Loading...
nl

uitgedoktert.nl komt hier uit

JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 21 '07
Leek me wel leuk om ook een iets algemenere naam aan de Merudi website te plakken. Sinds vandaag kom je hier ook terecht via http://www.uitgedoktert.nl

Voor als de dokters je niet meer kunnen helpen ;). Stuur het door, stuur het door, stuur het door .... :P
Delen:
Debiorah
Debiorah dec 21 '07
whahaha goed bedacht nims! ik denk dat het een hele slimme zet is vooral ook in verband met kundalini. Ben benieuwd wat het gaat opleveren!
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 21 '07
Pas als het verpreidt word, dan zal het denk ik wel kunnen. Maar vanzelf zal er niet zoveel gebeuren.
admin
admin dec 22 '07
Hoe meer de site vernoemt word, hoe meer mensen hier terrecht komen als ze gaan googlen.
Zo vond ik laatst een site waar het fotolezen op merudi gepromoot werd. Helaas weet ik niet meer waar, maar het werkt denk ik wel.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 22 '07
Uhm, was jij dat niet zelf die het op het magisch forum promoote? ;)
admin
admin dec 22 '07
Ja ook wel, maar dat bedoelde ik niet.
Jammer dat ik niet heb onthouden welke site het was, ze spraken heel lovend en gaven een hele goede uitleg.
Ayasha
Ayasha dec 25 '07
NiMS voor als dokters je niet meer kunnen helpen? Imo moeten mensen dit niet als vervanging voor dokters gaan zien...Bovendien is het met een d :)(uitgedokterd)
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 26 '07
Oeps, het is inderdaad met een D LOL, wat stom. Ik verbaasde me er al over dat het nog vrij was. En nee dit is geen vervanging voor dokters, maar wel een ingang.
Ayasha
Ayasha dec 26 '07
NiMS zo staat het niet in het begin bericht, als dokters je niet meer kunnen helpen dan het paranormale zeker niet meer. ;)Je kan het wel als iets 'erbij' nemen. Dat je zowel door dokters behandeld word als door iemand die healt of whatever maar 'als dokters je niet meer kunnen helpen' schoot een beetje in het verkeerde keelgat bij mij :)
proost
proost dec 26 '07
Dokters helpen je voorzover ze dat kunnen, maar dokters kunnen niet alles. Wat dan?
Onder spirituele genezers heb je veel kaf onder het koren, er is zelfs meer kaf dan koren.
Als een spirituele genezer bij een godsdienst een (priesterlijke) functie heeft dan past hij er wel voor op die godsdienst te blameren.
Iets om over na te denken.
Debiorah
Debiorah dec 26 '07
 Quote:
als dokters je niet meer kunnen helpen dan het paranormale zeker niet meer.

Matter of opinion! ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 26 '07
Stond ook niet voor niets een knipoog bij, Kath.
Ayasha
Ayasha dec 27 '07
 Origineel bericht van: Debiorah
 Quote:
als dokters je niet meer kunnen helpen dan het paranormale zeker niet meer.

Matter of opinion! ;)

realistisch zijn. Begrijp me niet verkeerd he. Het paranormale kan beslist goed doen. Weet ik heel goed. Met healen en dat soort dingen kom je al een heel end. Maar als dokters je echt opgeven met bv kanker. Dan kan het paranormale ook niet meer veel voor je doen. (dan bedoel ik: als dokters zeggen dat ze je niet meer kunnen helpen en dat je niet meer lang te leven hebt. Want dat zeggen ze pas als ze echt niets meer kunnen. Anders verwijzen ze je door als ze denken dat er wel nog wat kan gedaan worden, zelfs als jij er niet meer in geloofd doen ze dat.) Sommige dingen moet je gewoon opgeven. En als dokters dat doen (tenslotte zien zij ook niet graag mensen sterven, het is hun job om ze beter te maken niet om ze gewoon te laten sterven) dan vrees ik dat je nog weinig kant hebt bij het paranormale.

Dus neem het niet verkeerd op. Ik geloof echt wel dat het paranormale erg goed kan helpen :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 27 '07
Waar de dokter kil en koud kan zijn, kan een spiritueel persoon wel degelijk iemand rust brengen en voorbereiden op de dood.

Daarbij zijn er ook wel verhalen bekend van "opgegeven" mensen (ook met kanker) die na het bezoek van een spirituele arts uiteindelijk weer kerngezond worden verklaard. Er zijn uitersten en er is een middenweg en je hebt mensen die geluk hebben.

Kortom, iedereen moet in mijn ogen doen waar die zich prettig bij voelt. Ik denk dat dat meer helpt dan wat dan ook.
admin
admin dec 27 '07
Volgens mij is het niet altijd zo dat je dood gaat als de dokter niets voor je kan doen.
Het kan ook iets simpels zijn waar een arts geen antwoord of oplossing voor heeft.

Kath je zegt, Sommige dingen moet je gewoon opgeven.
Waarom?
Ayasha
Ayasha dec 27 '07
Karin omdat je in het leven moet leren dingen te laten gaan. Loslaten noemt Nims dat zo graag geloof ik.
Sommige dingen zijn het niet (meer) waard om nog keihard voor te vechten. Als je dat niet onder ogen kan zien heb je nog heel wat lessen te gaan.

NiMS: Dat zijn verhalen die meestal uit 2de of 3de hand komen. Ik kan ook een ''waargebeurt'' verhaal schrijven waarbij iemand wonderbaarlijk genas van uitgezaaide longkanker. Dan heb je je wonderbaarlijke paranormale genezing maar klopt het ook? Zijn het verhalen waarvan je bewijzen hebt, die jij gezien of zelfs meegemaakt hebt?

Mensen willen gewoon veel te graag dingen geloven. Voorbereiden op de dood kan ik me wel in vinden overigens.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 27 '07
Ik heb ze uit 2e hand van mijn natuurarts en daardoor erg makkelijk voor mij om te controleren.

Ook LPChip heeft zo'n zelfde verhaal waarbij ik (en jij ook) de betrokkene "patient" kent. Ze heeft haar eigen verhaal hier zelfs ook op Merudi opgeschreven:
http://enforum.merudi.net/ubbthreads.php/ubb/showflat/Main/47/Number/314#Post311

En ja, dit verhaal klopt echt.
Ayasha
Ayasha dec 28 '07
ook natuurartsen zijn mensen die dingen kunnen verzinnen. Lijkt me overigens sterk dat ik iemand ken die jullie twee ook kennen ;)(kennen is voor mij irl.)

edit: stef ken ik niet, heb ik amper mee gesproken ;)dus ook dat is voor mij niet controleerbaar.
admin
admin dec 28 '07
Loslaten en niet meer vechten voor dingen die het niet waard zijn is heeeel iets anders als opgeven.

Daar gaan we weer, lol.

Laat maar Kath.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 28 '07
Oh dus het gaat erom dat het voor jou niet controleerbaar is Kath. Als je er echt moeite voor wilt doen, kun jij best bepaalde zaken controleren. Het is dan een kwestie van daadwerkelijk zoeken naar wat er mogelijk is en er daadwerkelijk iets voor doen. (Zoals bijvoorbeeld Stef contacten om het te controleren).

Maar je stelligheid in deze, zal waarschijnlijk toch de overhand hebben en ga je er inderdaad alleen maar over stijgeren ;).

Ik ben toch benieuwd wat jouw stelligheid je eigenlijk oplevert in het leven en dat het je niet juist beperkingen oplegt in plaats van open laat staan voor ondenkbare (on)mogelijkheden.
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki