Loading...
nl

Vast tijdstip chat Merudi?

Helma
Helma dec 31 '07
Hallo mensen,

hebben jullie ook een vast tijdstip in de week waarop jullie elkaar ontmoeten in de chatbox? Of ligt het vrijwel stil?
Delen:
Debiorah
Debiorah dec 31 '07
:Seuhm ik zit iig nooit op de chat, ik weet niet hoe dit voor de rest is.
admin
admin dec 31 '07
Ik ook maar zelden eigenlijk, veel te druk
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 31 '07
Eigenlijk ben ik er nooit, en ik heb ook niet echt vaste merudi tijden. Hoewel ik meestal wel rond 0:00 er ben (op merudi, niet de chat).
Helma
Helma dec 31 '07
Oke, alleen forum is ook goed voor mij. Ik heb eens gemerkt dat op andere fora d.m.v. die afspraak een vaste avond ontstond, met gezelligheid op de chat. Vaak is het wel zo dat items, die je op een forum plaatst, soms beter doordacht zijn: tijdens chatten kun je soms doordraven, of in je emotie zitten, en dat zou dan heel verwarrend kunnen zijn.
LPChip
LPChip jan 1 '08
Het kan inderdaad heel leuk zijn om eens met z'n allen bij elkaar te komen op de chat. Misschien dat we gewoon een keertje een datum en tijd moeten prikken en dan kijken wie er komt. Is het gezellig, dan kunnen we het altijd herhalen etc...
Helma
Helma jan 1 '08
Ja, is leuke optie, als er meer mensen zijn die dit een goed idee vinden.
LPChip
LPChip jan 7 '08
Kan ik uit het aantal reacties concluderen dat er weinig animo is voor zo'n groep chat?

Als dat zo is, dan zou ik dat erg jammer vinden.
Helma
Helma jan 7 '08
Nou, dan toch, voor de overigen? Elke zondagavond vanaf 20.00 uur? Of praat ik nu voor mijn beurt? Hihihihi, als het niet gaat lukken, is het ook oke hoor!
inneke
inneke jan 7 '08
Persoonlijk kom ik ruimschoots aan mijn trekken via de gewone berichten. Ik word wat zenuwachtig van chatten omdat ik dan veel te snel moet typen enzo :-)

Een ontmoeting in real life daarentegen zie ik wel zitten en lijkt me veel spannender. Gniffel gniffel.
Helma
Helma jan 7 '08
Whahahaha LOL! Ik ga mee!
admin
admin jan 7 '08
Ik wil wel meedoen, maar zoals Inneke al zei lijkt het me ook erg leuk om de plannen van Thomas uit te voeren. Met zijn allen een boswandeling maken.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 7 '08
Die boswandeling gaat er zeker wel komen denk ik :).

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki