Loading...
nl

Nek verrekt

Evelyn Maureen
Evelyn Maureen dec 27 '07
Ik ben er vanmorgen op nogal brute wijze achter gekomen dat ik geen 19 meer ben *grinnik*

Ik was even aan het headbangen op vreselijk oude muziek, ik dacht dat ik dat nog wel kon... Niet dus.

Ik deed iets te onbenullig en toen zei mijn nek ' tssjjkkrrrk ' en hield er mee op. Sinds 11.15 loop ik met een scheef hoofd, ik kan wel rechtsom draaien maar niet linksom, m'n hoofd goed rechtop houden gaat wel, maar dan gaat m'n schouder zeer doen...

Ook weer wat geleerd... Tijd om volwassen te worden, dingen leuk vinden die NU bij me passen, ik in een andere levensfase.

En natuurlijk werkt m'n karma goed mee, vandaag toen ik een nogal botte opmerking maakte lette ik even niet op mezelf en maakte een onverwachte beweging..

En een op je tanden bijten moment. Ashley wist dat ik pijn in m'n nek had, maar wilde toch een knuffel geven. Liep ze naar me toe armen wijd open, knijpt ze met haar arm m'n nek naar zich toe.. Ik dacht dat het licht even uitging, maar gelukkig liet ze meteen weer los toen Papa begon te roepen.

Ik weet nu ook een manier om de pijn tijdelijk te negeren. Alleen voor noodgevallen. En thank Goddes alsof het zo heeft moeten zijn, komen m'n moeder en vriend een nachtje logeren.

En kan ik morgen de foto's van de 3 grootste meiden ophalen en verlaat kerstcadeautje van mij voor mij. Heb ik verdiend na dit zware leerjaar :D
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 27 '07
Auw pijnlijk. Ik heb ook wel eens mijn nek verrekt, en dat is zo'n piep gevoel. Sterkte ermee en hopenlijk doet een beetje slaap wat wonderen :D.
LPChip
LPChip dec 28 '07
Dat heb ik ook pas gehad. Ben ervoor naar fysio geweest omdat het niet echt beter ging.

Ik heb geleerd dat tijgerbalsem op je schouderbladen en nek wonderen doet! :)
Lena
Lena dec 28 '07
Manuele therapie kan je snel verlossen van de pijn
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen dec 29 '07
Ben gisteren naar de huisarts geweest, die heeft de boel erg opgerekt. Deed erg zeer. Maar het werkt.
Mannetje heeft gisteren de boel nog gemasseerd (energetisch) deed ook zeer, ook al raakte die me niet eens aan :S

Gisteren gaan slapen met 2 paracetamol dikke trui aan capuchon op blijft de boel lekker warm. Vanmorgen is het zo goed als over.

Het trekt nog wel af en toe als het te ruw beweegt. maar de ergste scherpe pijn is eraf.

Ik smeer SRL gelei 3x per dag. Stinkt maar werkt.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki