Loading...
nl

magnetiseren (deel 2)

yannick
yannick sep 28 '06
Wat is magnetiseren?

Magnetiseren is door middel van je handen een polariteitsenergie overbrengen op een persoon waarbij deze energie verstoord is. Je kunt dit herkennen aan bijvoorbeeld vast zittende schouders, nekwervels enz. maar ook spanningen op maag en /of keel en nog veel meer lichamelijke klachten. Door onze handen kunnen we liefde die in ons hart is laten stromen om het lijden van onze naasten te verlichten. In principe kan iedereen het, je moet alleen de techniek leren en jezelf kunnen openstellen voor het boven natuurlijke.Ieders lichaam bevat positieve en negatieve geladen energie.
Wanneer deze verstoord zijn leidt dit tot lichamelijke en psychische klachten tot zelfs de meest ernstige ziektes toe. Wanneer men iemand magnetiseer zal men met mijn handen langs een persoon zijn lichaam gaan, en stimuleert de energie banen in het lichaam. Met magnetiseren kan je ook pijn verzachten, denk maar aan hoofdpijn. Leg een hand op iemand voorhoofd, en de andere hand achter de nek, na een tijdje klop je alle negatieven energie van je af, dit is heel belangrijk, als je dit niet doet, kan je de pijn van iemand overnemen. En er zelf last van krijgen. Mijn raad is om een cursus te volgen, je magnetiseert op eigen risico.

Groeten yannick
Delen:
Destiny
Destiny dec 14 '06
Ik zie het als een moeder die de pijntjes bij haar kinderen weg kan "toveren" Moeders hebben helende handen heb ik wel eens gehoord. Ik merk het zelf ook wel. als mijn dochter buikpijn heeft en ik aai over haar buik met de intensie om te pijn weg te halen is het zo over. Ook bij mijn vriend die zo nu en dan wel eens hoofdpijn heeft leg ik mijn hand op. Ben volgens mij wat dat betreft nog niet sterk genoeg want de pijn verlicht wel een beetje maar verplaatst zich naar waar mijn hand zich bevind. Wil me hier toch wel graag in gaan verdiepen want dit kan nog wel eens handig zijn

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki