jo
jo feb 19 '07
dank je wel nims dat heb ik ff nodig!

Er zal heus niet meer komen, dan dat je aankunt.

en ik moet idd gaan geloven in min eigen krachten want als het echt zo snel gaat dan heb ik dat zeker nodig!

op de site heb ik gekeken maar ga vanavond nog even terug na de site! lijkt me een leuke site thanx
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki